abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 20:11:20 #251
117098 Hathor
Effe niet
pi_76411798
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

Wat was de aanleiding voor deze uitbarsting? Racisme, discriminatie?
Van wat ik er van heb kunnen volgen moest die gast geloof ik nablijven na de les, en had ie zoiets van "ik blijf helemaal niks, en sta op en loop weg wanneer ik zin heb".
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_76411862
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In heel uitzonderlijke gevallen. En dat zijn dan misschien net babies of kleuters. Ikzelf ben bijvoorbeeld tweede generatie. De tweede generatie loopt nu van 0 tot 30 jaar oud ongeveer.
Wij (Ja ik ben een Molukker) zijn inmiddels toe aan de 4e generatie.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_76411896
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dus je wilt in een samenleving leven waar de ene bende de andere bestrijd met alle mogelijke gewelddadige middelen?
Als theedrinken niet meer werkt moet het leger die ratten maar samendrijven in een werkkamp. De NAM kan dan vervolgens aan het werk, of we donderen ze gewoon in de vuilverbrandingsovens, doet dat tuig ook nog eens een bijdrage aan het milieu
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_76411903
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Oh, jij kent de afloop.
Nee, vandaar ook het woordje zal.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:13:37 #255
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_76411904
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

En dus zit je met een onoplosbaar probleem. Daar kan en gaat niets aan veranderen.
Er moet minder aan symptoombestrijding gedaan worden denk ik. Je lost slecht gedrag niet op met een snoepreisje als beloning voor 3 maanden goed gedrag.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 4 januari 2010 @ 20:15:13 #256
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_76411965
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

De Fransen rammen wel regelmatig de knuppel op relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst in de Banlieu's. Maar de film La Haine is al bijna 20 jaar oud en nog steeds als je die film ziet denk je dat ie gister is opgenomen. Hard optreden tegen slecht gedrag is 1 maar er moet ook iets aan dat gedrag gedaan worden want met alleen rammen kom je er niet.
Sorry, moest hem gewoon posten:

quote:
This french politician slap this kid in the face for getting his hand in his pockets trying to steal money from him
  maandag 4 januari 2010 @ 20:15:54 #257
92644 mr_anonimous
pi_76411995
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als theedrinken niet meer werkt moet het leger die ratten maar samendrijven in een werkkamp. De NAM kan dan vervolgens aan het werk, of we donderen ze gewoon in de vuilverbrandingsovens, dragen dat tuig ook nog eens een bijdrage aan het milieu
Het leger kan ze inderdaad samendrijven en ze vervolgens opleiden. Misschien dat door tucht en discipline en positieve male role models ze dan gaan beseffen wat respect is?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_76412109
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Het leger kan ze inderdaad samendrijven en ze vervolgens opleiden.
Je hebt er daar niet veel aan, worden allemaal in de rug geschoten.
pi_76412150
http://www.meldgeweld.nl/default.php

precies wat het meisje heeft gedaan en vervolgens is ze 2 keer de lul.
pi_76412174
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Er moet minder aan symptoombestrijding gedaan worden denk ik. Je lost slecht gedrag niet op met een snoepreisje als beloning voor 3 maanden goed gedrag.
Dat klopt. Zoals een straatcoach of een buurtvader ook niet helpt. Je lost slecht gedrag ook niet op met reclamespotjes, onderwijs, gesubsidieerde rappers en een allochtoon in het publiek bij Lingo. Niemand heeft een oplossing, al zijn er partijen die beweren van wel.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:21:11 #261
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76412199
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef YazooW het volgende:

[..]

[..]
geweldig echt zo n arrogante kop die Fransoos, je ziet hem echt denken "ongeloofelijk kut tuig, wat doe ik hier, stik er maar in"
pi_76412213
quote:

[..]

Het leger kan ze inderdaad samendrijven en ze vervolgens opleiden. Misschien dat door tucht en discipline en positieve male role models ze dan gaan beseffen wat respect is?
Welnee gewoon een spuitje lucht in de slagader, dit soort tuig vind 'respect hebben voor' niet 'cool'.
Als het spuitje niet mag dan moeten ze maar aan de ketting en genadeloze dwangarbeid verrichten, dan mogen ze zich dood werken, liefst in de omgeving van Tsjernobyl. er is daar nog zooi genoeg die opgeruimd moet worden
I'll sing you a lullaby.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:21:32 #263
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76412214
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://www.meldgeweld.nl/default.php

precies wat het meisje heeft gedaan en vervolgens is ze 2 keer de lul.
Mss heb ik wat gemist, maar welk meisje?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 4 januari 2010 @ 20:22:30 #264
92644 mr_anonimous
pi_76412256
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je hebt er daar niet veel aan, worden allemaal in de rug geschoten.
Met zulk wantrouwen kom je ook nergens. Ik denk dat het gros , de echte die hard scumbags uitgezonderd, te redden is. als ze in een positieve omgeving zitten waar ze leren om respect voor een meerdere te hebben, respect voor vrouwen en vertrouwen op je teammates ongeacht hun geloof, achtergrond, politieke overtuiging of seksuele geaardheid, een goede uitwerking op ze heeft. 80 procent van de probleemjongeren is niet hopeloos.
pi_76412325
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Mss heb ik wat gemist, maar welk meisje?
Deze:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)5-jarig-meisje.dhtml

Als de overheid zo een reclamecampagne start horen ze je ook te beschermen vind ik.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:24:06 #266
92644 mr_anonimous
pi_76412342
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Welnee gewoon een spuitje lucht in de slagader, dit soort tuig vind 'respect hebben voor' niet 'cool'.
Als het spuitje niet mag dan moeten ze maar aan de ketting en genadeloze dwangarbeid verrichten, dan mogen ze zich dood werken, liefst in de omgeving van Tsjernobyl. er is daar nog zooi genoeg die opgeruimd moet worden
Zo, je frustraties er weer even uitgekieperd?
pi_76412370
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zo te lezen ben jij net zo agressief als de mensen die je veroordeeld.
pi_76412372
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Met zulk wantrouwen kom je ook nergens. Ik denk dat het gros , de echte die hard scumbags uitgezonderd, als ze in een positieve omgeving zitten waar ze leren om respect voor een meerdere te hebben, respect voor vrouwen en vertrouwen op je teammates ongeacht hun geloof, achtergrond, politieke overtuiging of seksuele geaardheid, een goede uitwerking op ze heeft. 80 procent van de probleemjongeren is niet hopeloos.
Een scherpschutter op het dak lost het probleem sneller op en tegen lagere kosten. Er zijn mensen genoeg op de wereld dus waarom al die moeite doen voor deze 'probleemjongeren'
I'll sing you a lullaby.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:25:10 #269
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76412395
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:20 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dat klopt. Zoals een straatcoach of een buurtvader ook niet helpt. Je lost slecht gedrag ook niet op met reclamespotjes, onderwijs, gesubsidieerde rappers en een allochtoon in het publiek bij Lingo. Niemand heeft een oplossing, al zijn er partijen die beweren van wel.
Dat is het grote probleem inderdaad, die gasten willen gewoon niet, en dan lijkt er geen oplossing te zijn.
DeviantArt
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 20:25:39 #270
236264 crew  capricia
pi_76412430
quote:

[..]

Ondertussen breekt hier de pluris uit...en waar zit ons leger ook al weer?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76412466
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef YazooW het volgende:

[..]

[..]

Hilarisch, vooral die vertraging, net of ze allemaal "beeh beeh" zeggen

Dat tuig eromheen snapt volgens mij niet echt wat er gebeurd, ze zien alleen dat hij dat turfje ineens in zijn gezicht jenst, niet waarom.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 4 januari 2010 @ 20:27:02 #272
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76412496
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Deze:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)5-jarig-meisje.dhtml

Als de overheid zo een reclamecampagne start horen ze je ook te beschermen vind ik.
Ah oke, die had ik dus gemist, triest verhaal hoor.
DeviantArt
pi_76412527
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Ondertussen breekt hier de pluris uit...en waar zit ons leger ook al weer?
Er zitten er hier nog meer dan genoeg gelukkig.
pi_76412546
De gemeente heeft er trouwens inmiddels camera's geplaatst voor het toezicht, dus met wat geluk worden vanavond wat lui die over de schreef staan face on gefilmd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76412555
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ah oke, die had ik dus gemist, triest verhaal hoor.
Ja, dan heb je toch al geen zin meer om aangifte te doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')