Doe maar luxequote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ga met de autoBlijft wel glad natuurlijk
Die scooters komen inderdaad amper vooruit,... gas is slecht te doseren. Auto gaat nog het beste denk ik,... beter als op de fiets of iets anders. ABS werkt geweldig in dit weer. Climate control op 21 graden,... Eminem op en gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe maar luxe![]()
Maar goed, hoef je wel maar één keer gas te geven
Niet de bocht om willen in Delftquote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef kepler het volgende:
Fietsen gaat ook prima, je moet alleen niet de bocht om willen of met je voorrem remmen
Zelfs het rechte fietspad loopt niet recht hierquote:
Je zal de trappenhallen moeten vegenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Chocobo het volgende:
820 meter mensen,... een kleine kilometer,... niet te geloven! Vandaag geopend!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las dat de toren 3 pizzeria's heeft voor alleen al bezorgingquote:Op maandag 4 januari 2010 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zal de trappenhallen moeten vegen
Hotel, woonruimte, bedrijven, restaurants, winkelcentra, recreatie,... Gijs heel Den Haag zit in die torenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ik vind 'm niet eens mooi eigenlijk. Lijkt een beetje op een Hotel-toren.
Technisch knap. Maar lelijk. Een beetje als Gears of Warquote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hotel, woonruimte, bedrijven, restaurants, winkelcentra, recreatie,... Gijs heel Den Haag zit in die toren
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Technisch knap. Maar lelijk. Een beetje als Gears of War
Wel handig anders, uit eten in je flatje, werken in je flatje, sauna in je flatje, tennissen, zwemmen, fitness, alles. Gewoon in je eigen flatjequote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Zit er wat over te lezen,... tennisbanen, zwembaden, giga appartementen,... alleen voor de elite Gijs. Maar toch,... zou er ECHT niet willen wonen
Verdieping 19 tot 100 is voor woningen,... de rest ervoor en tot en met 168 van alles en nog wat!
Allang.. heerlijk geslapenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef Chocobo het volgende:
Strol en B. slapen alweer?
Wat kom je hier doen dan? Geef Strol eens terug!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:00 schreef Aurelius het volgende:
Nou, grof vuil is opgehaald. Nu weer op mijn werk.
Beetje surrealistische dag.
- Met een matras van 2m x 1,60m naar beneden slepen.
- Voordeur van koelkast in mijn handen...kan ik daar weer achter aan gaan omdat te laten herstellen.
- 1cm laag ijs op de weg tot aan het station.
- Uitval van treinen. Had gelukkig wel direct meteen een extra trein die rechtstreeks naar mijn werk ging.
- Op een tussenstation stappen 30 nonnen in mijn coupé in.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:00 schreef Aurelius het volgende:
- Op een tussenstation stappen 30 nonnen in mijn coupé in.
Even anonimiteit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Bastard het volgende:
Wat kom je hier doen dan? Geef Strol eens terug!
Maar je blog in je sig kan wel?quote:
Al die zeurende GAM-users.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:31 schreef Bastard het volgende:
Al die horde fans niet van je af te slaan wa?
Ach, mensen die het echt willen weten komen er toch wel achter. Maar op het eerste gezicht weten ze het niet. Aan de username Strolie75 kleef toch wat bagage.quote:
Okay Markquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ach, mensen die het echt willen weten komen er toch wel achter. Maar op het eerste gezicht weten ze het niet. Aan de username Strolie75 kleef toch wat bagage.
Alleen tickets, overnachtingen zijn voor eigen rekeningquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:52 schreef Bastard het volgende:
Je kan op klm.nl ongelimiteerd meedingen voor gratis vliegtickets.. ik denk ik zeg het even.
Goh wat een probleem, er bestaat geen CHEAPASS-INN in New Yorkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen tickets, overnachtingen zijn voor eigen rekening
Oh jawel. Waar denk je dat ik in 2005 overnachtte?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goh wat een probleem, er bestaat geen CHEAPASS-INN in New York
Ik zou het wel doen, tickets verkopen op marktplaats voor 100 euroquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh jawel. Waar denk je dat ik in 2005 overnachtte?Maar goed, dan ga ik dus niet voor Dubai tickets ofzo he
Tickets zijn persoonlijk, verkopen zal niet zomaar gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, tickets verkopen op marktplaats voor 100 euro
Ik heb ze allemaal een paar keer onder hetzelfde emailadres opgevoerd.. steeds was het .. bedankt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tickets zijn persoonlijk, verkopen zal niet zomaar gaan.
Maar goed, ik heb me voor alle locaties opgegeven m.u.v. Madrid. Heb genoeg e-mailadressen dus dat was geen probleem. Goeie tip B. ik zal je vernoemen op mijn blog als ik het reisverslag af heb!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik raak steeds meer gehyped voor Darksiders trouwens. Een maand geleden kende ik de game nog niet echt maar ik las een enthousiast artikel in een gerenommeerd Nederlands gamesmagazine (PU) en dat trok mijn aandacht. De game zou een hack 'n slash-game zijn met de Apocalyps als thema en jij speelt één van de Four Horsemen en je vecht tegen hemel en hel om de balans terug te krijgen.
Langzaam werd steeds meer duidelijk dat de game meer een Zelda-kloon is dan een God of War-kloon en verschenen er meer en meer positieve enthousiaste previews. Ondertussen scoort de game gemiddeld ongeveer 87% op de 360 en kreeg de game onder andere een 8 van Eurogamer.
De soundtrack is van dezelfde composers als God of War en de game verschijnt vrijdag officieel in de winkels.
Screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil 'm.
Uitzichtquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik raak steeds meer gehyped voor Darksiders trouwens. Een maand geleden kende ik de game nog niet echt maar ik las een enthousiast artikel in een gerenommeerd Nederlands gamesmagazine (PU) en dat trok mijn aandacht. De game zou een hack 'n slash-game zijn met de Apocalyps als thema en jij speelt één van de Four Horsemen en je vecht tegen hemel en hel om de balans terug te krijgen.
Langzaam werd steeds meer duidelijk dat de game meer een Zelda-kloon is dan een God of War-kloon en verschenen er meer en meer positieve enthousiaste previews. Ondertussen scoort de game gemiddeld ongeveer 87% op de 360 en kreeg de game onder andere een 8 van Eurogamer.
De soundtrack is van dezelfde composers als God of War en de game verschijnt vrijdag officieel in de winkels.
Screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil 'm.
Ik ga zo toch nog ff naar de C1000, je hoeft geen Rosti mee te nemen dus.quote:
Maar daar weten de overheden wél wat ze moeten doen bij sneeuw en gladheid lijkt me?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef kepler het volgende:
Mn broertje zit dus in Oslo, daar is het pas koud
http://weerplaza.nl/wereldweer/stad.asp?stad=904
Temperatuur komt overdag niet boven de -15!!!
Nee, daar hebben de mensen gewoon goede bandenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar daar weten de overheden wél wat ze moeten doen bij sneeuw en gladheid lijkt me?Hier is het ook niet de kou die het grootste probleem is, ik zet m'n verwarming wel aan, maar de fladheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |