Te individualistisch...egoistisch bijna. Alleen een EK of WK brengt ons nog samen. Voor de rest is het ikke, ikke en de rest kan barsten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
Klopt, geven inderdaad het goede voorbeeld. Wij nederlanders horen dat ook gewoon te doen. Ik denk dat wij gewoon teveel gesettled zijn, lang niks meer gehad om voor iets te vechten.
Oh god, nog zo'n uitvloeisel van het linkse onderwijs.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef Wessiej het volgende:
Landje vernietigen voor wat specerijen, yeah mentaliteit.
Oh my, al zijn reacties, ik dacht dat het een vrouw was. Maar dan zo'n nerdy vrouw die veel RPG's tot in den dood speelt. Een man, mind blown.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik m meette nog wel
Volgens mij vervoerde wij ze alleen. En erg efficient ook.quote:
Nee, daarom zeg ik ook bovenstaande. Ik ben ook iemand die een gevecht liever vermijd.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh god, nog zo'n uitvloeisel van het linkse onderwijs.
VOC is iets om trots op te zijn. Eerste Multinational ter wereld! Heeft Nederland rijk en machtig gemaakt, een tijdlang zelf rijker dan Engeland en Frankrijk. En zo'n houding door alleen maar de negatieve aspecten te benoemen gaat Nederland kapot.
Bleef geen cm onbenut neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij vervoerde wij ze alleen. En erg efficient ook.
Ik ken je niet eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh my, al zijn reacties, ik dacht dat het een vrouw was. Maar dan zo'n nerdy vrouw die veel RPG's tot in den dood speelt. Een man, mind blown.
27.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zou best kunnen, wordt over 1 week 19
Hij is 19, andere normen en heldenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
27.
Ajax…wrestling… heb meteen ook een beeld van je
Is niet negatief bedoelt, maar ik vond je reacties niet passen bij een vrouw, maar las ooit dat je een vrouw was.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ken je niet eensOver dat RPG, je bent in de minderheid he?
Ik heb z'n adres als je hem in elkaar wilt rammen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
27.
Ajax…wrestling… heb meteen ook een beeld van je
Tis wel een bitch inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is niet negatief bedoelt, maar ik vond je reacties niet passen bij een vrouw, maar las ooit dat je een vrouw was.
Is goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb z'n adres als je hem in elkaar wilt rammen.
Ooh kan ik dan wel aan, is trouwens wel in Den Haag, waar mensen nog wel samenhorig zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Is goed![]()
9 jaar geleden me hand gebroken met vechten… durf er niet meer mee te slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |