De 15daagse geeft het nog duidelijker weer...quote:
Wat is er al bekend over die wind-voorspelling voor het komende weekend? Is het zo'n gure oostenwind waardoor de gevoelstemperatuur ver onder het vriespunt komt te zitten? Of bestaat de kans dat die wind ongedaan zal worden gemaakt komende dagen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:23 schreef INViCTuS het volgende:
nieuwe pluim is reeds binnen. Veelal temperaturen onder de 0 met alleen in de kust zo nu en dan uitzondering boven 0 denk ik. Vrijdag tot en met zondag sneeuwkansen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat we de wind een stuk meer uit het noorden kunnen verwachten dan uit het oosten... maar inderdaad wel een koude gevoelstemperatuur!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Wat is er al bekend over die wind-voorspelling voor het komende weekend? Is het zo'n gure oostenwind waardoor de gevoelstemperatuur ver onder het vriespunt komt te zitten? Of bestaat de kans dat die wind ongedaan zal worden gemaakt komende dagen?
Hoe is het weer op Bali eind maart eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
daarnet ineens flinke rukwinden. De zwaarste zijn inmiddels alweer gaan liggen. Er hangt ten westen al urenlang een regenbui (hoor geen gedonder en zie geen bliksems) maar vanuit het zuiden en oosten kwam het noodweer opzetten, met daarin donder sinds net.
Moet geen probleem zijn. Zon, graadje of 32 hoogstwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe is het weer op Bali eind maart eigenlijk?
Aangezien ik daar dan op het strand wil gaan liggen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn. Zon, graadje of 32 hoogstwaarschijnlijk.
Oeh, ziet er lief uit, onweert het al?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
De lucht kleurt groen en uit het donker grijze komen wolken 'naar beneden vallen'. Lijkt wel een downdraft of iets.. verticale wind. Het roteert niet overigens, dat kan ook nog gebeuren.
Ik las gezopen....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk net tijdens de lunch lekker buiten gelopen.... zo lekker (en warm als je weer binnen komt)
Dat is zo'n plaats in Nederland waar het sneeuwt, regent, onweert, en droog is, allemaal tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Apache4U het volgende:
Ik vraag mezelf in dit topic zo vaak af waar "hier" is :-)
Gewoon even alle delen doornemen en regio's noterenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Apache4U het volgende:
Als je hier dagelijks zit weet je onderhand wel waar iedereen zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Apache4U het volgende:
Iets met een stroming vanuit duitsland aankomend weekend, met 10 á 20 cm sneeuw.quote:
Soms staat er in de subtitle een hint, anders ff profiel checken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Apache4U het volgende:
Weet nie hoe goed je duits is ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:16 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Iets met een stroming vanuit duitsland aankomend weekend, met 10 á 20 cm sneeuw.
KNMI geeft 'maar' 0-3 cm aan op zowel zaterdag en zondag. Maar wie gelooft het KNMI nog?
Als het allemaal net iets opschuift, wat zomaar nog kan, dan heb je gewoon minimaal 15 cm te pakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet nie hoe goed je duits is ?
http://www.wetteronline.de/wotexte/redaktion/trend/index.html
Veel sneeuw dus in het zuiden.. uitbreidend naar het noorden... van Duitsland dus.. we zullen zien wat er nog bij gaat vallen
KNMI houdt in de modelbeoordeling wel een slag om de arm, maar meldt nog niets vanwege de onzekerheid...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:16 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Iets met een stroming vanuit duitsland aankomend weekend, met 10 á 20 cm sneeuw.
KNMI geeft 'maar' 0-3 cm aan op zowel zaterdag en zondag. Maar wie gelooft het KNMI nog?
Kijk je naar de neerslagpluim, dan kan het in de nacht van zaterdag op zondag nog wel eens een aardig beetje wit worden. Maar het blijft een beetje onzeker voorlopig denk ik.quote:Alleen op zondag 10-01 is er een grote onzekerheid, die ook al in vorige runs terug te vinden was. Dit heeft alles te maken met neerslag rond een retrograde laag dat van Adriatische Zee naar Polen trekt. Onzeker is of de neerslag daarvan ons bereikt. Als dit wel het geval is, is dat niet best, want het betekent sneeuw
Zolang je niet in de kop van overijssel woont wil ik het wel die kant op sturen.quote:
Zuidwaarts svpquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Zolang je niet in de kop van overijssel woont wil ik het wel die kant op sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |