quote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vast en zeker verzekeringsfraude.
Absoluut niet, hun daden waren totaal niet te verantwoorden. Mijn reactie ging over jou vergelijking met de huidige integratieproblemen in de Marokkaans-Nederlandse gemeenschap, niet over goed of fout.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat de situatie niet 1-op-1 vergelijkbaar is, betekent dat nog niet dat er geen overeenkomsten zijn. Je kunt nu wel stoer roepen dat jij vindt dat de Molukkers toentertijd in hun recht stonden. Maar veel van onze landgenoten dachten daar heel anders over.
Onvrede is natuurlijk het kernwoord. Ook met betrekking tot het huidige intregratieprobleem. Allochtonen hebben weliswaar weinig reden tot klagen, maar hun houding komt grotendeels voort uit onvrede.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:11 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Absoluut niet, hun daden waren totaal niet te verantwoorden. Mijn reactie ging over jou vergelijking met de huidige integratieproblemen in de Marokkaans-Nederlandse gemeenschap, niet over goed of fout.
Beginnen er nu serieus mensen in termen als rassen te praten? Mensen toch, denk een beetje na over wat je allemaal zegt en wat er allemaal gebeurt.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Hou toch op, de Moslims en dan vooral de Marokkaanse gemeenschap is de oorzaak van de falende multiculturele samenleving.
Marokkanen / Moslims worden uitgekost door onderhand alle culturen / rassen in Nederland door het disrespect wat ze tonen naar alles wat met Nederland te maken heeft. Wat overigens geheel TERECHT is! Dan heb ik het nog niet eens over de slachtofferrol waar ze constant in kruipen.
De Marokkanen / Moslims zouden een voorbeeld moeten nemen aan de Molukkers die wel meedoen aan onze samenleving.
Ik kan er geen traan om laten dat er een brandstichting geweest is. Dat komt mede door de tallozen negatieve gebeurtenissen die ik IRL meegemaakt heb met Moslims in het verleden.
Zeg jij, heb je ook onderzoeken om dat te staven? Anders kan ik ook zelf nog wel wat redenen bedenken.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onvrede is natuurlijk het kernwoord. Ook met betrekking tot het huidige intregratieprobleem. Allochtonen hebben weliswaar weinig reden tot klagen, maar hun houding komt grotendeels voort uit onvrede.
Ik schrijf bewust dat het een van de redenen is. Maar het mag geen geheim heten dat veel Marokkanen zich benadeeld voelen. Dat zoiets volstrekte onzin is, maakt voor hen geen verschil.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zeg jij, heb je ook onderzoeken om dat te staven? Anders kan ik ook zelf nog wel wat redenen bedenken.
Misschien niet altijd. Maar al met al heeft de Marokkaan of Turk weinig te klagen in Nederland.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef Dunckie het volgende:
Is dat wel altijd volstrekte onzin? Dacht het niet, maar je moet het wel willen zien.
Hoezo? Rassen bestaan wel degelijk hoor. De vraag die men wel goed moet stellen is hoeveel invloed en waarde dit heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:38 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Beginnen er nu serieus mensen in termen als rassen te praten? Mensen toch, denk een beetje na over wat je allemaal zegt en wat er allemaal gebeurt.
Beslis jij dat maar even voor ze vanuit je superieure positie. Ze moeten zeker maar blij zijn dat ze hier mogen wonen, en verder hun kop houden?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien niet altijd. Maar al met al heeft de Marokkaan of Turk weinig te klagen in Nederland.
Waarom duik jij gelijk weer in de slachtofferrol? Ik beweer niet dat ongelijkheid nooit voorkomt. Echter, al met al houdt de Nederlandse samenleving behoorlijk veel rekening met de allochtoon.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Beslis jij dat maar even voor ze vanuit je superieure positie. Ze moeten zeker maar blij zijn dat ze hier mogen wonen, en verder hun kop houden?
Iedereen heeft wel iets om ontevreden over te zijn, dat is geen excuus voor het massale wangedrag.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Beslis jij dat maar even voor ze vanuit je superieure positie. Ze moeten zeker maar blij zijn dat ze hier mogen wonen, en verder hun kop houden?
Ik denk dus van wel....quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef Sigma22 het volgende:
Kaalkopjes misschien. Of zou dit te maken hebben met de onrusten in Culemborg?
Massaal....quote:Op maandag 4 januari 2010 23:18 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets om ontevreden over te zijn, dat is geen excuus voor het massale wangedrag.
Massaal in vergelijking met andere bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Massaal....
Iedere halve zool die het nieuws een beetje volgt weet dat het telkens groepen, een niet-representatieve selectie, bestaande uit vooral jongeren zijn. Er is dus wel degelijk een probleem, maar overdrijf toch niet zo.
Domste post van het jaar...nu al.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:46 schreef Aloulou het volgende:
Turkse Moskee in Arnhem wordt vernield, Christenen die Moslims in Culemborg opjagen alsof het los wild is, een zionist in het parlement die alle Moslims het land uit wil kieperen. Het gaat maar door allemaalmaar wel raar opkijken als Moslims het een keer zat zijn en flink terugslaan
Ik vind het jammer dat er niets wordt gezegd van een domme, provocerende post maar dat er op de domme reacties die geheid volgen, wel ineens tekst en uitleg gevraagd wordt.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen die onderbuikreacties posten het vervolgens laten afweten als er om uitleg gevraagd wordt.
Zo kun je er nooit tegen op.
ik zal zeker raar opkijken als moslims flink terug gaan slaan, ze mogen immers alles wat binnen de wet valt. maar aan de andere kant zeg ik soms ook graag: 'bring it on'. liever nu dan de haatfabrieken de kans geven kinderen te blijven persen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:46 schreef Aloulou het volgende:
Turkse Moskee in Arnhem wordt vernield, Christenen die Moslims in Culemborg opjagen alsof het los wild is, een zionist in het parlement die alle Moslims het land uit wil kieperen. Het gaat maar door allemaalmaar wel raar opkijken als Moslims het een keer zat zijn en flink terugslaan
Ik modereer hier niet, vaak gezegd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er niets wordt gezegd van een domme, provocerende post maar dat er op de domme reacties die geheid volgen, wel ineens tekst en uitleg gevraagd wordt.
Natuurlijk begrijp ik dat je geen moslim- of marokkanenbashtopic wilt, maar laat het mes dan wel aan twee kanten snijden..
Op deze manier zou de indruk gewekt kunnen worden dat er partijdig gemodereerd wordt, wat het onderscheid tussen groepen alleen maar scherper maakt.
Ik had me idd. niet gerealiseerd dat je als user opereerde, en niet als mod.Sportief dat je zo duidelijk 'kleur' bekent. Ik begrijp je selectiviteit nu wel beter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik modereer hier niet, vaak gezegd.
In NWS ben ik ook niet objectief, ook vaak gezegd.
Er zijn zowel mods met linkse mening als met een rechtse mening op Fok!, kijk maar goed rond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |