Weer Rotterdam nietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dit stelt me al gerust, al is het niet veel.
[ afbeelding ]
Ik wil dat ook wel zien, Ze strooien niet meer in de stad waar ik naar toe moet , zout is op dus het gaat chaos wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef xFriendx het volgende:
Kwam uit A'dam, rond kwart voor 5. Tram reed wel, soms wel ff langzaam. Op Centraal ging mijn trein naar Hoorn gelukkig gewoon, ook wel ff langzaam soms onderweg.
Omgeving Hoorn viel het wel mee, snelweg goed te doen. Later op de avond alleen wel dichte mist, zag geen klap meer en de sneeuwrommel die er ligt op wegen buiten de snelweg om begon al aan te vriezen en werd ook al glad.
Een vriendin melde dat haar vriend van Oost naar Noord in A'dam al 3,5 uur bezig is (auto). Scheen er spekglad te zijn.
Overigens postte iemand een kaartje van Buienradar met die sneeuw, die stond op 7/1 en om 4 uur 's nachts krijgen we zo te zien weer een leuke klap sneeuw in de Randstad. Zag ik dat goed? In dat geval twijfel ik flink of ik morgen dan wel richting A'dam ga.
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uurquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel zien, Ze strooien niet meer in de stad waar ik naar toe moet , zout is op dus het gaat chaos worden
Dat had ik vanmiddag ook... trap op de rem... begint de ABS toch tee rammelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:16 schreef ThaNetRunner het volgende:
Het verradelijke op dit moment is dat de oude "sneeuw / ijs" laag nu onder een vers laagje sneeuw ligt. Hier in de straat (Almere) kan je normaal inrijden, totdat je remt, dan ga je gewoon rechtdoor met een hoop lawaai door de ABS...
Die poedersneeuw stelde niet veel voor helaas.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef Asgard het volgende:
Rotterdam meld heeeeeeele licht sneeuw.
Leedvermaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef -CRASH- het volgende:
De eerste 10 punten zijn binnen.... voetganger loopt fietser in de weg....zwiep daar ligt tie
Denk je ook in Rotterdam of nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:16 schreef ThaNetRunner het volgende:
Het wordt morgen gewoon een chaos, er ontstaan nu nogmaals diverse buien boven Nederland, tevens vriest het nu overal een paar graden en wat al aangegeven was, er is op veel plekken niet meer genoeg zout. Minder verkeer vannacht, waardoor alles goed kan aanvriezen,
Het verradelijke op dit moment is dat de oude "sneeuw / ijs" laag nu onder een vers laagje sneeuw ligt. Hier in de straat (Almere) kan je normaal inrijden, totdat je remt, dan ga je gewoon rechtdoor met een hoop lawaai door de ABS...
Morgenochtend mij wagen aan een rit naar Schiphol :p
whehe, die breezersquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef Fredo55 het volgende:
Check dat filmpje op at5, het is echt spekglad in A'dam:
http://www.at5.nl/artikelen/29987/stad-vast-door-zware-sneeuwval
die chicksquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef Fredo55 het volgende:
Check dat filmpje op at5, het is echt spekglad in A'dam:
http://www.at5.nl/artikelen/29987/stad-vast-door-zware-sneeuwval
Echt actief ziet dat er ook niet uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lagedrukgebied op de noordzee en boven Frankrijk
Diverse buien komen het land binnen terwijl een zone van sneeuw in het zuiden omhoog begint te komenop de radar een satbeelden ziet het allemaal erg leuk uit
![]()
West Europa in ban van de sneeuw...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lagedrukgebied op de noordzee en boven Frankrijk
Diverse buien komen het land binnen terwijl een zone van sneeuw in het zuiden omhoog begint te komenop de radar een satbeelden ziet het allemaal erg leuk uit
![]()
Die ene die staat ook wel heel erg slecht op haar steltenquote:
Daar sta je dan om half 11 's avondsquote:A9 tussen Ouderkerk aan de Amstel en Beverwijk
Stilstaand verkeer, vertraging: 68min lengte: 25km
Zo enorme chaos dan, er komen nu zowiezo bijnageen mensen meer bij, dat betekend dat mensen dan al enorm lang stilstaan. Net zoals al eerder werd verteld over 3.5 uur voor kort stukkie reizen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:24 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Daar sta je dan om half 11 's avonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |