Thanks.quote:
quote:
Willen jullie nog toegevoegd worden? Anders heb ik iedereen gehad tot nu toe. *geheugensteunpost voor mezelf*quote:Op maandag 4 januari 2010 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan iedereen uit alle nicknames kiezen en aanklikken en dan diestemmen wijzigen?
Wat is er niet te vertrouwen? Het is niet alsof je persoonsgegevens daarop zet?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Freezor het volgende:
Nee, maar het is wel zonde als iemand anders er ook op inlogt en ''leuke'' dingetjes ermee gaat doen...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat is er niet te vertrouwen? Het is niet alsof je persoonsgegevens daarop zet?
Ik ga eraan werken, wil je dan ook jouw quote editen?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:00 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zonde als iemand anders er ook op inlogt en ''leuke'' dingetjes ermee gaat doen...
Oja sorry.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga eraan werken, wil je dan ook jouw quote editen?
Dat mag hier.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oja sorry.![]()
Mag je hier ook gewoon over de prono praten (de voorspellingen), of moet dat in het wie is de mol topic?
Dat welquote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef Tegan het volgende:
Done.
[..]
[..]
Willen jullie nog toegevoegd worden? Anders heb ik iedereen gehad tot nu toe. *geheugensteunpost voor mezelf*
Bedankt, maar ik heb hem bewust klein gehouden.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:05 schreef .aeon het volgende:
Hier nog een hogere resolutie header![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
donderdagquote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik meld me aan, wanneer is aflevering 1?
Je hebt een header op de sitequote:Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb hem bewust klein gehouden.
In FF zie ik hem zelf wel. IE en Chrome ook trouwens. Hij zit verstopt als CSS achtergrondplaatje...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je hebt een header op de site![]()
[ afbeelding ]
In firefox zie ik er namelijk geen
Je achtergrond afbeelding verwijst me door naar http://127.0.0.1/index.jpgquote:Op maandag 4 januari 2010 17:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
In FF zie ik hem zelf wel. IE en Chrome ook trouwens. Hij zit verstopt als CSS achtergrondplaatje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |