Wel een heel leuk lijstje! Brand New Skates wil ik ook nog aanschaffen, evenals wat suedes, maar ik heb geen idee welke. Stiekem ben ik bang dat het me een beetje tegenstaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een heel beschaafd lijstje voor TD deze week:
- OPI Brand New Skates
- China Glaze Emerald Sparkle (indien weer beschikbaar)
- OPI Mad as a Hatter
- OPI Absolutely Alice
- Orly Iron Butterfly
- Essie Matte About You (2x)
- Seche restore
- OPI You don't know Jacques Suede
- OPI Suzi Skis in the Pyrenees Suede
Ik ben nog op zoek naar een nudie voor een vriendinnetje van me. Hoeft niet perse écht nude te zijn, maar ze zoekt een licht kleurtje, dus iets van bruin of roze denk ik. Mat vind ze ook prachtig dus vandaar Essie MAY twee keer.
Ja, ik wilde 'm dus ook bestellen.quote:
ja hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun jij me niet even een snelcursus Twitter geven?
Ik heb geen idee.. Zou het echt om 0.00 in de verkoop gaan denk je?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik wilde 'm dus ook bestellen.
Domme vraag misschien, maar hoe laat Nederlandse tijd kun je morgen bestellen op Transdesign denken jullie?
Dat vraag ik me dus af! Denk dat ik wat eerder naar het werk ga en daar m'n bestelling doequote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Zou het echt om 0.00 in de verkoop gaan denk je?
On The Edge. Heeft TD niet meer.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:23 schreef Debsterr het volgende:
Oh, MiMu, welke Misa is dat op jouw nagels in de OP?
Ja, het zijn stickertjes. Zo'n vaste hand heb ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
On The Edge. Heeft TD niet meer.![]()
Leuk Ms. Sjaakz! Zijn dat stickertjes?
is het 6 uur later hierquote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Wat betreft de tijd bij TD...Het is Georgia en het is daar 6 uur vroeger dan hier
Watermeloen nagels..quote:
Waarom doe je niet van elke 1 nagel? Om te beginnenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk voor mijn site alle lakjes (80+ )stuk opdoen en een foto daarvan maken. Mijn vriend ziet me alleen aankomen
De tweede van links is Ruby Pumps! De foto heeft de nagellakken allemaal roze gemaakt, maar eigenlijk zijn ze rood.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Waarom doe je niet van elke 1 nagel? Om te beginnen![]()
Nune: wat een leuke collectie heb je al! Wat is die 2e roze van links van het 2e plaatje met roze(snappie? )?
Ms Sjaakzwatermeloen
Edit: ik ben niet de enige die dat denkt
Wat staat op het lijstje van volgende week dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een heel beschaafd lijstje voor TD deze week:
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat staat op het lijstje van volgende week dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |