abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 19:53:23 #226
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76411023
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:38 schreef YazooW het volgende:

[..]

Jou reactie maakt zijn punt alleen nog maar sterker... NEDERLANDERS ZIJN LAF.
Nederlanders hebben over het algemeen meer te verliezen dan Marokkanen. En op Nederlanders hard aanpakken bestaat geen politiek taboe.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:54:07 #227
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_76411050
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar dat raakt wel de 2e generatie. Je zult zien dat 2e generatie Marokkaanse jongeren, geboren uit ouders die wel gedeeltelijk de Nederlandse taal beheersen/ kunnen lezen, een stuk hoger op de maatschappelijke ladder staan.

Oohw dat zou ik graag in cijfers uitgedrukt willen zien!
Of is dit weer een loos argument?

Kopje thee??

Ps Heeft er iemand wel eens last van een chinees gehad? Die spraken ook geen Nederlands toen zij hierheen kwamen.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  maandag 4 januari 2010 @ 19:56:18 #228
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_76411149
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Henk-B het volgende:
Ps Heeft er iemand wel eens last van een chinees gehad? Die spraken ook geen Nederlands toen zij hierheen kwamen.
Chinezen houden liever praktijk in hun eigen gemeenschap: afpersing, vrouwen/mensenhandel. Veel bereikt hiervan niet de media. Dat terzijde, de oudere Chinezen zijn inderdaad niet goed geïntegreerd. Echter, dit heeft vaak geen weerwerking op hun kinderen gehad: de meesten draaien actief mee in de Nederlandse samenleving. Hoeveel Chinezen zie je op het VMBO?
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_76411190
quote:

Ja, die was de sambal vergeten.
pi_76411210
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
In de jaren 70-80 en 90 was het niet van essentieel belang. Kennelijk vonden de personen die de gastarbeiders selecteerden dat ook niet van belang. Het was geen eis en het ging in beginsel ook allemaal prima.
Ik vind het onbegrijpelijk maar misschien spoor ik dan wel niet of ben ik enorm naïef.
quote:
Nee, maar dat raakt wel de 2e generatie. Je zult zien dat 2e generatie Marokkaanse jongeren, geboren uit ouders die wel gedeeltelijk de Nederlandse taal beheersen/ kunnen lezen, een stuk hoger op de maatschappelijke ladder staan.
Dat valt allemaal maar te bezien. De 2de generatie zorgt nu juist voor de problemen terwijl ze hier opgroeien.
pi_76411284
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vind het onbegrijpelijk maar misschien spoor ik dan wel niet of ben ik enorm naïef.
[..]

Dat valt allemaal maar te bezien. De 2de generatie zorgt nu juist voor de problemen terwijl ze hier opgroeien.
De 2e generatie omvat nu de kinderen van de gastarbeiders waar we het over hebben. Wel opletten he. Oftewel het is logisch dat een groot deel van de 2e generatie ook voor problemen zal gaan zorgen. Ik had het specifiek over dat deel van de 2e generatie waarvan de ouders wel kunnen lezen en schrijven. Immers niet alle 1e generatie gastarbeiders waren analfabeet.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 4 januari 2010 @ 19:59:55 #232
117098 Hathor
Effe niet
pi_76411312
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef ASroma het volgende:

[..]

Nederlanders hebben over het algemeen meer te verliezen dan Marokkanen. En op Nederlanders hard aanpakken bestaat geen politiek taboe.
Dat dus.

Als er ergens een stel voetbalhooligans (lees: Hollandse gasten) lopen te rellen, word de knuppel er keihard overheen gelegd, net zo lang tot het weer rustig is, maar als er in Kanaleneiland een stel Marokkaanse relschoppers bewakingscamera's lopen te vernielen, krijgt de politie de opdracht om toch maar vooral niet de wijk in te trekken, om verdere escalatie te voorkomen. Door zulk selectief en laf beleid, worden gewone burgers ijskoud in hun hemd gezet door de autoriteiten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:00:59 #233
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76411349
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De 2e generatie omvat nu de kinderen van de gastarbeiders waar we het over hebben. Wel opletten he. Oftewel het is logisch dat een groot deel van de 2e generatie ook voor problemen zal gaan zorgen. Ik had het specifiek over dat deel van de 2e generatie waarvan de ouders wel kunnen lezen en schrijven. Immers niet alle 1e generatie gastarbeiders waren analfabeet.
Zitten we nu niet al in de 3de generatie dan?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76411353
Kijk zo zijn de meeste Nederlanders:

Niemand helpt die arme man.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:01:26 #235
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76411364
quote:

[..]

Oohw dat zou ik graag in cijfers uitgedrukt willen zien!
Of is dit weer een loos argument?

Kopje thee??

Doen velen nog steeds niet en er wonen superveel Chinezen bijvoorbeeld in Amsterdam. Maar die mensen zijn wel bekend met beschaving, vandaar dat je nooit wat van ze hoort omtrent criminaliteit. Chinezen .

Geldt trouwens voor een hele hoop andere niet- westerse volken hoor. Iranezen, Turken, Afganen, etc, nooit last van. Prima lui!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_76411373
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat dus.

Als er ergens een stel voetbalhooligans (lees: Hollandse gasten) lopen te rellen, word de knuppel er keihard overheen gelegd, net zo lang tot het weer rustig is, maar als er in Kanaleneiland een stel Marokkaanse relschoppers bewakingscamera's lopen te vernielen, krijgt de politie de opdracht om toch maar vooral niet de wijk in te trekken, om verdere escalatie te voorkomen. Door zulk selectief en laf beleid, worden gewone burgers ijskoud in hun hemd gezet door de autoriteiten.
Dat werkt er heel erg aan mee natuurlijk.
pi_76411401
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je de problemen ook logisch acht. Komen we nog wel ergens.
pi_76411473
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef Hukkie het volgende:

[..]

In heel uitzonderlijke gevallen. En dat zijn dan misschien net babies of kleuters. Ikzelf ben bijvoorbeeld tweede generatie. De tweede generatie loopt nu van 0 tot 30 jaar oud ongeveer.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 4 januari 2010 @ 20:04:15 #239
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_76411485
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Kijk zo zijn de meeste Nederlanders:

Niemand helpt die arme man.
Wat was de aanleiding voor deze uitbarsting? Racisme, discriminatie?
What lies in the shadow of the statue?
  maandag 4 januari 2010 @ 20:06:05 #240
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_76411560
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat dus.

De Fransen rammen wel regelmatig de knuppel op relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst in de Banlieu's. Maar de film La Haine is al bijna 20 jaar oud en nog steeds als je die film ziet denk je dat ie gister is opgenomen. Hard optreden tegen slecht gedrag is 1 maar er moet ook iets aan dat gedrag gedaan worden want met alleen rammen kom je er niet.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_76411568
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

Domheid?
  maandag 4 januari 2010 @ 20:06:26 #242
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76411573
quote:

[..]

zijn cijferlijst, gewoon een gepassioneerd scholier, niks mis mee
pi_76411607
quote:

[..]

Daar zal hij het uiteraard wel weer op gegooid hebben ja.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:08:50 #244
97934 ASroma
Flamboyant
  maandag 4 januari 2010 @ 20:09:07 #245
117098 Hathor
Effe niet
pi_76411690
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

De Fransen rammen wel regelmatig de knuppel op relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst in de Banlieu's. Maar de film La Haine is al bijna 20 jaar oud en nog steeds als je die film ziet denk je dat ie gister is opgenomen. Hard optreden tegen slecht gedrag is 1 maar er moet ook iets aan dat gedrag gedaan worden want met alleen rammen kom je er niet.
Ben ik helemaal met je eens, maar net doen alsof het niet bestaat en gewoon rustig wachten tot het weer overwaait kan natuurlijk HELEMAAL niet. En dat gebeurt tot nu toe helaas nog veel te vaak.
pi_76411708
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat is de dans om het grote geld.

Men is voornamelijk burgermeester en politiefunctionaris om van schaamteloze privileges te genieten en exorbitante salarissen en onkostenvergoedingen te genieten.
Vanuit die kringen is het gewoonte om elkaar, -met name partijgenoten- via oneerlijke lobby's soortgelijke baantjes toe te wijzen. Er ontstaat een soort ambtelijke elite, die elkaar trouw in het zadel houdt- en helpt. Deze mensen zijn doorgaans te incompetent om in het bedrijfsleven managementfuncties te bekleden.
Eenmaal in deze functie is het zaak zo lang mogelijk de functie te behouden. Functioneren is volstrekt irrelevant voor deze baantjeszieke elleboogwerkers. Zodra de zaak volledig geescaleerd is (Harry Borghouts, Ella Vogelaar), verlaten ze vanuit een enorme chaos de achterdeur en nemen ze via de aloude partijlobby zitting in een andere duurbetaalde comfortfunctie. En alle tijd die hier aan besteed wordt, wordt rijkelijk beloond door één of andere bezopen wachtgeldregeling.

De straatratten van de maatschappij.
QFT
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_76411738
quote:

[..]

En dus zit je met een onoplosbaar probleem. Daar kan en gaat niets aan veranderen.
pi_76411741
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef Hukkie het volgende:

[..]

omdat ze hun huwelijkspartner steeds weer uit marokko halen blijt t weer 2e generatie
  maandag 4 januari 2010 @ 20:10:15 #249
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76411745
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In heel uitzonderlijke gevallen. En dat zijn dan misschien net babies of kleuters. Ikzelf ben bijvoorbeeld tweede generatie. De tweede generatie loopt nu van 0 tot 30 jaar oud ongeveer.
Ah oke, ben ook 2de generatie en een tikje ouder dan 30, denk dat we op de grens 2de/ 3de generatie zitten aangezien veel problemen worden veroorzaakt door tieners. Maar goed, OT verder.
DeviantArt
pi_76411785
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Daar zal hij het uiteraard wel weer op gegooid hebben ja.
Oh, jij kent de afloop.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:11:20 #251
117098 Hathor
Effe niet
pi_76411798
quote:

[..]

Van wat ik er van heb kunnen volgen moest die gast geloof ik nablijven na de les, en had ie zoiets van "ik blijf helemaal niks, en sta op en loop weg wanneer ik zin heb".
pi_76411862
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wij (Ja ik ben een Molukker) zijn inmiddels toe aan de 4e generatie.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_76411896
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dus je wilt in een samenleving leven waar de ene bende de andere bestrijd met alle mogelijke gewelddadige middelen?
Als theedrinken niet meer werkt moet het leger die ratten maar samendrijven in een werkkamp. De NAM kan dan vervolgens aan het werk, of we donderen ze gewoon in de vuilverbrandingsovens, doet dat tuig ook nog eens een bijdrage aan het milieu
I'll sing you a lullaby.
pi_76411903
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Oh, jij kent de afloop.
Nee, vandaar ook het woordje zal.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:13:37 #255
92644 mr_anonimous
pi_76411904
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

En dus zit je met een onoplosbaar probleem. Daar kan en gaat niets aan veranderen.
Er moet minder aan symptoombestrijding gedaan worden denk ik. Je lost slecht gedrag niet op met een snoepreisje als beloning voor 3 maanden goed gedrag.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:15:13 #256
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_76411965
quote:

[..]

Sorry, moest hem gewoon posten:

quote:
This french politician slap this kid in the face for getting his hand in his pockets trying to steal money from him
  maandag 4 januari 2010 @ 20:15:54 #257
92644 mr_anonimous
pi_76411995
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als theedrinken niet meer werkt moet het leger die ratten maar samendrijven in een werkkamp. De NAM kan dan vervolgens aan het werk, of we donderen ze gewoon in de vuilverbrandingsovens, dragen dat tuig ook nog eens een bijdrage aan het milieu
Het leger kan ze inderdaad samendrijven en ze vervolgens opleiden. Misschien dat door tucht en discipline en positieve male role models ze dan gaan beseffen wat respect is?
pi_76412109
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Het leger kan ze inderdaad samendrijven en ze vervolgens opleiden.
Je hebt er daar niet veel aan, worden allemaal in de rug geschoten.
pi_76412150
http://www.meldgeweld.nl/default.php

precies wat het meisje heeft gedaan en vervolgens is ze 2 keer de lul.
pi_76412174
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Er moet minder aan symptoombestrijding gedaan worden denk ik. Je lost slecht gedrag niet op met een snoepreisje als beloning voor 3 maanden goed gedrag.
Dat klopt. Zoals een straatcoach of een buurtvader ook niet helpt. Je lost slecht gedrag ook niet op met reclamespotjes, onderwijs, gesubsidieerde rappers en een allochtoon in het publiek bij Lingo. Niemand heeft een oplossing, al zijn er partijen die beweren van wel.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:21:11 #261
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76412199
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef YazooW het volgende:

[..]

[..]
geweldig echt zo n arrogante kop die Fransoos, je ziet hem echt denken "ongeloofelijk kut tuig, wat doe ik hier, stik er maar in"
pi_76412213
quote:

[..]

Het leger kan ze inderdaad samendrijven en ze vervolgens opleiden. Misschien dat door tucht en discipline en positieve male role models ze dan gaan beseffen wat respect is?
Welnee gewoon een spuitje lucht in de slagader, dit soort tuig vind 'respect hebben voor' niet 'cool'.
Als het spuitje niet mag dan moeten ze maar aan de ketting en genadeloze dwangarbeid verrichten, dan mogen ze zich dood werken, liefst in de omgeving van Tsjernobyl. er is daar nog zooi genoeg die opgeruimd moet worden
I'll sing you a lullaby.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:21:32 #263
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76412214
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://www.meldgeweld.nl/default.php

precies wat het meisje heeft gedaan en vervolgens is ze 2 keer de lul.
Mss heb ik wat gemist, maar welk meisje?
DeviantArt
  maandag 4 januari 2010 @ 20:22:30 #264
92644 mr_anonimous
pi_76412256
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je hebt er daar niet veel aan, worden allemaal in de rug geschoten.
Met zulk wantrouwen kom je ook nergens. Ik denk dat het gros , de echte die hard scumbags uitgezonderd, te redden is. als ze in een positieve omgeving zitten waar ze leren om respect voor een meerdere te hebben, respect voor vrouwen en vertrouwen op je teammates ongeacht hun geloof, achtergrond, politieke overtuiging of seksuele geaardheid, een goede uitwerking op ze heeft. 80 procent van de probleemjongeren is niet hopeloos.
pi_76412325
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Mss heb ik wat gemist, maar welk meisje?
Deze:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)5-jarig-meisje.dhtml

Als de overheid zo een reclamecampagne start horen ze je ook te beschermen vind ik.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:24:06 #266
92644 mr_anonimous
pi_76412342
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Welnee gewoon een spuitje lucht in de slagader, dit soort tuig vind 'respect hebben voor' niet 'cool'.
Als het spuitje niet mag dan moeten ze maar aan de ketting en genadeloze dwangarbeid verrichten, dan mogen ze zich dood werken, liefst in de omgeving van Tsjernobyl. er is daar nog zooi genoeg die opgeruimd moet worden
Zo, je frustraties er weer even uitgekieperd?
pi_76412370
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zo te lezen ben jij net zo agressief als de mensen die je veroordeeld.
pi_76412372
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Met zulk wantrouwen kom je ook nergens. Ik denk dat het gros , de echte die hard scumbags uitgezonderd, als ze in een positieve omgeving zitten waar ze leren om respect voor een meerdere te hebben, respect voor vrouwen en vertrouwen op je teammates ongeacht hun geloof, achtergrond, politieke overtuiging of seksuele geaardheid, een goede uitwerking op ze heeft. 80 procent van de probleemjongeren is niet hopeloos.
Een scherpschutter op het dak lost het probleem sneller op en tegen lagere kosten. Er zijn mensen genoeg op de wereld dus waarom al die moeite doen voor deze 'probleemjongeren'
I'll sing you a lullaby.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:25:10 #269
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76412395
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:20 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dat klopt. Zoals een straatcoach of een buurtvader ook niet helpt. Je lost slecht gedrag ook niet op met reclamespotjes, onderwijs, gesubsidieerde rappers en een allochtoon in het publiek bij Lingo. Niemand heeft een oplossing, al zijn er partijen die beweren van wel.
Dat is het grote probleem inderdaad, die gasten willen gewoon niet, en dan lijkt er geen oplossing te zijn.
DeviantArt
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 20:25:39 #270
236264 crew  capricia
pi_76412430
quote:

[..]

Ondertussen breekt hier de pluris uit...en waar zit ons leger ook al weer?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76412466
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef YazooW het volgende:

[..]

[..]

Hilarisch, vooral die vertraging, net of ze allemaal "beeh beeh" zeggen

Dat tuig eromheen snapt volgens mij niet echt wat er gebeurd, ze zien alleen dat hij dat turfje ineens in zijn gezicht jenst, niet waarom.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 4 januari 2010 @ 20:27:02 #272
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76412496
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Deze:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)5-jarig-meisje.dhtml

Als de overheid zo een reclamecampagne start horen ze je ook te beschermen vind ik.
Ah oke, die had ik dus gemist, triest verhaal hoor.
DeviantArt
pi_76412527
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Ondertussen breekt hier de pluris uit...en waar zit ons leger ook al weer?
Er zitten er hier nog meer dan genoeg gelukkig.
pi_76412546
De gemeente heeft er trouwens inmiddels camera's geplaatst voor het toezicht, dus met wat geluk worden vanavond wat lui die over de schreef staan face on gefilmd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76412555
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ah oke, die had ik dus gemist, triest verhaal hoor.
Ja, dan heb je toch al geen zin meer om aangifte te doen?
  maandag 4 januari 2010 @ 20:28:17 #276
92644 mr_anonimous
pi_76412564
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een scherpschutter op het dak lost het probleem sneller op en tegen lagere kosten. Er zijn mensen genoeg op de wereld dus waarom al die moeite doen voor deze 'probleemjongeren'
Ik kan nu wel vergelijkingen gaan maken met de zwartste bladzijden uit de menselijke geschiedenis maar ik vrees dat dat aan dovemansoren is gericht.
pi_76412573
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:24 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Zo te lezen ben jij net zo agressief als de mensen die je veroordeeld.
Heeft niets met agressie te maken, stel als oproerpolitie vorder je mensen naar huis te gaan, vervolgens geven ze geen gehoor aan dit bevel, dan kun je toch gewoon gaan schieten? Wat is daar nu raar aan?
I'll sing you a lullaby.
pi_76412599
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
De gemeente heeft er trouwens inmiddels camera's geplaatst voor het toezicht, dus met wat geluk worden vanavond wat lui die over de schreef staan face on gefilmd
Nu maar hopen dat er voldoende belichting is
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 20:29:25 #279
236264 crew  capricia
pi_76412616
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Er zitten er hier nog meer dan genoeg gelukkig.
Die anderen, die verder weg zitten, hebben inmiddels al wat meer ervaring..
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 januari 2010 @ 20:29:49 #280
92644 mr_anonimous
pi_76412633
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Dat is het grote probleem inderdaad, die gasten willen gewoon niet, en dan lijkt er geen oplossing te zijn.
Daarom is misschien de dienstplicht weer invoeren wel een optie. Als je verplicht bent dan zul je wel moeten.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:29:52 #281
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76412636
ach hoe je het ook went of keert, het is een minimum probleem. Banken en zakenlieden doen wanbeleid en jatten van mensen om vervolgens bonussen te vangen. De luchtbel knapt en ze worden gered met ons belastinggeld, de cocktail die van mijn centen nu genuttigd wordt in Saint-Tropez zal vast heel lekker smaken.
pi_76412677
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Die anderen, die verder weg zitten, hebben inmiddels al wat meer ervaring..
Ja dat is waar.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:31:13 #283
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76412693
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Daarom is misschien de dienstplicht weer invoeren wel een optie. Als je verplicht bent dan zul je wel moeten.
dus lijden de goede weer onder de slechte ook weer zo n niksnut oplossing.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 20:31:37 #284
236264 crew  capricia
pi_76412712
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef ASroma het volgende:
ach hoe je het ook went of keert, het is een minimum probleem. Banken en zakenlieden doen wanbeleid en jatten van mensen om vervolgens bonussen te vangen. De luchtbel knapt en ze worden gered met ons belastinggeld, de cocktail die van mijn centen nu genuttigd wordt in Saint-Tropez zal vast heel lekker smaken.
Ik vind die aanslag op het leven van dat meisje (want zo zie ik het) best wel heftig, hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 januari 2010 @ 20:31:57 #285
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76412729
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja, dan heb je toch al geen zin meer om aangifte te doen?
Nee, maar aangifte is in veel gevallen sowiezo niet zinvol meer. Behalve mss in zware zedenmisdrijven en verzekeringskwesties.
DeviantArt
pi_76412737
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat er voldoende belichting is
Nee joh, gewoon hopen dat de Molukkers veel lachen in het donker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:32:52 #287
92644 mr_anonimous
pi_76412784
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Heeft niets met agressie te maken, stel als oproerpolitie vorder je mensen naar huis te gaan, vervolgens geven ze geen gehoor aan dit bevel, dan kun je toch gewoon gaan schieten? Wat is daar nu raar aan?
Dat is dus reageren als de brand al is uitgebroken. Maar hoe voorkom je met jouw visie dat er elke week ergens in NL zo'n brandje uitbreekt?
pi_76412799
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Nee, maar aangifte is in veel gevallen sowiezo niet zinvol meer. Behalve mss in zware zedenmisdrijven en verzekeringskwesties.
Nee dat is ook wel weer zo.
pi_76412823
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik kan nu wel vergelijkingen gaan maken met de zwartste bladzijden uit de menselijke geschiedenis maar ik vrees dat dat aan dovemansoren is gericht.
Er is natuurlijk wel een groot verschil met die zwarte bladzijde. Ik heb het over straattuig dat zich misdraagt en geen respect toont voor de politie, eigendommen van de staat en medeburgers. Dat soort volk mag wat mij betreft ter plekke worden afgeschoten. Geitjes worden voor minder omgelegd en deze mensen doe ook bèèèh...
I'll sing you a lullaby.
pi_76412834
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Het probleem zit 'm ook bij de mensen die voor geweld en uitzetting pleiten. Zo creëer je nou echt een gezellige tweedeling. Ik heb het allang opgegeven (Nederlanders zijn laf, boehoe), ik wacht nu op een partij die dat ook doet.
pi_76412863
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind die aanslag op het leven van dat meisje (want zo zie ik het) best wel heftig, hoor.
Het is ook gewoon poging tot doodslag lijkt me.
pi_76412892
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat is dus reageren als de brand al is uitgebroken. Maar hoe voorkom je met jouw visie dat er elke week ergens in NL zo'n brandje uitbreekt?
vaak genoeg schieten bij zo een brandje en de wil om brand the stichten vergaat. of in de hardleerse gevallen vergaan de brandstichters
pi_76412904
quote:
Gooi dat volk voor het straattuig, twee vliegen in één klap
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 20:35:03 #294
236264 crew  capricia
pi_76412916
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Het is ook gewoon poging tot doodslag lijkt me.
Zo zie ik dat ook. En geen wonder dus dat zo'n buurt daar bijzonder boos over is.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 januari 2010 @ 20:35:07 #295
92644 mr_anonimous
pi_76412920
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef ASroma het volgende:

[..]

dus lijden de goede weer onder de slechte ook weer zo n niksnut oplossing.
Wat is er mis met dienstplicht? Je wordt als dienstplichtige niet uitgezonden. Je krijgt betaald en je doet werkervaring op. Plus dat je in teamverband leert werken enz.
pi_76412979
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon hopen dat de Molukkers veel lachen in het donker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik vond het serieus grappig
I'll sing you a lullaby.
pi_76413029
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Wat is er mis met dienstplicht? Je wordt als dienstplichtige niet uitgezonden. Je krijgt betaald en je doet werkervaring op. Plus dat je in teamverband leert werken enz.
Dat was voor mij wel nuttig geweest.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:37:09 #298
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76413033
quote:
Mwa, volgens begint het probleem steeds groter te worden -en daardoor juist een maximumprobleem- doordat het mensen direct in hun eigen leefomgeving en leefgenot raakt. Het is inderdaad discutabel dat bankiers (misschien) ten onrechte torenhoge bonussen vangen, maar als je dochter niet meer veilig over straat kan lijkt me dat toch een iets urgenter probleem.
DeviantArt
pi_76413144
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Nou.... zo'n gek idee is dat eigenlijk niet. Ik denk dat het voor veel mensen goed is als ze even uit hun vertrouwde omgeving geplukt worden en met een stel vreemden het beste ervan moeten maken.
I'll sing you a lullaby.
pi_76413255
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Zo zie ik dat ook. En geen wonder dus dat zo'n buurt daar bijzonder boos over is.
Nee, dat kan ik ook heel goed begrijpen. Ik weet niet of je het filmpje al had gezien: http://www.rtl.nl/compone(...)toffer_culemborg.xml

Ik heb echt met die pa te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')