Het was een flinke verbetering, maar toch had er meer in gezeten. De game wordt na een tijdje weer saai en repetitief. Alleen duurt dit wat langer als bij deel 1. Ik was in elk geval wel opgelucht dat de laatste paar chapters uit het spel zijn gehaald en als DLC zullen worden aangeboden. Ik had het namelijk wel een beetje gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef Chocobo het volgende:
Veel beter uitgewerkt,... je ziet via meters nu heel goed wat je wel en niet kan doen,... je kan nu ook rustig rennen. Veel minder frustrerend! Ze flippen minder snel en je hoort aan de muziek of je echt berucht bent of niet.
Hier: http://bestof.ign.com/2009/xbox360/xbox-360-game-of-the-year.html
Fladheidquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik begin die fladheid een beetje zat te worden.
Ikke? Die heb ik al jaren niet meer Gijs. Doe al zeker 2 jaar niks meer voor fail.fok.nlquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... waar is je redactie games tag??
Ik dacht dat ik die gisteren echt boven je hoofd zag hangenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ikke? Die heb ik al jaren niet meer Gijs. Doe al zeker 2 jaar niks meer voor fail.fok.nl
Je had hem gister of eergisterquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ikke? Die heb ik al jaren niet meer Gijs. Doe al zeker 2 jaar niks meer voor fail.fok.nl
Nee heerlijk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik al de hele week. Roep het ook al de hele week, en nu gister waren er twee vrienden die me toch gelijk gaven ondanks dat ze eerder zeiden dat ik zeurde!quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel alleen in Delftquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik al de hele week. Roep het ook al de hele week, en nu gister waren er twee vrienden die me toch gelijk gaven ondanks dat ze eerder zeiden dat ik zeurde!
Zo fijn om achteraf gelijk te krijgen
Detailsquote:
Hier is het nog lekker witquote:
Toasty!quote:
Als je gewoon antwoordt op je mail...quote:
quote:
quote:
Ja in Hoofddorp ook.. lag al een cm in 10 minuten, rij ik naar huis, kom ik bij leimuiden... plop..weg sneeuwstorm, alphen.. geen vlokquote:
De sneeuw viel naar beneden? Dat is meestal zo he!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:45 schreef Strolie75 het volgende:
In Amsterdam sneeuwde het verticaal. Kleine stukje naar het station lopen zorgde er alvoor dat ik volgebukaked werd.Maar goed, de treinen reden gelukkig.
Horizontaal bedoelde ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De sneeuw viel naar beneden? Dat is meestal zo he!
Verhuizen Henk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja in Hoofddorp ook.. lag al een cm in 10 minuten, rij ik naar huis, kom ik bij leimuiden... plop..weg sneeuwstorm, alphen.. geen vlokKankersneeuw!
Spikes onder je schoenen, kan je zo bij de lokale sportboer halen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Niets.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Hoop sneeuw weer!
Ik ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:33 schreef DeBassist het volgende:
net weer terug van de sportschool
heerlijk
Zo ironisch Gijs,... je zit precies tussen mij en Strol in,...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |