Nope helaas.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef bbbb het volgende:
Zo, heb net het MJ board van Bataleon bestelt. Ik zal hier een foto plaatsen wanneer ik hem binnen heb.
En Komakie, de ''Union Force SL 09/10'' heb je niet meer? (De rood/zwart/witte)
Wie is die vent? Zeg alsjeblieft dat het je leraar is want hij moet echt een ander setje kleren zien te krijgenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef warrel het volgende:
TVP samen met Eric van ESF!
Wintersport was top! Het boarden ging echt lekkerder op mijn eigen board. Ondanks m'n dipdag doordat ik heel erg verkouden was, heb ik verder 5 supergoede dagen op de piste gehad
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs sprongen gemaakt, ook van de schans
Dat is echt nastyquote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Standaard Franse leraaroutfit.
Je had geen negative camber maar een camber board. rocker is negative camberquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben opzoek naar wat advies voor een nieuwe set. Heb een jaar of 5/6 geleden een Burton Bullet 162 met Custom bindingen gekocht. Veel plezier van gehad, maar ik merk dat als ik echt hard ga hij erg begint te klapperen. Gister bij cellblock langsgeweest om te kijken wat een nieuwe plank e.d. ongeveer zou gaan kosten, en daar gelijk een heel verhaal over rocker planken en bataleon gekregen (mijn oude had negative camber). Nou heb ik de laatste tijd niet echt de ontwikkelingen bijgehouden, weet wel een beetje algemeen wat het inhoud, maar geen idee wat het precies met de eigenschappen van een plank doet.
Nou wil ik graag voor de komende tijd wel een plank kopen waar ik verder mee kan. Qua stijl ben ik iig geen echte parkrijder, hoewel af en toe kickers rijden wel leuk is, ben ik toch meestal bezig met gewoon pistes rijden. In de afgelopen 5 jaar ben ik ook zwaarder geworden, en daarmee ging jibben met de Bullet steeds makkelijker, nosepresses en rolls waren niet echt een probleem. Nou is dat ook leuk om te doen, maar als dat betekent dat een plank ook gelijk gaat klapperen als je hard gaat heb ik toch liever een iets stijver board.
Dus, hebben jullie wellicht een idee wat voor planken wellicht geschikt zouden zijn? ik ben 1.92m en weeg 88kg, met een schoenmaat 46, dus zal iig wel een wide plank nodig hebben .
Ik zie het probleem niet zo. Ze zijn lekker herkenbaar op de piste en ik heb echt wel lelijkere pakjes gezien in die 2 dagen op de piste vorige week.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is echt nasty
Als ik er zo bij zou moeten lopen als leraar dan zakten ze echt maar in de stront
Voor zover ik weet boarde de meeste leraren in Val Tho met een zwarte broek en een groene jas zag er leuker uit dan dat rode pak.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Standaard Franse leraaroutfit.
Er zijn toch nog wel meer manieren om goed herkenbaar op de piste te zijn? Daarnaast heeft hij echt een skipak aan en geen snowboardbroek/jas. Ik vind het er persoonlijk niet uit zien.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Ze zijn lekker herkenbaar op de piste en ik heb echt wel lelijkere pakjes gezien in die 2 dagen op de piste vorige week.
Jesus, care..quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er zijn toch nog wel meer manieren om goed herkenbaar op de piste te zijn? Daarnaast heeft hij echt een skipak aan en geen snowboardbroek/jas. Ik vind het er persoonlijk niet uit zien.
Badaleon! Ik heb niet zoveel met MJ, maar dat board vind ik erg geslaagd qua graphicsquote:Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef bbbb het volgende:
Zo, heb net het MJ board van Bataleon bestelt. Ik zal hier een foto plaatsen wanneer ik hem binnen heb.
En Komakie, de ''Union Force SL 09/10'' heb je niet meer? (De rood/zwart/witte)
lol, maar het hoeft te betekenen dat ze meest lelijke kleding aan moeten... een beetje stijl heeft nog nooit iemand kwaad gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Jesus, care..
Dat jij nou als modepopje de piste af wilt flaneren.. De kleding van de ESF zegt toch niets over de persoon zelf?
Een beetje fatsoenlijk erbij lopen mag toch wel?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Jesus, care..
Dat jij nou als modepopje de piste af wilt flaneren.. De kleding van de ESF zegt toch niets over de persoon zelf?
quote:
Je bent nooit in Frankrijk wezen boarden? Dit is gewoon de standaard daar.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijk erbij lopen mag toch wel?
Ik vind dat een snowboardleraar er ook als een snowboardleraar moet bij lopen en niet als een skileraar. dat hoeft niet per se te betekenen dat hij met zijn kruis op z'n knieen moet boarden, maar een beetje fatsoenlijke broek aantrekken mag best.
Daarnaast lijkt het mij alles behalve comfortabel zitten, maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Jij ziet er trouwens prima uit hoor
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Je bent nooit in Frankrijk wezen boarden? Dit is gewoon de standaard daar.
En het is niet te zien op de foto, maar Eric is de 50 al wel gepasseerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik ga met iedere leraar/lerares op de foto
Maar dan nog; what's the fuzz?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg wezen snowboarden in Frankrijk. Ik heb het ook vaak genoeg gezien dat ze wel echt snowboardkleding aan hadden. Hoewel op de tweede foto het er wel iets beter uit ziet dan op de foto een paar posts geleden. Toen leek die broek helemaal een ballenknijper
Ik maak een opmerking en jij hapt daar verschrikkelijk opquote:
Je blijft van Eric af, hij was echt zo'n goede leraar!!quote:Op maandag 11 januari 2010 02:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik maak een opmerking en jij hapt daar verschrikkelijk op
You tell me
Rustig maar, ik ben niet zo van de jongetjes.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:24 schreef warrel het volgende:
[..]
Je blijft van Eric af, hij was echt zo'n goede leraar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |