Ik heb meer hulde voor de 2e zin uit je OP...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:56 schreef Ketel-aars het volgende:
trouwens hulde voor mijn geweldige TT
Gisteren laat stond deze er al.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb meer hulde voor de 2e zin uit je OP...
Haha nee ik dacht nog zal wel een overblijfsel zijn van een nieuwjaars ritueel the 2010 bug ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 12:21 schreef miskloon het volgende:
Zag je ook mannen in witte jurken en puntmutsen wegrennen met een blik benzine?
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:34 schreef Joran-Joran het volgende:
wtf is een draaiend huis.
[ afbeelding ]
???
nou dit is het draaiende huis wat meer stil staat dan draait.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:34 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
???
Ik kom er toch regelmatig langs en altijd staat dit huis toch wel weer op een andere positie.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef sjoemie_82 het volgende:
nou dit is het draaiende huis wat meer stil staat dan draait.
Hij stond de hele maand december richting waalwijk duidelijk te zien toen er sneeuw lag onder het terras van het huis lag namelijk nix of zouden ze ook nog dat ding warm stoken?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik kom er toch regelmatig langs en altijd staat dit huis toch wel weer op een andere positie.
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:34 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
???
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:21 schreef miskloon het volgende:
Zag je ook mannen in witte jurken en puntmutsen wegrennen met een blik benzine?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:45 schreef Intermec het volgende:
vandaag wederom een kerkse oproep in tilburg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |