Gijs...hij is 3260 lichtjaren van ons verwijdert. Dus zelfs al hij nu ontploft bereiken de effecten ons pas in 5270.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:09 schreef gijsje79 het volgende:
Supernova dreigt aarde te vernietigen
2012?
Ik vind die gast zo heerrrlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:50 schreef Wessiej het volgende:
Gordon RamsayBeste baas in de wereld.
DIRTY PIG is zo mooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind die gast zo heerrrlijk![]()
Dat schreeuwen naar die koks ook weer gisteren "STUPID COW" en "GET THE FUCK OUT" en dan gewoon die kok echt buiten zetten en naar huis sturen he
Terechte Bastard dacht ik zo
Scherp!quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...hij is 3260 lichtjaren van ons verwijdert. Dus zelfs al hij nu ontploft bereiken de effecten ons pas in 5270.
Ik heb er ook spijt van... heel wat chirurgische programma's gezien... maar dit is verder dan to much to handle!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:36 schreef Wessiej het volgende:
Ik klik niet B. te vroeg voor moord.
Jij ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
B. Je icon is lelijk.
Het lezen vond ik al erg genoeg. Hoef dit echt niet te zien!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er ook spijt van... heel wat chirurgische programma's gezien... maar dit is verder dan to much to handle!
Ik zat maar "Sterf dan!"
Gisteravond new game + gestart,.... alsnog naar de koning gegaan die ik in de eerste playthrough miste. Even zijn ass gekicked als human. Niet veel later werd ik invaded door iemand. Die had er seeerieus last van. Wilde me even een lesje leren geloof ik. Hij heeft al zijn grass en lotus items opgemaakt aan me en ging toen op de vlucht,.... niet veel later stierf hij!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...wat een weer...vanochtend vroeg in de kou door de sneeuw. Het was weer behoorlijk flap.
Dit is echt weer om thuis op de bank te zitten, onder een dekentje Demons Souls spelen met een warme kop chocolademelk.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
PM met links naar dat filmje gedelete...ik merk dat ik toch de neiging heb om op dat soort shit te klikken, en daarna heb ik spijt.
Wow!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteravond new game + gestart,.... alsnog naar de koning gegaan die ik in de eerste playthrough miste. Even zijn ass gekicked als human. Niet veel later werd ik invaded door iemand. Die had er seeerieus last van. Wilde me even een lesje leren geloof ik. Hij heeft al zijn grass en lotus items opgemaakt aan me en ging toen op de vlucht,.... niet veel later stierf hij!
Heb nu die twee zwaarden (soul en demon brander ofzo?) Die ga ik samenvoegen om het beste zwaard te maken ofzo. Vanavond verder!
Die paints zijn hoe lelijker hoe mooier vind ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Die vage is typisch een B. icon,....Ooit zijn paintshops gezien?
Ja Gijs dat ondervond ik ook. Ben altijd bang als dat soort dingen gebeuren, maar RPG's zijn wel mijn ding uiteraard. Was uiteindelijk veel sterker dan ik dacht!quote:
Merk je nu dat ze echt moeilijker worden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Ja Gijs dat ondervond ik ook. Ben altijd bang als dat soort dingen gebeuren, maar RPG's zijn wel mijn ding uiteraard. Was uiteindelijk veel sterker dan ik dacht!Ik zat er echt van he,... zijn reet is echt van mij???
NG+ is trouwens wel heel cool Gijs! Sommige levels voelen aan alsof je er jaren niet meer geweest ben!
Ik heb nog steeds paints van je Gijs! Uber!! Probeer alles te bewaren. Jij had ooit eentje van Ker gemaakt met gay topic ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die paints zijn hoe lelijker hoe mooier vind ik
1-1 en 1-2 was eigenlijk een wandeling in het park! Ze gaan echter niet zo snel meer dood als in de 1e playthrough en je krijgt meer souls. De uitdaging is er weer, maar minder. Toch,... de eindbazen zijn pittiger. En dit zijn uiteraard pas de -1 levels.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Merk je nu dat ze echt moeilijker worden?
Ik ga vanavond naar de eindbaas van 3-1.
Zin in!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:10 schreef Chocobo het volgende:
1-1 en 1-2 was eigenlijk een wandeling in het park! Ze gaan echter niet zo snel meer dood als in de 1e playthrough en je krijgt meer souls. De uitdaging is er weer, maar minder. Toch,... de eindbazen zijn pittiger. En dit zijn uiteraard pas de -1 levels.
Die onderste ken ik helemaal niet D:quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds paints van je Gijs! Uber!! Probeer alles te bewaren. Jij had ooit eentje van Ker gemaakt met gay topic ofzo
Deze blijven ook briljant!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Man rukt ballen partner af
AMSTERDAM - Een 45-jarige Duitser raakte zo gefrustreerd dat zijn vriend niet opgewonden werd dat hij zijn balzak van zijn lichaam trok en uit het raam wierp.
De 120 kilo zware dader van de vreselijke seksmarteling, Hans O., moet zich verantwoorden voor de rechtbank in Düsseldorf voor seksueel misbruik en het toebrengen van zware verwondingen.
Het incident vond afgelopen september plaats in de plaats Neuss, nabij Düsseldorf, na een avond stappen. Zowel dader als slachtoffer, Alexander J., waren dronken. Toen Hans O. merkte dat zijn pogingen om Alexander te verleiden mislukten werd hij woest.
Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer. Zwaargewond begaf Alexander zich naar zijn huis, twee kilometer verderop. Daar werd een ambulance ingeschakeld. Zijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O..
Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling.
www.nu.nl
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uilnis__.html?p=11,2
Zo zonde
Hoe kan hij nou op het derde plaatje zn bril opzetten als hij die al op heeft?quote:
Omdat 2 zonnebrillen beter dan 1 zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef Bastard het volgende:
Hoe kan hij nou op het derde plaatje zn bril opzetten als hij die al op heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |