Bleef het maar beperkt tot Intel en Microsoft, maar het lijkt potdomme wel alsof elk bedrijf op aarde de meest verwarrende product lineup als doelstelling heeftquote:Op maandag 4 januari 2010 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een voorbeeld genomen aan de updateschema's van Windows?
Idd. Dat maakt 't voor de (potentiële) consument ook niet beter. Natuurlijk, het is goed om een consument verschillende mogelijkheden te bieden, maar op deze manier.....quote:Op maandag 4 januari 2010 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bleef het maar beperkt tot Intel en Microsoft, maar het lijkt potdomme wel alsof elk bedrijf op aarde de meest verwarrende product lineup als doelstelling heeftBehalve Apple natuurlijk
Verder zie je het overal... Philips, Sony, Nokia, noem ze maar op. Allemaal duizenden producten die min of meer hetzelfde zijn en niks is echt goed.
Waarom willen bedrijven niet gewoon 3 versies maken? Een goedkope, een goede en een ertussen die dan iedereen neemt. Iedereen blij zou je zeggen, maar nee, we maken 1000 versies die alleen te onderscheiden zijn met codes die ingewikkelder zijn dan wat de passmailer voor je bedenkt
Het is niet eens meer zo dat een hoger getalletje beter betekent
Aha .....quote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je moet ondertussen echt raketgeleerde zijn om er iets van te snappen idd. Zelfs tabelletjes als op http://tweakers.net/nieuw(...)ore-familie-uit.html helpen niet meer.. Die hele naamgeving is bedacht om het voor de consument zo ondoorzichtig mogelijk te maken lijkt het.
Maak je geen zorgen, er komen dit jaar ook i7's met 8 cores uit, dus gelukkig is er totaal geen relatie tussen de naam van het model en de features die het ding heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meende dat i7 standaard 4 cores wasMaar een i7-mobile heeft er dus maar 2
![]()
Dus voorlopig geen quadcore MBP's![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk. Ik zit ook op de nieuwe te wachten.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hopelijk bekijk ik dit topic nog met de nieuwe MBP *wishfull thinking*
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na dat ik mn iPhone gejailbreaked heb, werkt mn headset niet meer. Ik weet niet of er een verband is, maar het lijkt er wel op. Iemand hier eerder van gehoord?
Ik heb sowieso geen toegang tot de Surfsport winkel dus ik kan alleen vergelijken met de retail prijzen en daar doet dit model tegen de 1400 euro.... Hm. Wel een goede deal idd.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Da's een prima deal zo te zien: bij surfspot kost ie 1287,58 euro. Ik zeg: doen, J.
Die met de kleine "d"quote:Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef Jarno het volgende:
1100 Euro voor een 2.53Ghz MBP (met 4GB en grotere HD dus). Doen of doen?
Free Apple stickers all around!quote:
Tja, mijn MacBook is gewoon een Intel. Tiger draait op Intel dus een compleet nieuw platform is het niet. Het is gewoon jammer dat mijn Macbook langzaam maar zeker onbruikbaar begint te worden. Leopard ga ik niet installeren want dan is dat ding helemaal niet vooruit te branden.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:10 schreef fyah het volgende:
[..]
De legacy support voor oude hard-en software API's is dan ook de grootste oorzaker van het log houden van de windows kernel. Maar het is een keuze van Apple, dat wel. Tiger is nu bijna 5 jaar oud en sindsdien zijn macs overgestapt naar een volledig ander platform en zijn er veel dingen gebeurd in de ontwikkeling van software.
zei ik echt 'oorzaker'?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
Tja, mijn MacBook is gewoon een Intel. Tiger draait op Intel dus een compleet nieuw platform is het niet. Het is gewoon jammer dat mijn Macbook langzaam maar zeker onbruikbaar begint te worden. Leopard ga ik niet installeren want dan is dat ding helemaal niet vooruit te branden.
quote:
Gaat rapquote:Op maandag 4 januari 2010 14:06 schreef Jarno het volgende:
Wordt dit dan het topic waarin ik mijn MBP bestel?
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:52 schreef Jarno het volgende:
Nu kan ik tenminste meebalen als ze 26 januari de Arrendale i357 octoquad introduceren.
Bij je muisvoorkeuren. Of gebruik je steermouse? Dan moet je daar in de instellingen rommelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb weer eens per ongeluk een shortcut geraakt. Hoe zorg ik er voor dat mijn muis niet automatisch naar een bepaalde button beweegt bij dialog schermen?
Steermouse idd, ik heb de optie uitgezet. Ben benieuwd of het nog voor komt. Kan nu ineens geen dialog schermen meer vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bij je muisvoorkeuren. Of gebruik je steermouse? Dan moet je daar in de instellingen rommelen.
die commentsquote:Op maandag 4 januari 2010 21:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Steve Ballmer
http://www.telegraaf.nl/d(...)_Linux__.html?p=11,2
1 2 3 | Error: cannot create download directory "/Volumes/Lacie HD/Downloads/Incomplete". |
Dat kan nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef fyah het volgende:
[..]
die commentser komt meer nuttigs uit op 4chan
TITS or GTFOquote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef fyah het volgende:
[..]
die commentser komt meer nuttigs uit op 4chan
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:59 schreef Jarno het volgende:
Nog wel goed contact gehad met die gast van Electronic King, hij reageert echt heel snel en correct op vragen en hij zou ook gaan zorgen voor een snelle verzending, dus ik heb er wel vertrouwen in (famous last words).
Jeweettog.quote:
Vanwaar de paniek?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Kuuuuuut![]()
Installeer ik een trail versie van iWork09 en wil ik hem tijdelijk unlocken (er komt een legale versie aan!) dmv een 'Volume License' gevonden online, registreer ik die license met mn eigen naam, toenaam, adres, email etc
De teringWhat to do?
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Kuuuuuut![]()
Installeer ik een trail versie van iWork09 en wil ik hem tijdelijk unlocken (er komt een legale versie aan!) dmv een 'Volume License' gevonden online, registreer ik die license met mn eigen naam, toenaam, adres, email etc
De teringWhat to do?
Nee, dat kan dus alleen bij de modellen waar dat bij staat. Overigens is het dacht ik wel mogelijk om de US modellen vanuit de UK te laten shippen maar dat brengt weer extra kosten met zich mee (plus dat ik dacht ik op GoT gelezen had van iemand bij wie dat mis ging en zijn MBP werd dus gewoon vanuit de US verstuurd en kwam bij Ome Douane terecht...)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:10 schreef Svyatagor het volgende:
Hee Jarno, ik zit nu ook even bij Electronic Kings te kijken. Hoe kun je ervoor zorgen dat je 'dispatch from UK' krijgt? Kan dat bij elk model dat ze aanbieden?
Ok, thanksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus alleen bij de modellen waar dat bij staat. Overigens is het dacht ik wel mogelijk om de US modellen vanuit de UK te laten shippen maar dat brengt weer extra kosten met zich mee (plus dat ik dacht ik op GoT gelezen had van iemand bij wie dat mis ging en zijn MBP werd dus gewoon vanuit de US verstuurd en kwam bij Ome Douane terecht...)
Ik zou gewoon een UK model uitzoeken en een best offer uitbrengen (begin op -20% en schrik niet van de tegenboden, gewoon terugbieden).
Aha, ok. Hij heeft nu al gereageerd en maar liefst 10 pond van de prijs afgedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef Jarno het volgende:
Je kunt overigens maar 3 x over en weer bieden per aanbieding via Best Offer.. Ik had nog wel iets lager willen bieden eigenlijk maar dat kon dus niet meer op een gegeven moment, let daar ff op!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:03 schreef TwyLight het volgende:
Hey ik gebruik al een tijd SABnzbd+ en had laatst een externe HD ingesteld als download dir, dat werkte maar vandaag heb ik de schijf gepetitioneerd en er een tweede schijf (time machine) bij gemaakt en nu kan hij ineens niet meer naar de harde schijf schrijven?
Als ik de download dir in wil stellen zegt die
1
2
3Incorrect parameter
Error: cannot create download directory "/Volumes/Lacie HD/Downloads/Incomplete".
:(
iemand een idee hoe dit op te lossen is?
En het mooiste, je oude licentie blijft gewoon geldigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:19 schreef TwyLight het volgende:
http://www.appzapper.com/
AppZapper 2.0
Ja, je moet dus wel opletten dat je modellen krijgt die 'dispatch from UK' erbij hebben staan, dus de keuze is niet oneindig. Maar dan nog lijken het goeie deals.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef Litpho het volgende:
Hmmm, interessant. Ik wacht even af wat de ervaringen hier zijn, denk ik. Maar absoluut de moeite om te overwegen als ik zo eens zie.
Staat die al in de OP wiki?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Svyatagor het volgende:
http://stores.shop.ebay.co.uk/electronic-king-inc__W0QQ_armrsZ1
Iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:39 schreef Blaxje het volgende:
Ja, ik ga SABnzbd+ lekker dumpen binnenkort. Heerlijk die integratie met binsearch ook
Let wel ff op dat de Paypal tarieven een stuk ongunstiger zijn dan de normale wisselkoersen. Maar dat zul je bij de checkout wel hebben gemerkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef Svyatagor het volgende:
Wel hopen dat die Electronics King een beetje goed werk levert. Ik heb uiteindelijk 759,99 pond betaald voor het instapmodel MBP (de 2,26 ghz), omgerekend 845 euro. Best een goeie deal lijkt me. Er komt alleen nog wel 50 pond verzenden bij, maar dan nog is het geen 900 euro. Via surfspot zou 'ie op 1050 komen.
Ja, ik zag inderdaad dat die koersen wat ongustiger zijn. Heb ook even getwijfeld of ik met creditcard zou betalen, maar die kopersbescherming die Paypal op eBay biedt vind ik toch wel fijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Let wel ff op dat de Paypal tarieven een stuk ongunstiger zijn dan de normale wisselkoersen. Maar dat zul je bij de checkout wel hebben gemerkt.
Hier nog steeds geen nieuws over verzending, maar er wordt gelukkig nog steeds vlot gereageerd op mail en ik kan uiterlijk morgen een tracking nummer verwachten. Daarna nog 2 -3 dagen voor delivery dus dat zal wel begin volgende week zijn..
Jawel hoor. Bij Servers > Connections "1" instellen en dan downloadt hij één ding at a timequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef TwyLight het volgende:
Je kan alleen nergens instellen dat hij maar 1 ding tegelijk download, dat is wel kut
Waarschijnlijk een "muziek computer" uit de kroeg met W7 eropquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Microsoft and H.P. to Reveal Slate PC Ahead of Apple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |