Mja ik ben echt een muts met mn haarquote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Ik wist alleen dat er een stukkie af moest, omdat Senna iets te gemakkelijk bij mijn lange haar konEn dus zei ik dat er een stuk af moest tot op mijn schouders ongeveer en dat als zij een goed idee had, ze dat maar moest doen. En dat werd dit en ik ben nog steeds helemaal blij
Wat zij zegt Memmel, hier sneeuwt het ook heel behoorlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:28 schreef m@x het volgende:
Het sneeuwt hier nu heel hard Memmel en het ziet er naar uit dat het blijft liggen.
Cattie
Hoe is het met Tara Freecell?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef freecell het volgende:
Cattie, dat is echt vervelend nieuws. Sterkte![]()
Hier sneeuwde het vanmorgen weer, maar nu is het weer droog. (en kóud!)
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:36 schreef k_i_m het volgende:
Buuf, ik heb goed nieuws! Ik ga je even pm'en.
Het is gestopt. Je kan blijven werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:42 schreef Memmel het volgende:
Echt???
Oh shit, dan ga ik echt naar huis!
Ziek, vanmorgen even bij de HA aangehopt en die zei dat hij sowieso een luchtweginfectie had (huhquote:
ja nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op maandag 4 januari 2010 14:36 schreef k_i_m het volgende:
Buuf, ik heb goed nieuws! Ik ga je even pm'en.
écht? hier ligt minstens 10 cm (againquote:
Ah, dat verklaart op zich al een hoop. Hopelijk voelt hij zich gauw weer wat beter.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ziek, vanmorgen even bij de HA aangehopt en die zei dat hij sowieso een luchtweginfectie had (huh) en nu heeft hij antibiotica.
Nuja, wat er ook onsteekt of doet , het zal nu wel overgaanIs een breed-spectrum antibiotica.
Mot je ook afvallen?quote:
ik vond die reep alleen zo deprimerend kleinquote:Op maandag 4 januari 2010 15:35 schreef Chan het volgende:
Hier sneeuwt het ook heel hard, dikke laag op de auto en ik moet zo weg![]()
* Chan zwaait nog even al kauwend naar buuv, de chocola is heerlijk![]()
Hier ook al zo'n 2010 voornemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Estrys op 04-01-2010 16:54:39 ]ti amo più di ieri ma meno di domani
Rijswijkquote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Estrys het volgende:
Waar wonen jullie allemaal, hier geen sneeuw te zien vandaag op het miezerige laagje op de grond na dan
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Estrys het volgende:
Waar wonen jullie allemaal, hier geen sneeuw te zien vandaag op het miezerige laagje op de grond na dan
ow ja en ik echt nooooit meer tante worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das ook niet lang![]()
Wij zijn dit jaar alweer 5 jaar bij elkaar. Ik vond het zo langzamerhand wel tijd voor een scheiding(geintje natuurlijk)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Estrys het volgende:
ow ja en ik echt nooooit meer tante worden
Hoe kan dat dan zo snel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ow, da's wel erg snelquote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef cattie het volgende:
Het record echtscheiding aanvragen staat bij ons op het werk qua zaken, niet collega's op 2 maanden!![]()
![]()
![]()
Klote Vicky.
Milanese en ik zijn vandaag ook precies 5 jaar bij elkaarquote:Op maandag 4 januari 2010 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das ook niet lang![]()
Wij zijn dit jaar alweer 5 jaar bij elkaar. Ik vond het zo langzamerhand wel tijd voor een scheiding(geintje natuurlijk)
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:37 schreef Raissa het volgende:
[..]
Milanese en ik zijn vandaag ook precies 5 jaar bij elkaar
Nee, dat hoeft niet (meer?). Al zou het misschien wel een goed idee zijn. Binnen twee maanden, dan ben je koud terug van huwelijksreis!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, da's wel erg snel
het wordt toch pas uitgesproken nadat het minstens een jaar heeft geduurd, het huwelijk, of is dat veranderd?
Rot Estrys, zeker als je er tussenin zit.
Oeh schrikken van die neusquote:Op maandag 4 januari 2010 17:34 schreef E.T. het volgende:
2 maanden is wel erg snel![]()
Met mijn ex ben ik 14 maanden getrouwd geweest (toen we trouwden waren we al 11 jaar bij elkaar.. ).. dus ook erg snel gescheiden.
Saskia had net een glimmertje van dr broek in d'r neus gestoptDikke paniek, maar met goed snuiten kwam ie weer naar buiten gelukkig ..
whehquote:Op maandag 4 januari 2010 17:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk dat het dooitof had je het niet over de sneeuw?
Volgens mij is het ook goed gekomen met ETquote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh schrikken van die neus
Maar 11 jaar bij elkaar, dan zou je toch denken: dat komt wel goed...
heb je dr al gevonden? ze is op de gchat online, ik schup dr wel even hier heenquote:
hoe is het daar? Merk jij wat van alle ophef? Mag je nog naar buiten met je gezin?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoe is het daar? Merk jij wat van alle ophef? Mag je nog naar buiten met je gezin?
Ik word niet begrepen vandaagquote:Op maandag 4 januari 2010 19:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook goed gekomen met ET
alleen wel heel anders dan ik me voorstelde toen ik m'n ja-woord gaf op een tropisch strandquote:Op maandag 4 januari 2010 19:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook goed gekomen met ET
gelukkig! Ik maakte me een beetje zorgen. Wat een verhalen!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef innepin het volgende:
[..]Hier is t prima hoor. Al m'n ramen zijn nog heel en m'n auto staat ook niet in de fik
Nee, wij wonen in een goede wijk, gelukkig.
Ja, we zijn de hele dag al op tvquote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
gelukkig! Ik maakte me een beetje zorgen. Wat een verhalen!
Mijn jaarcontract is nu echt ingegaan en de proeftijd is voorbij. Het werk is erg leuk, al moet ik heel veel puinruimen van mijn voorgangster. Ik heb er veel zin in om zelfstandig aan de slag te kunnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:22 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
YppyIs het wel oké ook je werk? Fijn van de proeftijd.
![]()
Oxy, ik ben niet letterlijk afgevallen. Ik had een nieuwe baan, maar dat ging nogal fout. (er bleek geen geld te zijn voor mijn werk) Daarna ben ik op een andere locatie begonnen, maar het was heel erg afwachten of ik door mijn proeftijd zou komen. Daar maakte ik me veel zorgen over. Nu is het goed en het voelt alsof ik 15 kg lichter ben. Het is dus niet echt zo, helaas.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:23 schreef Oxymoron het volgende:
YPPY, zoveel afgevallen!![]()
Wow wat goed, ik denk dat het sneller gaat dan bij, mij(-21 kg sinds mei 2009)!
![]()
![]()
ach ik ken mensen die (ik geloof) 2 weken na het trouwen uit elkaar gingen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef Saffier het volgende:
Estrys wat balen dat je zus z snel weer gaat scheiden.
Maar een scheiding na 2 maandenonvoorstelbaar. Zat daar meer achter dan gewoon een 'ik vind je toch niet zo heel leuk?' Wij zijn dit jaar al 10 jaar getrouwd
Samen een sportschool opzoeken als ik weer helemaal dichtgegroeid ben?quote:
gezellig!!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Samen een sportschool opzoeken als ik weer helemaal dichtgegroeid ben?
Dat klinkt heel erg foutquote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Samen een sportschool opzoeken als ik weer helemaal dichtgegroeid ben?
een bumbaparty dan.quote:
dat heet gewoon een orgiequote:
das maar net hoeveel mensen je het mee wilt vieren.quote:
Je moet het gewoon letterlijk nemen hoorquote:
erger nog met een zak vreten en dikmakende cola.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Je moet het gewoon letterlijk nemen hoor
Ik heb hetzelfde Ticootje. Heb echt die schop onder mijn kont nodig anders blijf ik thuis op de bank hangen.
Die had ik er niet bij gezet maar dat is natuurlijk onafscheidelijk verbonden met het bankhangen. Net als de sigareten, maar: One week, four days, 13 hours, 57 minutes and 52 seconds. 162 cigarettes not smoked, saving ¤ 24,88. Life saved: 13 hours, 30 minutes.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
erger nog met een zak vreten en dikmakende cola.
van een afstand wel ja. Het zou je overkomen...quote:
pm be ffquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef Estrys het volgende:
* Estrys mompelt iets over een vlaggenmast
ja zwanger worden werkt in het begin ook wel lekker. Alleen op het eind zat ik aan +25.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef Saffier het volgende:
Ik neem nog wat te etenDe teller stond vorige week op -4 en deze week heb ik nog niet durven kijken want ik heb het idee dat er nog niets is bijgekomen
Dussss
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeetjepietje, we zijn vandaag 6 maanden getrouwd![]()
nou zoals je ziet hebben er toch mensen moeite met het halen van die 6 maanden.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeetjepietje, we zijn vandaag 6 maanden getrouwd![]()
jij sláápt dus ook nog wel eens in bed?quote:
Ehm ligt eraan. De fietspaden zijn heel mooi schoon hier, de grote wegen ook, maar owee als je van de grotere weg af moet. Gladjes. En de sneeuwhoogte moet hier ongeveer even hoog zijn als bij jou, we kunnen net langlaufen denk ikquote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Mefke hoe is het sneeuwtechnisch daar?
mm hier is t lastig doorkomen aanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ehm ligt eraan. De fietspaden zijn heel mooi schoon hier, de grote wegen ook, maar owee als je van de grotere weg af moet. Gladjes. En de sneeuwhoogte moet hier ongeveer even hoog zijn als bij jou, we kunnen net langlaufen denk ik
dan ga je toch niet 100 rijden als het glad isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:29 schreef Ticootje het volgende:
zo het was glad!!
Op de A4 was niet gestrooid, 1 grote ijsbaan...
Met 100 km per uur voelde ik mn auto een beetje glijden, dat was best eng!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:53 schreef Muks het volgende:
[..]
dan ga je toch niet 100 rijden als het glad is
nou hier was het ook donker maar nog voor wij de deur uit gingen zagen we op het nieuws dat er gewaarschuwd werd voor gladheid....dan hou je daar toch rekening mee lijkt mequote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat zag ik toch ook niet meteen? Donker enzo...
Dan is het nog steeds glad en moet je er nog steeds met je auto overheenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:58 schreef Muks het volgende:
[..]
nou hier was het ook donker maar nog voor wij de deur uit gingen zagen we op het nieuws dat er gewaarschuwd werd voor gladheid....dan hou je daar toch rekening mee lijkt me
*maar dat zal wel aan het angsthaasje in mij liggen denk ik*
Bij mij ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, afvaltips, trucs en plannen mogen ook in mijn PM-box.
Idd, zeker als je alleen 's avonds kanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:05 schreef Vicky het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen!
M@x, goed idee, alleen niet Sportcity hoor, die is veel te duur!
Ja zeg, ik ook hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:05 schreef Vicky het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen!
Saffiertje, nu moet ik dus de hele dag in spanning zitten..Lois, fijn dat je goed geslapen hebt en dat het met Iris beter gaat!
M@x, goed idee, alleen niet Sportcity hoor, die is veel te duur!
Davinia, ik ga zo bellen. Ik ben gisteravond maar in bed gaan liggen, tv kijken.
Vannacht hoorde ik de ketel weer in storing schieten. Zo eerst maar ff snel douchen.
quote:
ik ga wel ff zoeken.... Er moet wel wat betaalbaars te vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Idd, zeker als je alleen 's avonds kanWeet jij een betaalbaardere? Volgens mij zit er niet zoveel hier in de buurt. Als ik er eerst nog de halve stad voor door moet dan weet ik nu al dat ik het misschien welgeteld één keer ga volhouden
Waarom voel ik me nu een heel lui wijf omdat ik dat wel een goed idee vindquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:17 schreef Ticootje het volgende:
we kunnen ook slenderen. daar val je toch ook van af en je hopeft er niet veel voor te doen en het zit tegenover m@x.
slenderen is best wel leuk alleen zag ik geen resultaat..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Waarom voel ik me nu een heel lui wijf omdat ik dat wel een goed idee vind
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
slenderen is best wel leuk alleen zag ik geen resultaat..
hoi Pinq!
ik had een stukje post weggehaaldquote:
Schop onder jullie kont zouden jullie moetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het leek al zo mooi, liggen en afvallen
jij mag hetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef Saffier het volgende:![]()
ik loop de hele dag achter de feiten aan geloof ik hoor.
Tijn van harte jongen! Rewimo gefeliciteerd!
11.45, wil er 11.30 zijn. Dus over een kwartiertje ga ik de auto krabbenquote:
oke ik duim!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:40 schreef Saffier het volgende:
[..]
11.45, wil er 11.30 zijn. Dus over een kwartiertje ga ik de auto krabben
Dat werkte hier ook goed. Dus daar ben ik in elk geval al mee begonnen. Gewoon goed opletten wat ik naar binnen stouw en niet snoepen en de honger wegdrinken met water.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:51 schreef Vicky het volgende:
een jaar of 3 geleden ben ik zo'n 8 kg kwijt geraakt door te eten via het Voedingscentrum.
Nam dan of calorie-arme of balansdagrecepten, dat werkte wel goed.
En het was nog lekker ook
Overdag gewoon boterhammetjes gegeten, wel veel water gedronken en niet gesnoept.
muppetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef pinquit het volgende:
njaa, als het niet de eerste keer zou zijn zou ik wel alleen gaan, maar dit is de eerste les. vind ik eng in mn eentje
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef pinquit het volgende:
njaa, als het niet de eerste keer zou zijn zou ik wel alleen gaan, maar dit is de eerste les. vind ik eng in mn eentje
wat staat er veel 'je' in je zinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
muppetgewoon gaan!
weet je hoe je stoer je je voelt als je gewoon gegaan bent! Doen! *streng kijkt*
tsk... klets dr maar omheen!quote:
huh? Wrom nie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:04 schreef pinquit het volgende:
Daarnaast denk ik ook (weet ik) dat vriendin t niet op prijs stelt als ik al gamehehehe
Ze moet maar gewoon beter zijn
Nee, dat geloof ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
geval apart.dat is gewoon niet uit te leggen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef Estrys het volgende:
Huup, bel ik net om te vragen of de betreffende collega er is..is ze ziekIk wist het.
Ze is zeker 1 keer per maand ziek hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]omg
wat lame![]()
Ik bedoel ehm... wat "toevallig" ...
Zo vaak ijzelt het toch niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze is zeker 1 keer per maand ziek hoor
Dat is precies waarom ze 1 keer per maand ziek isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zo vaak ijzelt het toch niet?
Is ze ongesteld?
De collega. en haar afwezigheid. Ze had er wel moeten zijn ofzo?quote:
hmm. Nouja als je er erge last van hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ze 1 keer per maand ziek is
toll!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Groofsken het volgende:
Ich kan gar kein Deutsch, oepserdefloep. Hier alles perfect, op wat wallen na. Innerlijk voel ik me goed
![]()
.
Oh i speak english well, aber nicht so schnell maar dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Groofsken het volgende:
Ich kan gar kein Deutsch, oepserdefloep. Hier alles perfect, op wat wallen na. Innerlijk voel ik me goed
![]()
.
quote:
oh haha, dat staat twee pagina's terugquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De collega. en haar afwezigheid. Ze had er wel moeten zijn ofzo?
Aber natürlich, hast du dann die knipauge nicht gesehen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef Ticootje het volgende:
volgens mij heeft het duitse geil toch een hele andere betekenis dan het nederlandse
Danke sehr Trau (ist Trui in mein Deutsch), ich war ein bischen in den warquote:
immer ausgucken mit WAR und Deutsch!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Danke sehr Trau (ist Trui in mein Deutsch), ich war ein bischen in den war.
Hij is leuk maar ik zou hem gemenere oogjes geven. Een beetje zoals deze smiley:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:36 schreef Estrys het volgende:
Ben ik toch zomaar voor de eerste keer traktaties aan het maken voor mijn zoon![]()
Wat vinden jullie ervan? Vind de ogen nog niet goed![]()
[ afbeelding ]
Denk een stuk of 15 hooguit en 4 sinaasappels. Maar Seb gaat pas vrijdag trakteren hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef trui het volgende:
estrys, prachtig hoor.hoeveel moet je er?
vicky, ik weet 't niet, ik zal straks weer es even bellen.
Dat doe ik voor de leidstersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij is leuk maar ik zou hem gemenere oogjes geven. Een beetje zoals deze smiley:(zulke wenkbrauwtjes erbij dus)
Wij krijgen rozijntjes, alleeeeen maar rozijntjes. De enige variatie: af en toe zijn het yoghurtrozijntjes. En dan doen de mensen daar een lintjes omheen en een briefjes eraan met een foto ter grote van een postzegel, hiep hiep hoera .... is 1 jaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
estrys ik vind het wel leuk hoor!
Ik heb ook zoiets in gedachte voor het uitdelen. Wat Jen soms mee naar huis krijgt, mama vindt het wel elkker maar ik ga mn kind van 1 toch niet volstouwen met spekkies? Dat kreeg ze al mee toen ze nog geen jaar was.
oeh doet maar telefoonnummer PM-en danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef m@x het volgende:
Vicky, jij zocht toch nog een thuiskapper? Ik heb er eentje voor je gevonden. Is net hier geweest (en nee, geen foto's) en ik ben tevreden
Kost dat en pm staat open!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh doet maar telefoonnummer PM-en dan
arnhem... jeutje...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hebben F. aangeboden bij een functie in Arnhem... is 'maar' 98km bij ons vandaan.
Was acceptabel zeiden ze.![]()
58 minuten reistijd... zonder files.
Oh en Chell, wat is jouw geheim dan? Hoe heb je dat gedaan? Heb jij een gouden tip?
Mag ie dat weigeren? of is dat dan soort van verplicht?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hebben F. aangeboden bij een functie in Arnhem... is 'maar' 98km bij ons vandaan.
Was acceptabel zeiden ze.![]()
58 minuten reistijd... zonder files.
Oh en Chell, wat is jouw geheim dan? Hoe heb je dat gedaan? Heb jij een gouden tip?
Oh, en feli voor de jarigen en familieleden van jarigen.
Mijn baas vroeg me trouwens 'Are you ready to be a real person? Not to just hear 'do this and do that'.'
Ehm ja hoor... ik wil best mijn hersens weer eens gebruiken, fijn dat iemand ziet dat ik ze heb.
Ik doe Chinees (hihi ik zit op Chineesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Estrys het volgende:
Fijn is dat Huup. Je hebt toch ook nog een studie of zo? Wat deed jij ook alweer? Moest laatst nog aan je denken
Mijn schoonzusje 2b uit Taiwan komt naar Nederland om te kijken of ze hier zou willen wonen en werken.
Ze geeft iets van Chinees aan de universiteit in Taipei. Zal mij benieuwen hoe ze het hier gaat vinden. Zal maar iets leuks met dr gaan doen denk ik, anders zit ze ook zo alleen te kijken in het appartement van mijn zwager (formaat postzegel, dat appartement) die denk ik gewoon moet werken. Ze spreekt maar gebrekkig engels en mijn taiwans () is niet om over naar huis te schrijven.
Da's ook niet mis idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Chell het volgende:
Jemig BE, wat een gedoe met die reistijden elke keer!
Is wel echt het nadeel van dat soort banen vind ik. Ik baal er ook zo van. Den Haag - A'dam is 75km en 55 minuten volgens routenet, dus acceptabel. Maar ik rij er standaard minimaal anderhalf uur over en vaak nog meer. Nou krijg ik wel nog een half uur reistijd per dag betaald, maar toch...
Ehm nee, daar heb ik niks aan, ik geloof niet dat ze me dat gaan geven.quote:En mijn geheim is heel flauw. Tenminste, het is niet iets waar iemand anders iets aan heeft. Mijn eetobsessie bleek simpelweg ADHD gerelateerd. Concerta slikken = geen vreetbuien en snoepbehoefte meer. Ging eigenlijk vanzelf dus...
Ik las vanochtend dat het nu landelijk uitbreidt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef innepin het volgende:
Feli Rewimo
Feli Tijn
Jemig BE dat schiet ook niet op zoHoop dat er een andere oplossing te vinden is!
Ik heb vandaag nog maar één ME busje gespot!Zou het al rustiger worden?
Wat zij zegt!quote:
beetje doorduwenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:08 schreef ik80lll het volgende:
Hoe doe je jibbitz in crocs?
(beetje blond maar)
Ik snap.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik las vanochtend dat het nu landelijk uitbreidt.-edit- is dit een zin, en dan ook nog een nederlandse? Nou ja, gullie snapt het wel zeker?
rekt het niet dan scheurt het welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:12 schreef Memmel het volgende:
Dat klinkt best pijnlijk Vicky!
Nou, volgens mij lag het meer aan het feit dat hij ze met een compressor had opgeblazenquote:
arme jij, heb je je uggs niet aan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:41 schreef Luchtbel het volgende:
Het is toch overal koud![]()
Gefeliciteerd Rewimo :"
Liever scheuren dan knippenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:06 schreef innepin het volgende:
Waahhh m'n Stepsjurkje is binnen
En hij past ook nog![]()
*blij*
En nou zit ik lekker in een zomerjurkje terwijl het buiten heeeeel koud is
Dat is toch veel handiger, gewoon 1 plek, hek eromheen, en na een week eens kijken wat er over isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik snap.
Landelijk nog wel? Ik dacht dat ze 't juist lokaal hielden, door alle relschoppers uit het hele land op te roepen hiernaartoe te komen. Stond in de krant tenminste, "Volgens geruchten zijn er groepen uit het hele land onderweg. Mede daarom is de wijk afgesloten met betonblokken en politie." Zoiets. Gezellige tea party hier
Foto!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:06 schreef innepin het volgende:
Waahhh m'n Stepsjurkje is binnen
En hij past ook nog![]()
*blij*
En nou zit ik lekker in een zomerjurkje terwijl het buiten heeeeel koud is
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat is toch veel handiger, gewoon 1 plek, hek eromheen, en na een week eens kijken wat er over is
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat is toch veel handiger, gewoon 1 plek, hek eromheen, en na een week eens kijken wat er over is
Het valt mee, d'r zit namelijk een strategische strik die je taille wat smaller laat lijken. Alleen de voorgevel lijkt er wel (nóg) groter in dan ie al isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef Ticootje het volgende:
leuk jurkje wel, maar ik ben altijd bang dat dat soort jurkjes me nog boller doen lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |