Gijs copy/paste van vorig jaar, toen was het zout ook al op namelijk.. kennelijk slaan ze gewoon te weing in!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hele wereld is gek geworden....
Ik ga wel weer even gamen. Even alles vergeten.
Typerend dat de Molukkers op dit moment wel weer het vuile werk van de Nederlanders opknappen. Geschiedenis herhaald zich.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Yup… heb het gevoel dat dit het begin ervan isMocht tijd worden
Heb bijna met geen enkele bevolkingsgroep problemen, enkele met dat laffe kankergezwel van de wereld genaamd marokkanen.
VVD mag er tussen gaan zitten om te bemiddelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef Bastard het volgende:
Nee dat gaat niet lukken, CDA met PVV in coalitie, dat kan ik je nu al vertellen
Nee het is een groep.. nederlanders stellen zich nooit op als groep. Ben jij begaan met je nederlandse buurman? Nee? Molukkers hebben dat wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Typerend dat de Molukkers op dit moment wel weer het vuile werk van de Nederlanders opknappen. Geschiedenis herhaald zich.
VVDquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
VVD mag er tussen gaan zitten om te bemiddelen.
Ik ga voor VVD, D66 en PVV. Maar die halen samen te weinig zetels. Zal dus wel CDA, VVD en PVV worden. Dat kan best denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee dat zijn er teveelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga voor VVD, D66 en PVV. Maar die halen samen te weinig zetels. Zal dus wel CDA, VVD en PVV worden. Dat kan best denk ik
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Typerend dat de Molukkers op dit moment wel weer het vuile werk van de Nederlanders opknappen. Geschiedenis herhaald zich.
Klopt, geven inderdaad het goede voorbeeld. Wij nederlanders horen dat ook gewoon te doen. Ik denk dat wij gewoon teveel gesettled zijn, lang niks meer gehad om voor iets te vechten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee het is een groep.. nederlanders stellen zich nooit op als groep. Ben jij begaan met je nederlandse buurman? Nee? Molukkers hebben dat wel.
Wij stoppen onze oudjes in een tehuis, molukkers niet, zijn met elkaar begaan. Ander volk.
quote:
Welnee, die coaltie krijgen ze niet eens rond, gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:24 schreef Wessiej het volgende:
PVV, CDA, PVDD is exit Nederland.
Maar jij bent een manquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
[..]
Klopt, geven inderdaad het goede voorbeeld. Wij nederlanders horen dat ook gewoon te doen. Ik denk dat wij gewoon teveel gesettled zijn, lang niks meer gehad om voor iets te vechten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al oud genoeg om te stemmen?
VOC mentaliteit zouden we moeten hebben!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
[..]
Klopt, geven inderdaad het goede voorbeeld. Wij nederlanders horen dat ook gewoon te doen. Ik denk dat wij gewoon teveel gesettled zijn, lang niks meer gehad om voor iets te vechten.
Landje vernietigen voor wat specerijen, yeah mentaliteit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
VOC mentaliteit zouden we moeten hebben!
Wij vormen een groep bij carnaval, voetbal en de dood van andre hazes, verder ieder voor zich.
Slavenhandelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Landje vernietigen voor wat specerijen, yeah mentaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |