abonnement Unibet Coolblue
pi_76667620
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef BettyWeter het volgende:

[..]

Badaleon! Ik heb niet zoveel met MJ, maar dat board vind ik erg geslaagd qua graphics Ga je er ook daadwerkelijk op rijden, of is hij voor aan de muur?
Ik ga er zeker daadwerkelijk op rijden. En in de tussentijd mag die mooi zijn aan de muur. Zoek alleen nog bindingen. Heb hier nog wel nieuwe Cartel's liggen. Maar vind Union of Rome bindingen ook wel tof. Maargoed eerst even wachten tot die binnen is.
  maandag 11 januari 2010 @ 09:39:22 #102
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_76668387
Ging gisteren hier in de duinen snowboarden, leek zoveel op een backcountry landschap! we hadden een ideale spot gevonden met een lange inloop waar we een schans hadden gebouwd met een table van zo'n 4 meter. had ik net 2 airs gezet, kwam de duinwachter aanrennen ik had geen zin in boete dus het werd echt een achtervolging van zo'n 2 kilometer rennen door een besneeuwde duinen, ik keek soms achterom en die duinwachter ging vet vaak onderuit

na ruim 20 minuten rennen stapte ik snel mijn auto in en reed weg (Met boots! heel vervelend schakelen)
was echt hilarisch! vandaag weer naar die spot, kijken of ik een 360 kan zetten en eventueel foto/film
pi_76668502
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:39 schreef Vono het volgende:
Ging gisteren hier in de duinen snowboarden, leek zoveel op een backcountry landschap! we hadden een ideale spot gevonden met een lange inloop waar we een schans hadden gebouwd met een table van zo'n 4 meter. had ik net 2 airs gezet, kwam de duinwachter aanrennen ik had geen zin in boete dus het werd echt een achtervolging van zo'n 2 kilometer rennen door een besneeuwde duinen, ik keek soms achterom en die duinwachter ging vet vaak onderuit

na ruim 20 minuten rennen stapte ik snel mijn auto in en reed weg (Met boots! heel vervelend schakelen)
was echt hilarisch! vandaag weer naar die spot, kijken of ik een 360 kan zetten en eventueel foto/film
Dat klinkt echt supervet, ben benieuwd naar de footage !
Fingerspitzgefühl
  maandag 11 januari 2010 @ 09:54:29 #104
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_76668677
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Rustig maar, ik ben niet zo van de jongetjes.
En ik zeg zeker niet dat het een slechte leraar is, ik zeg alleen dat hij een te strakke broek aan heeft
Strakke broek.... te strak.... om door te gaan in subvernedering ...
..of die keer met strakke broek en dattie scheurde..door het midden...
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:39 schreef Vono het volgende:
Ging gisteren hier in de duinen snowboarden, leek zoveel op een backcountry landschap! we hadden een ideale spot gevonden met een lange inloop waar we een schans hadden gebouwd met een table van zo'n 4 meter. had ik net 2 airs gezet, kwam de duinwachter aanrennen ik had geen zin in boete dus het werd echt een achtervolging van zo'n 2 kilometer rennen door een besneeuwde duinen, ik keek soms achterom en die duinwachter ging vet vaak onderuit

na ruim 20 minuten rennen stapte ik snel mijn auto in en reed weg (Met boots! heel vervelend schakelen)
was echt hilarisch! vandaag weer naar die spot, kijken of ik een 360 kan zetten en eventueel foto/film
Lol! Gaaf wel.
En die arme man....doet hij z'n plicht, wordtie te kijk gezet
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:06:07 #105
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_76668986
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Lol! Gaaf wel.
En die arme man....doet hij z'n plicht, wordtie te kijk gezet
Nou, ik wou gewoon lekker snowboarden
Ik ben wel verbaasd dat ik wegkwam eerst lopen door de duinen, daarna 1 uur scheppen en dan nog eens wegrennen. conditie voor wintersport zit wel goed, denk ik, haha
  maandag 11 januari 2010 @ 11:10:06 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76670864
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:39 schreef Vono het volgende:
Ging gisteren hier in de duinen snowboarden, leek zoveel op een backcountry landschap! we hadden een ideale spot gevonden met een lange inloop waar we een schans hadden gebouwd met een table van zo'n 4 meter. had ik net 2 airs gezet, kwam de duinwachter aanrennen ik had geen zin in boete dus het werd echt een achtervolging van zo'n 2 kilometer rennen door een besneeuwde duinen, ik keek soms achterom en die duinwachter ging vet vaak onderuit

na ruim 20 minuten rennen stapte ik snel mijn auto in en reed weg (Met boots! heel vervelend schakelen)
was echt hilarisch! vandaag weer naar die spot, kijken of ik een 360 kan zetten en eventueel foto/film
Krijg je daar een boete voor dan
Dan mag je ook niet in de duinen sleeën neem ik aan? Zou weer een vage regel zijn. Typisch nederlands om niet van een heuveltje af te mogen glijden.

Of heeft het te maken met het stuk maken van de duinen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 januari 2010 @ 11:12:50 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76670955
ik weet trouwens nog wel dat we een keer off-piste zijn geweest door een beschermd gebied. Wisten wij veel.
Kwam s'avonds een jager/boer naar de skischool om te klagen dat er weer een paar snowboarders waren geweest en dat hij de volgende keer ze een schot hagel zou geven.

We hebben daar wel erg om gelachen, maar zijn er echt nooit meer ook maar enigzins in de buurt geweest
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 januari 2010 @ 11:19:19 #108
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_76671190
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Krijg je daar een boete voor dan
Dan mag je ook niet in de duinen sleeën neem ik aan? Zou weer een vage regel zijn. Typisch nederlands om niet van een heuveltje af te mogen glijden.

Of heeft het te maken met het stuk maken van de duinen?
ja, daar gaan de duinen "stuk" van. mensen mogen er ook niet sleeën.
het was wel echt een te sicke spot. ik heb geen fotos maar je kan wel
begrijpen dat dit een leuk landschap wordt als het eenmaal heeft gesneeuwd

pi_76673323
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je had geen negative camber maar een camber board. rocker is negative camber Eigenlijk is negative camber niet een woord wat veel gebruikt wordt. Maar Rocker, reverse camber en banana.

Als je van alles wat doet het rocker zeker zijn voordelen. Je kunt een stijf rocker board rijden waarmee je toch nog wel wat leuke jibtricks en freestyle dingetjes mee kunt doen. Daarnaast gaat poeder rijden ook erg lekker met een rockerboardje en kun je er nog prima mee carven.

Ik prijs eigenlijk bijna alleen nog maar camber boards aan bij mensen die echt alleen maar willen knallen. Je kantengrip is toch nog net iets beter waardoor carven op ijs toch wat lekkerder gaat.
Aan de andere kant heb je bijvoorbeeld de magnetraction van Lib Tech en Gnu die weer zorgt voor extra grip.

1 ding weet ik wel zeker. een rocker boardje zal je manier van snowboarden zeker veranderen en zeker niet in negatieve zin.
Ah okee, goed om te horen dat rocker niet gelijk al het goede van camber wegstreept De verkoper noemde zelf een Bataleon Jam als goede optie. Na even op internet rondkijken kom ik op een Rome Anthem, Lib Tech Travis Rice C2 of de Burton Supermodel als ook wel mooie planken. Heeft iemand hier ervaring met een van deze planken?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 11 januari 2010 @ 13:23:51 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76675612
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:19 schreef Vono het volgende:

[..]

ja, daar gaan de duinen "stuk" van. mensen mogen er ook niet sleeën.
het was wel echt een te sicke spot. ik heb geen fotos maar je kan wel
begrijpen dat dit een leuk landschap wordt als het eenmaal heeft gesneeuwd

[ afbeelding ]
Zeker weten en de kans dat je board geraakt wordt door een steen lijkt me ook niet zo heel groot.
Maar goed, het is wel begrijpelijk. Je zult met je board maar zo te keer gaan dat je de duinen zo stuk maakt dat morgen het water tot aan Amsterdam staat
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 januari 2010 @ 13:27:23 #111
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_76675746
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zeker weten en de kans dat je board geraakt wordt door een steen lijkt me ook niet zo heel groot.
Maar goed, het is wel begrijpelijk. Je zult met je board maar zo te keer gaan dat je de duinen zo stuk maakt dat morgen het water tot aan Amsterdam staat
Inderdaad
Er liggen amper stenen, vooral niet diep in de duinen.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:38:54 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76676191
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:18 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ah okee, goed om te horen dat rocker niet gelijk al het goede van camber wegstreept De verkoper noemde zelf een Bataleon Jam als goede optie. Na even op internet rondkijken kom ik op een Rome Anthem, Lib Tech Travis Rice C2 of de Burton Supermodel als ook wel mooie planken. Heeft iemand hier ervaring met een van deze planken?
ik heb 3 van de 4 boards gereden
Ik blijf een Rome fan en de Anthem is de smallere versie van de Flag. Past die niet iets meer bij je gezien je schoenmaat?
De TRice zou ook bij je passen. Door de C2BTX heeft hij net iets meer grip op hardpack en ijs en je kunt er zeker mee knallen. Alleen vraag ik me af of je er nog 1 kunt vinden. Die zijn redelijk uitverkocht overal volgens mij.
Een andere optie is in dat opzicht de TRS. Vergelijkbaar alleen gewone BTX ipv C2BTX.

De Jam vond ik niet zo heel lekker rijden. Ik weet niet maar ik vond de flex gewoon niet zo lekker. Wil niet zeggen dat het geen goed board is trouwens

De Supermodel vind ik alleen wat minder. Die is bijna niet veranderd de afgelopen paar jaar en is wel heel erg een knalbak.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_76680160
Hoorde van de week een positief verhaal over de flow nxt at bindingen.!
Deze binding heeft een concave op het voetenbed.. Als een skateboard zegmaar. Waardoor je dus veel meer response uit je board kan krijgen.

Iemand ervaring
pi_76680183
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:19 schreef Vono het volgende:

[..]

ja, daar gaan de duinen "stuk" van. mensen mogen er ook niet sleeën.
het was wel echt een te sicke spot. ik heb geen fotos maar je kan wel
begrijpen dat dit een leuk landschap wordt als het eenmaal heeft gesneeuwd

[ afbeelding ]
Goed id idd! Hier in groningen waren ze ook al vanaf een bult aan het boarden
  maandag 11 januari 2010 @ 16:08:08 #115
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_76682427
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:17 schreef marinos.. het volgende:
Hoorde van de week een positief verhaal over de flow nxt at bindingen.!
Deze binding heeft een concave op het voetenbed.. Als een skateboard zegmaar. Waardoor je dus veel meer response uit je board kan krijgen.

Iemand ervaring
Een concave op het voetenbed, een hol of een bol voetenbed? vast weer een of andere marketing bullcrap... Ik zeg Union!
Only sick music makes money today...
pi_76682824
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:08 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Een concave op het voetenbed, een hol of een bol voetenbed? vast weer een of andere marketing bullcrap... Ik zeg Union!
hol, theoretisch klinkt het best logisch
pi_76683381
Kan volgens mij niet goed zijn voor je voet als die hol is. Maar ik kan het fout hebben.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  FOK!fotograaf maandag 11 januari 2010 @ 17:15:22 #118
159915 -Menn0-
MNO
pi_76685644
,,/
  maandag 11 januari 2010 @ 18:07:37 #119
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_76687452
Ik kon er geen topic over vinden, hier dus maar: ik ga binnenkort voor het eerst snowboarden in de alpen. Ik heb geskied, maar ben nu aan iets anders toe.

Ik ben van plan dit 1 á 2 keer per jaar te gaan doen, maar heb er absoluut geen verstand van. Is het handig om er een aan te schaffen, of is de kwaliteit van een gehuurde snowboard over het algemeen dermate goed dat een vergelijkbaar model erg prijzig zal zijn?
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_76688187
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:07 schreef klaasdj het volgende:
Ik kon er geen topic over vinden, hier dus maar: ik ga binnenkort voor het eerst snowboarden in de alpen. Ik heb geskied, maar ben nu aan iets anders toe.

Ik ben van plan dit 1 á 2 keer per jaar te gaan doen, maar heb er absoluut geen verstand van. Is het handig om er een aan te schaffen, of is de kwaliteit van een gehuurde snowboard over het algemeen dermate goed dat een vergelijkbaar model erg prijzig zal zijn?
Ik raad je aan om deze 2 weken lekker je board te huren, is over het algemeen van prima kwaliteit dus daar kan je je zeker de 1e 2 weken mee redden. Ben je er in die 2 weken achter gekomen dat je nooit meer anders wilt (waarschijnlijk dus..) ga dan lekker sparen en koop volgend seizoen een board dat bij jouw wensen past (Freestyle, freeride of meer all mountain).

Misschien dat je al wel schoenen kan kopen want er is niks erger dan huurschoenen die helemaal slap en nat zijn. Die kan je natuurlijk de komende wintersporten ook gewoon gebruiken .
Fingerspitzgefühl
  maandag 11 januari 2010 @ 18:52:43 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76689103
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:08 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Een concave op het voetenbed, een hol of een bol voetenbed? vast weer een of andere marketing bullcrap... Ik zeg Union!
Amen brother
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 januari 2010 @ 19:00:22 #122
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_76689397
Is het incest als je verlieft bent op je Evil Twin?

3 daagjes Lermoos achter de rug (en inmiddels ook alweer een dag gewerkt), Eerste dag gedaan met mn RIde Decade, de andere twee met mn Evil Twin.
Wat een heerlijk boardje zeg, piste was op veel stukken behoorlijk ijzig... en had het eerst niet verwacht, maar werkt perfect dat boardje.
Heb te weinig lopen springen/klooien voor mijn gevoel, maar zelfs voor piste werk was het prima al wordt hij op hogere snelheden onrustig.
Over 28 dagen een week naar La Plagne, ben benieuwd of ik daar mn Decade nog wel ga gebruiken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Dwyrin op 11-01-2010 19:08:57 ]
  maandag 11 januari 2010 @ 19:08:10 #123
278564 BasjeB5
Flexican Beat
pi_76689760
quote:
Op maandag 11 januari 2010 00:15 schreef warrel het volgende:

[..]

Je bent nooit in Frankrijk wezen boarden? Dit is gewoon de standaard daar.
En het is niet te zien op de foto, maar Eric is de 50 al wel gepasseerd.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En ja, ik ga met iedere leraar/lerares op de foto
Zie ik goed dat je een bumper op je board hebt.......
En knie beschermers over je broek............
Smile! It's snowboarding!!!
B is for Bataleon
Op 30 juni 2010 15:51 schreef JRCRUZ het volgende: geen verlies is ook winst
pi_76692670
Ik heb ze er ook liever onder, maar als dat niet in je broek past..
Beter kniebeschermers over je broek dan geen kniebeschermers
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 11 januari 2010 @ 20:15:17 #125
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_76692839
Kunnen jullie mij adviseren?

Ik heb een beetje een moeilijke maat (US13) en wil de volgende keer boarden niet weer kutten met een gehuurde schoen van een maat te groot/klein. Vorig jaar heb ik "Flow rival boa" boots gehuurd en die zaten mij als gegoten en ben daarom specifiek naar die schoen op zoek (iig Flow boa).
Na een enorme zoektocht ben ik deze tegengekomen. Omgerekend betaal ik hier ¤140 voor incl verzenden.
Is dit verstandig, wat is de verwachte levertijd, kennen jullie deze shop?

[ Bericht 0% gewijzigd door NMGN23 op 11-01-2010 20:37:10 ]
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')