Zijn heerlijke dingenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:19 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb de thermolegging! Voor het wassen rook ie enorm naar nieuw, maar hij werkt erg goed! Ik heb er wel een panty overheen, maar normaal heb ik er drie over elkaar en dit was warmer
Het is echt belachelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaa, deze waren echt 3.79 per stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest van de buit:
- set van 3 microvezelvaatdoekjes (1.35)
- 2 lippenstiftsetjes a 2 stuks voor 89 cent, best mooie neutrale kleurtjes, of ik t echt ga gebruiken is een tweede
- 4 in 1 pedicureborstel (0.69)
- damesscheermesjes 8 stuks 0.(99)
- setje fietsverlichting sleutelhangers (1.09)
- anti-aanbak grillpan (3.99) Hier ben ik echt blij mee, ben benieuwd of t wat is)
- setje van boxer+hemdje (3.79)
- Pompflacon nivea handzeep (1.59)
- Droogloopmat (2.62)
- action shopper want meer zooi dan gepland (0.52)
was totaal 20.37 kwijt![]()
Troost je, hier ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Hier hebben ze alleen maar flutdvd's.
in utrecht de laatste keer ook alleen maar flut dvds, heb uberhaupt nog nooit iets zien liggen waarvan ik dacht: hee daar heb ik wel eens van gehoord :p hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaa, deze waren echt 3.79 per stuk!
hmm dank. maar dat valt wel onder de categorie Axe vind ik hahaha.. toch maar gewoon bij de drogist kijken dan..quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, ze hebben Adidas aftershave in verschillende geuren
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat dan een kwestie van verschil per vestiging, of net te laat in de winkel waardoor alle goeie titels al verkocht zijn?
Ik heb 'm nog niet geprobeert want de balneum was pas net open, maar naar wat ik op de verpakking zie wel. En anders maak ik 'm zelf gewoon opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het echt een beetje vergelijkbaar spul, net zo vet?
Dan ga ik het de volgende keer ook meenemen, die Balneum is zo prijzig.
Voor de rest? Dirty Dancing is nu ook niet bepaald iets recents of zo, logisch dat je die bijna gratis kunt meenemen....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef Judeljuud het volgende:
Hier lag Dirty Dancing er voor 3.79!Maar voor de rest stellen de dvd's niet veel voor...
ik zie overal alleen maar de versie met het zwarte hoesje, en die's stom, diewillikniequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde hem ook, maar heb hem voor vijf euro bij Bart Smit gekocht
Ik heb de gewone, niet de Quality Film editiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie overal alleen maar de versie met het zwarte hoesje, en die's stom, diewilliknie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |