zeg wat?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Sjonge JONGUH!
Je weet toch als je onbeschermd sex hebt, dat je dan... NIET in het meisje moet gaan komen hé!
Sjongejonge. Je weet toch wel, dat als je dat niet doet, je nog steeds zwanger kunt worden en dat dit de slechtste manier van anticonceptie is?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Sjonge JONGUH!
Je weet toch als je onbeschermd sex hebt, dat je dan... NIET in het meisje moet gaan komen hé!
het kan, maar dan heb je meer problemen dan alleen het zwanger zijn.quote:
Als je ongesteld bent geworden, kun je niet binnen 1 dag alweer vruchtbaar zijn, en langer leeft zijn sperma toch niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
En ja hoor sommige vreemde vrouwen zijn vruchtbaar op de meest vreemde tijden...
dus het kan wel.
En dit is serieus
sorry ik fok te lang voor te serieuze zinsopbouwquote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef erikkll het volgende:
[..]
Sjongejonge. Je weet toch wel, dat als je dat niet doet, je nog steeds zwanger kunt worden en dat dit de slechtste manier van anticonceptie is?
3 dagen als het goed is en het kan wel...serieussssssssquote:Op maandag 4 januari 2010 17:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
Als je ongesteld bent geworden, kun je niet binnen 1 dag alweer vruchtbaar zijn, en langer leeft zijn sperma toch niet.
ik ken geen vrouwen die maar 3 dagen ongesteld zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:43 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
3 dagen als het goed is en het kan wel...serieussssssss
Ik heb even alle fouten in je OP vet gemaakt. Doe er je voordeel meequote:Op maandag 4 januari 2010 17:35 schreef boechi het volgende:
haloo iedereen
Mijn vriendin en ik hadden onbeschermde sex gehad voor de eerste dag van zijn menstruatie en ik ben in haar klaargekomen de volgende dag is zij normaal ongesteld geworden.
Is er wel kans dat zij zwanger is geraakt??
Bedankt alvast
Dan nog niet over de hoofdletter en de komma's gesproken.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik heb even alle fouten in je OP vet gemaakt. Doe er je voordeel mee
hadden, gehad en is geraakt zijn gewoon goed?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
slechts 2 van de dingen die je vet hebt gedrukt zijn daadwerkelijk fout.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
hehe ibtlquote:Op maandag 4 januari 2010 19:50 schreef Adolecens het volgende:
TS!!
Is het nu echt zo moeilijk om eerst eens rond te kijken, voordat je een dergelijk topic opent?!
Kijk hier eens: [Centraal] Kans op zwangerschap, wat te doen? en reageer daar ontopic verder als je nog vragen hebt NADAT je de OP hebt doorgelezen.
Want ik vraag me dus echt af of iedereen klakkeloos een "Help, ben ik zwanger" topic opent, zonder zich verder in te lezen. Topic gaat dus ook zo op slot en er hoeft niet eer ontopic gereageerd te worden. 13.gif
wat denk je zelf, bij vragen zoals deze?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Nee, reageer maar eens op de vraag die ik stelde of mensen klakkeloos een topic openen, zonder eerst even verder te kijken, of er al iets dergelijks is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |