Bleef het maar beperkt tot Intel en Microsoft, maar het lijkt potdomme wel alsof elk bedrijf op aarde de meest verwarrende product lineup als doelstelling heeftquote:Op maandag 4 januari 2010 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een voorbeeld genomen aan de updateschema's van Windows?
Idd. Dat maakt 't voor de (potentiële) consument ook niet beter. Natuurlijk, het is goed om een consument verschillende mogelijkheden te bieden, maar op deze manier.....quote:Op maandag 4 januari 2010 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bleef het maar beperkt tot Intel en Microsoft, maar het lijkt potdomme wel alsof elk bedrijf op aarde de meest verwarrende product lineup als doelstelling heeftBehalve Apple natuurlijk
Verder zie je het overal... Philips, Sony, Nokia, noem ze maar op. Allemaal duizenden producten die min of meer hetzelfde zijn en niks is echt goed.
Waarom willen bedrijven niet gewoon 3 versies maken? Een goedkope, een goede en een ertussen die dan iedereen neemt. Iedereen blij zou je zeggen, maar nee, we maken 1000 versies die alleen te onderscheiden zijn met codes die ingewikkelder zijn dan wat de passmailer voor je bedenkt
Het is niet eens meer zo dat een hoger getalletje beter betekent
Aha .....quote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je moet ondertussen echt raketgeleerde zijn om er iets van te snappen idd. Zelfs tabelletjes als op http://tweakers.net/nieuw(...)ore-familie-uit.html helpen niet meer.. Die hele naamgeving is bedacht om het voor de consument zo ondoorzichtig mogelijk te maken lijkt het.
Maak je geen zorgen, er komen dit jaar ook i7's met 8 cores uit, dus gelukkig is er totaal geen relatie tussen de naam van het model en de features die het ding heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meende dat i7 standaard 4 cores wasMaar een i7-mobile heeft er dus maar 2
![]()
Dus voorlopig geen quadcore MBP's![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk. Ik zit ook op de nieuwe te wachten.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hopelijk bekijk ik dit topic nog met de nieuwe MBP *wishfull thinking*
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na dat ik mn iPhone gejailbreaked heb, werkt mn headset niet meer. Ik weet niet of er een verband is, maar het lijkt er wel op. Iemand hier eerder van gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |