quote:Op zondag 3 januari 2010 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja die dooie vogels bij auto_ tegen de rolluiken gooien
Nope, niet geweest. Gaat het draaiende huis dood?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:42 schreef Ketel-aars het volgende:
meer mensen vanmorgen het kruis bij het draaiend huis gezien
Als er binnenkort echte dode vogels liggen, dan weet ik wie het gedaan hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ligt er een hele berg dode vogels bij Auto
Ghehe, fijn he? Koude en sneeuwquote:Op maandag 4 januari 2010 09:14 schreef styliste het volgende:
I know! Mijn raam zit vastgevroren in de slaapkamer... Open...
geen idee, beetje vreemd zo op de maandag morgenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, niet geweest. Gaat het draaiende huis dood?
same herequote:Op maandag 4 januari 2010 10:05 schreef Guard het volgende:
Ik was iig blij dat ik gisteren mijn auto sneeuwvrij heb gemaakt, het krabben ging vanochtend redelijk soepel.
Ik ga dr vandaag in de loop van de dag aan beginnen.. Aangezien ik nachtdienst hebquote:Op maandag 4 januari 2010 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
had jouw tip gister gezien
Ik ben bij voorbaat al onschuldigquote:Op maandag 4 januari 2010 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als er binnenkort echte dode vogels liggen, dan weet ik wie het gedaan hebben
Gelukkig nietquote:Op maandag 4 januari 2010 11:45 schreef theKiD het volgende:
Iemand die de weg weet in Boxtel?
heb je stuurloos weleens gesproken dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoorde net iemand op de radio en ik moest meteen aan stuurloos denken haha
van mij mag het, moet woensdagochtend pas het huis uitquote:Op maandag 4 januari 2010 13:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zou er nog een pak sneeuw komen vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |