abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76618435
TVP samen met Eric van ESF!
Wintersport was top! Het boarden ging echt lekkerder op mijn eigen board. Ondanks m'n dipdag doordat ik heel erg verkouden was, heb ik verder 5 supergoede dagen op de piste gehad

Ik heb zelfs sprongen gemaakt, ook van de schans
I will take the sun in my mouth
pi_76624164
Leuk joh
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76625121
Zo aanstaande vrijdag ga ik weer een weekie weg dit keer naar oostenrijk! Zo veel zin in!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_76625320
Zo, heb net het MJ board van Bataleon bestelt. Ik zal hier een foto plaatsen wanneer ik hem binnen heb.

En Komakie, de ''Union Force SL 09/10'' heb je niet meer? (De rood/zwart/witte)

[ Bericht 18% gewijzigd door bbbb op 10-01-2010 16:39:26 ]
  zondag 10 januari 2010 @ 17:56:33 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76642288
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef bbbb het volgende:
Zo, heb net het MJ board van Bataleon bestelt. Ik zal hier een foto plaatsen wanneer ik hem binnen heb.

Nope helaas.
Aangezien hij met de jaarwisseling nog niet verkocht was heb ik hem zelf gekocht. Dat was ook eigenlijk de bedoeling, maar als ik hem had verkocht had ik het ook gedaan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 10 januari 2010 @ 17:57:50 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76642333
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef warrel het volgende:
TVP samen met Eric van ESF!
Wintersport was top! Het boarden ging echt lekkerder op mijn eigen board. Ondanks m'n dipdag doordat ik heel erg verkouden was, heb ik verder 5 supergoede dagen op de piste gehad

[ afbeelding ]

Ik heb zelfs sprongen gemaakt, ook van de schans
Wie is die vent? Zeg alsjeblieft dat het je leraar is want hij moet echt een ander setje kleren zien te krijgen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_76644773
Standaard Franse leraaroutfit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 10 januari 2010 @ 19:23:54 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76646307
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Dat is echt nasty
Als ik er zo bij zou moeten lopen als leraar dan zakten ze echt maar in de stront
  zondag 10 januari 2010 @ 19:35:57 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76646937
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben opzoek naar wat advies voor een nieuwe set. Heb een jaar of 5/6 geleden een Burton Bullet 162 met Custom bindingen gekocht. Veel plezier van gehad, maar ik merk dat als ik echt hard ga hij erg begint te klapperen. Gister bij cellblock langsgeweest om te kijken wat een nieuwe plank e.d. ongeveer zou gaan kosten, en daar gelijk een heel verhaal over rocker planken en bataleon gekregen (mijn oude had negative camber). Nou heb ik de laatste tijd niet echt de ontwikkelingen bijgehouden, weet wel een beetje algemeen wat het inhoud, maar geen idee wat het precies met de eigenschappen van een plank doet.

Nou wil ik graag voor de komende tijd wel een plank kopen waar ik verder mee kan. Qua stijl ben ik iig geen echte parkrijder, hoewel af en toe kickers rijden wel leuk is, ben ik toch meestal bezig met gewoon pistes rijden. In de afgelopen 5 jaar ben ik ook zwaarder geworden, en daarmee ging jibben met de Bullet steeds makkelijker, nosepresses en rolls waren niet echt een probleem. Nou is dat ook leuk om te doen, maar als dat betekent dat een plank ook gelijk gaat klapperen als je hard gaat heb ik toch liever een iets stijver board.

Dus, hebben jullie wellicht een idee wat voor planken wellicht geschikt zouden zijn? ik ben 1.92m en weeg 88kg, met een schoenmaat 46, dus zal iig wel een wide plank nodig hebben .
Je had geen negative camber maar een camber board. rocker is negative camber Eigenlijk is negative camber niet een woord wat veel gebruikt wordt. Maar Rocker, reverse camber en banana.

Als je van alles wat doet het rocker zeker zijn voordelen. Je kunt een stijf rocker board rijden waarmee je toch nog wel wat leuke jibtricks en freestyle dingetjes mee kunt doen. Daarnaast gaat poeder rijden ook erg lekker met een rockerboardje en kun je er nog prima mee carven.

Ik prijs eigenlijk bijna alleen nog maar camber boards aan bij mensen die echt alleen maar willen knallen. Je kantengrip is toch nog net iets beter waardoor carven op ijs toch wat lekkerder gaat.
Aan de andere kant heb je bijvoorbeeld de magnetraction van Lib Tech en Gnu die weer zorgt voor extra grip.

1 ding weet ik wel zeker. een rocker boardje zal je manier van snowboarden zeker veranderen en zeker niet in negatieve zin.
pi_76647541
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is echt nasty
Als ik er zo bij zou moeten lopen als leraar dan zakten ze echt maar in de stront
Ik zie het probleem niet zo. Ze zijn lekker herkenbaar op de piste en ik heb echt wel lelijkere pakjes gezien in die 2 dagen op de piste vorige week.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_76651032
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Voor zover ik weet boarde de meeste leraren in Val Tho met een zwarte broek en een groene jas zag er leuker uit dan dat rode pak.

(de ski leraren hadden het ook aan)
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zondag 10 januari 2010 @ 20:52:39 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76651210
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo. Ze zijn lekker herkenbaar op de piste en ik heb echt wel lelijkere pakjes gezien in die 2 dagen op de piste vorige week.
Er zijn toch nog wel meer manieren om goed herkenbaar op de piste te zijn? Daarnaast heeft hij echt een skipak aan en geen snowboardbroek/jas. Ik vind het er persoonlijk niet uit zien.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:15:34 #88
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_76652785
In frankrijk zijn die volledige pakken nog helemaal hip Incl. de pc hooftstraat zonnebrillen enzo
pi_76654263
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er zijn toch nog wel meer manieren om goed herkenbaar op de piste te zijn? Daarnaast heeft hij echt een skipak aan en geen snowboardbroek/jas. Ik vind het er persoonlijk niet uit zien.
Jesus, care..
Dat jij nou als modepopje de piste af wilt flaneren.. De kleding van de ESF zegt toch niets over de persoon zelf?
  zondag 10 januari 2010 @ 22:21:45 #90
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_76657397
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef bbbb het volgende:

Badaleon! Ik heb niet zoveel met MJ, maar dat board vind ik erg geslaagd qua graphics Ga je er ook daadwerkelijk op rijden, of is hij voor aan de muur?
  zondag 10 januari 2010 @ 22:48:59 #91
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_76659235
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef warrel het volgende:

[..]

Jesus, care..
Dat jij nou als modepopje de piste af wilt flaneren.. De kleding van de ESF zegt toch niets over de persoon zelf?
lol, maar het hoeft te betekenen dat ze meest lelijke kleding aan moeten... een beetje stijl heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
  zondag 10 januari 2010 @ 23:15:40 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76660728
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef warrel het volgende:

[..]

Jesus, care..
Een beetje fatsoenlijk erbij lopen mag toch wel?
Ik vind dat een snowboardleraar er ook als een snowboardleraar moet bij lopen en niet als een skileraar. dat hoeft niet per se te betekenen dat hij met zijn kruis op z'n knieen moet boarden, maar een beetje fatsoenlijke broek aantrekken mag best.

Daarnaast lijkt het mij alles behalve comfortabel zitten, maar dat is natuurlijk persoonlijk...

Jij ziet er trouwens prima uit hoor
  zondag 10 januari 2010 @ 23:37:56 #93
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_76661974

plaatje
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]

Geen katoen dus hé?... Ik zat te denken om ook maar aan de thermo te gaan. Lessen is er deze zomer niet van gekomen omdat mijn contract niet werd verlengd, bladiebla... grote sh*t enzo... Maar mijn ouders willen me meenemen dit jaar, dus ik wil dat wel heel graag. Ongeveer vier jaar geleden voor het laatst geweest. Zal wel spierpijn krijgen hahahaha!
Maar oh... ik mis het zo... de sneeuw, de stilte, de wind, zelfs de irritantste skiërs
Ik was zelf ook een skiër, maar ik ben galant en let wel op wat ik doe, behalve die ene keer dat ik van een huisje afgeskied ben, of die keer met die boom, of die keer met die heuvel, of die keer met die andere skiër....of die keer toen ik aan de lift bleef haken en meegesleurd werd en....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 10 januari 2010 @ 23:38:25 #94
278564 BasjeB5
Flexican Beat
pi_76661996
Pak even de popcorn erbij
Smile! It's snowboarding!!!
B is for Bataleon
Op 30 juni 2010 15:51 schreef JRCRUZ het volgende: geen verlies is ook winst
pi_76663797
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een beetje fatsoenlijk erbij lopen mag toch wel?
Ik vind dat een snowboardleraar er ook als een snowboardleraar moet bij lopen en niet als een skileraar. dat hoeft niet per se te betekenen dat hij met zijn kruis op z'n knieen moet boarden, maar een beetje fatsoenlijke broek aantrekken mag best.

Daarnaast lijkt het mij alles behalve comfortabel zitten, maar dat is natuurlijk persoonlijk...

Jij ziet er trouwens prima uit hoor
Je bent nooit in Frankrijk wezen boarden? Dit is gewoon de standaard daar.
En het is niet te zien op de foto, maar Eric is de 50 al wel gepasseerd.

En ja, ik ga met iedere leraar/lerares op de foto
  maandag 11 januari 2010 @ 00:59:54 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76665064
quote:
Op maandag 11 januari 2010 00:15 schreef warrel het volgende:

[..]

Je bent nooit in Frankrijk wezen boarden? Dit is gewoon de standaard daar.
En het is niet te zien op de foto, maar Eric is de 50 al wel gepasseerd.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En ja, ik ga met iedere leraar/lerares op de foto

Ik ben vaak genoeg wezen snowboarden in Frankrijk. Ik heb het ook vaak genoeg gezien dat ze wel echt snowboardkleding aan hadden. Hoewel op de tweede foto het er wel iets beter uit ziet dan op de foto een paar posts geleden. Toen leek die broek helemaal een ballenknijper
pi_76665610
quote:
Op maandag 11 januari 2010 00:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben vaak genoeg wezen snowboarden in Frankrijk. Ik heb het ook vaak genoeg gezien dat ze wel echt snowboardkleding aan hadden. Hoewel op de tweede foto het er wel iets beter uit ziet dan op de foto een paar posts geleden. Toen leek die broek helemaal een ballenknijper
Maar dan nog; what's the fuzz?
  maandag 11 januari 2010 @ 02:53:46 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76666196
quote:
Op maandag 11 januari 2010 01:33 schreef warrel het volgende:

[..]

Maar dan nog; what's the fuzz?
Ik maak een opmerking en jij hapt daar verschrikkelijk op
You tell me
pi_76667313
quote:
Op maandag 11 januari 2010 02:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik maak een opmerking en jij hapt daar verschrikkelijk op
You tell me
Je blijft van Eric af, hij was echt zo'n goede leraar!!
  maandag 11 januari 2010 @ 08:45:05 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76667521
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:24 schreef warrel het volgende:

[..]

Je blijft van Eric af, hij was echt zo'n goede leraar!!
Rustig maar, ik ben niet zo van de jongetjes.
En ik zeg zeker niet dat het een slechte leraar is, ik zeg alleen dat hij een te strakke broek aan heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')