Bitchslap je m Gijsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Is goed![]()
9 jaar geleden me hand gebroken met vechten… durf er niet meer mee te slaan
Ik ga hem es ff opstarten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:27 schreef Bastard het volgende:
Ik koop m wel als jullie allemaal klaar zijn er mee, ga ik daarna AC2 spammen hier
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik raak steeds meer gehyped voor Darksiders trouwens. Een maand geleden kende ik de game nog niet echt maar ik las een enthousiast artikel in een gerenommeerd Nederlands gamesmagazine (PU) en dat trok mijn aandacht. De game zou een hack 'n slash-game zijn met de Apocalyps als thema en jij speelt één van de Four Horsemen en je vecht tegen hemel en hel om de balans terug te krijgen.
Langzaam werd steeds meer duidelijk dat de game meer een Zelda-kloon is dan een God of War-kloon en verschenen er meer en meer positieve enthousiaste previews. Ondertussen scoort de game gemiddeld ongeveer 87% op de 360 en kreeg de game onder andere een 8 van Eurogamer.
De soundtrack is van dezelfde composers als God of War en de game verschijnt vrijdag officieel in de winkels.
Screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil 'm.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef Bastard het volgende:
Laat het maar escaleren tot een landelijk probleem, ben er klaar mee.
Serieus indrukwekkende video,... dit kan ons ook overkomen. Ver van je bed show is afgelopen,... komt allemaal steeds dichterbij. Kijk die man dan in dat filmpje,... weet zich geen raad,... niemand helpt hem,....!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_ons_alles_af_.html
Serieus...dat filmpje...ben er stil van.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus indrukwekkende video,... dit kan ons ook overkomen. Ver van je bed show is afgelopen,... komt allemaal steeds dichterbij. Kijk die man dan in dat filmpje,... weet zich geen raad,... niemand helpt hem,....!!
Guusje ook,... 150.000 Euro uitgeven aan windjackvadersquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hek van de dam enzoIk denk dat het ook tijd werd.
Anyway… games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |