Hoeveel laagjes moeten er minimaal? Of is beter om er een zwrt/donker lagje onder te doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Nune het volgende:
[..]
De tweede van links is Ruby Pumps! De foto heeft de nagellakken allemaal roze gemaakt, maar eigenlijk zijn ze rood.
@ Bernies; Lubu Heels is zo mooi!Vind alleen dat 'ie slecht dekt.
Bij drie laagjes zie je de tips nog een beetje bij mij, dus ik zou eerst een donker laagje eronder doen ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoeveel laagjes moeten er minimaal? Of is beter om er een zwrt/donker lagje onder te doen?
Nou ja euh, hoe zeg ik dit...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:12 schreef L0t.. het volgende:
Er is hier vast wel iemand die mij kan helpen. Waar vind ik nagellakverdunner? En het liefst gewoon in de winkel en niet via internet
.
Woon je in de buurt van Duitsland? Bij de DM hebben ze dat namelijk in het P2 vak. In Nederlandse winkels is het moeilijk te krijgen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:12 schreef L0t.. het volgende:
Er is hier vast wel iemand die mij kan helpen. Waar vind ik nagellakverdunner? En het liefst gewoon in de winkel en niet via internet
.
Noooooooooooquote:Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja euh, hoe zeg ik dit...
niet.![]()
Stomme winkels hier verkopen het niet.
Bij eurodinges uit de link van bernies hierboven.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
NoooooooooooIk heb echt een fantastische kleur van Rimmel, maar hij is na 3 keer gebruiken al best wel stroperig geworden. Waar bestel jij nagellakverdunner?
Oké bedankt! Ga ik daar eens kijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij eurodinges uit de link van bernies hierboven.![]()
Bevalt me prima en als je geen idiote hoeveelheden lak hebt gaat zo'n fles eeuwig mee.
Ik daarentegen ben al bijna aan mijn tweede fles toe.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:17 schreef PartyHardy het volgende:
Bij de Action verkopen ze nou ook 12 potjes knutselglitter zie ik nu, voor 99 cent
Ben nog benieuwd hoe de merkloze quickdry nagellak van hun is bevallen. MiMu hoe bevalt deze?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij eurodinges uit de link van bernies hierboven.![]()
Bevalt me prima en als je geen idiote hoeveelheden lak hebt gaat zo'n fles eeuwig mee.
Ik daarentegen ben al bijna aan mijn tweede fles toe.
Ik heb hier anders nog wel een potje zilver liggen. ;oquote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb vandaag 8 buiskes glitters gekregen van een lieve collega
wil alleen nog wel graag zilver hebben, die zat er niet tussen
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb hier anders nog wel een potje zilver liggen. ;o
Ik heb een flesje gekocht in Sanadome te Nijmegenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja euh, hoe zeg ik dit...
niet.![]()
Stomme winkels hier verkopen het niet.
Edit: beter lezenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Ben nog benieuwd hoe de merkloze quickdry nagellak van hun is bevallen. MiMu hoe bevalt deze?
Bij het Sanadome???? Ik ga niet vragen wat ze daar nog meer hebben.....quote:Op maandag 4 januari 2010 22:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb een flesje gekocht in Sanadome te Nijmegen![]()
Maar ja in de winkel kopen is gewoon zonde van je geld eigenlijk
Niet veelquote:Op maandag 4 januari 2010 22:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Bij het Sanadome???? Ik ga niet vragen wat ze daar nog meer hebben.....
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:26 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Niet veel![]()
Er staat wel wat OPI, maar niet ontzettend veel. En ook geen nieuwe collex e.d.
Opgelucht?
Ik heb hem nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Ben nog benieuwd hoe de merkloze quickdry nagellak van hun is bevallen. MiMu hoe bevalt deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |