quote:Op maandag 4 januari 2010 20:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een scherpschutter op het dak lost het probleem sneller op en tegen lagere kosten. Er zijn mensen genoeg op de wereld dus waarom al die moeite doen voor deze 'probleemjongeren'
Heeft niets met agressie te maken, stel als oproerpolitie vorder je mensen naar huis te gaan, vervolgens geven ze geen gehoor aan dit bevel, dan kun je toch gewoon gaan schieten? Wat is daar nu raar aan?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij net zo agressief als de mensen die je veroordeeld.
Nu maar hopen dat er voldoende belichting isquote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
De gemeente heeft er trouwens inmiddels camera's geplaatst voor het toezicht, dus met wat geluk worden vanavond wat lui die over de schreef staan face on gefilmd
Die anderen, die verder weg zitten, hebben inmiddels al wat meer ervaring..quote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Er zitten er hier nog meer dan genoeg gelukkig.
Daarom is misschien de dienstplicht weer invoeren wel een optie. Als je verplicht bent dan zul je wel moeten.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem inderdaad, die gasten willen gewoon niet, en dan lijkt er geen oplossing te zijn.
Ja dat is waar.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die anderen, die verder weg zitten, hebben inmiddels al wat meer ervaring..
dus lijden de goede weer onder de slechtequote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom is misschien de dienstplicht weer invoeren wel een optie. Als je verplicht bent dan zul je wel moeten.
Ik vind die aanslag op het leven van dat meisje (want zo zie ik het) best wel heftig, hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef ASroma het volgende:
ach hoe je het ook went of keert, het is een minimum probleem. Banken en zakenlieden doen wanbeleid en jatten van mensen om vervolgens bonussen te vangen. De luchtbel knapt en ze worden gered met ons belastinggeld, de cocktail die van mijn centen nu genuttigd wordt in Saint-Tropez zal vast heel lekker smaken.
Nee, maar aangifte is in veel gevallen sowiezo niet zinvol meer. Behalve mss in zware zedenmisdrijven en verzekeringskwesties.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch al geen zin meer om aangifte te doen?
Nee joh, gewoon hopen dat de Molukkers veel lachen in het donkerquote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er voldoende belichting is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Dat is dus reageren als de brand al is uitgebroken. Maar hoe voorkom je met jouw visie dat er elke week ergens in NL zo'n brandje uitbreekt?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heeft niets met agressie te maken, stel als oproerpolitie vorder je mensen naar huis te gaan, vervolgens geven ze geen gehoor aan dit bevel, dan kun je toch gewoon gaan schieten? Wat is daar nu raar aan?
Nee dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee, maar aangifte is in veel gevallen sowiezo niet zinvol meer. Behalve mss in zware zedenmisdrijven en verzekeringskwesties.
Er is natuurlijk wel een groot verschil met die zwarte bladzijde. Ik heb het over straattuig dat zich misdraagt en geen respect toont voor de politie, eigendommen van de staat en medeburgers. Dat soort volk mag wat mij betreft ter plekke worden afgeschoten. Geitjes worden voor minder omgelegd en deze mensen doe ook bèèèh...quote:Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan nu wel vergelijkingen gaan maken met de zwartste bladzijden uit de menselijke geschiedenis maar ik vrees dat dat aan dovemansoren is gericht.
Het probleem zit 'm ook bij de mensen die voor geweld en uitzetting pleiten. Zo creëer je nou echt een gezellige tweedeling. Ik heb het allang opgegeven (Nederlanders zijn laf, boehoe), ik wacht nu op een partij die dat ook doet.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem inderdaad, die gasten willen gewoon niet, en dan lijkt er geen oplossing te zijn.
Het is ook gewoon poging tot doodslag lijkt me.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind die aanslag op het leven van dat meisje (want zo zie ik het) best wel heftig, hoor.
vaak genoeg schieten bij zo een brandje en de wil om brand the stichten vergaat. of in de hardleerse gevallen vergaan de brandstichtersquote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is dus reageren als de brand al is uitgebroken. Maar hoe voorkom je met jouw visie dat er elke week ergens in NL zo'n brandje uitbreekt?
Gooi dat volk voor het straattuig, twee vliegen in één klapquote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef ASroma het volgende:
ach hoe je het ook went of keert, het is een minimum probleem. Banken en zakenlieden doen wanbeleid en jatten van mensen om vervolgens bonussen te vangen. De luchtbel knapt en ze worden gered met ons belastinggeld, de cocktail die van mijn centen nu genuttigd wordt in Saint-Tropez zal vast heel lekker smaken.
Zo zie ik dat ook. En geen wonder dus dat zo'n buurt daar bijzonder boos over is.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon poging tot doodslag lijkt me.
Wat is er mis met dienstplicht? Je wordt als dienstplichtige niet uitgezonden. Je krijgt betaald en je doet werkervaring op. Plus dat je in teamverband leert werken enz.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef ASroma het volgende:
[..]
dus lijden de goede weer onder de slechteook weer zo n niksnut oplossing.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon hopen dat de Molukkers veel lachen in het donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het serieus grappig
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
Dat was voor mij wel nuttig geweest.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is er mis met dienstplicht? Je wordt als dienstplichtige niet uitgezonden. Je krijgt betaald en je doet werkervaring op. Plus dat je in teamverband leert werken enz.
Mwa, volgens begint het probleem steeds groter te worden -en daardoor juist een maximumprobleem- doordat het mensen direct in hun eigen leefomgeving en leefgenot raakt. Het is inderdaad discutabel dat bankiers (misschien) ten onrechte torenhoge bonussen vangen, maar als je dochter niet meer veilig over straat kan lijkt me dat toch een iets urgenter probleem.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef ASroma het volgende:
Nou.... zo'n gek idee is dat eigenlijk niet. Ik denk dat het voor veel mensen goed is als ze even uit hun vertrouwde omgeving geplukt worden en met een stel vreemden het beste ervan moeten maken.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is er mis met dienstplicht? Je wordt als dienstplichtige niet uitgezonden. Je krijgt betaald en je doet werkervaring op. Plus dat je in teamverband leert werken enz.
Nee, dat kan ik ook heel goed begrijpen. Ik weet niet of je het filmpje al had gezien: http://www.rtl.nl/compone(...)toffer_culemborg.xmlquote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook. En geen wonder dus dat zo'n buurt daar bijzonder boos over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |