quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ik hoop et, ik ga morgen namelijk effe bij em langs om de games te droppen, hij woont bij mij in de wijkquote:Op maandag 4 januari 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar, want op fok komen wel alleen maar normale mensen.
Oei oei, dat zal wat worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop et, ik ga morgen namelijk effe bij em langs om de games te droppen, hij woont bij mij in de wijk
Ik heb 50 minuten op tram 21 gewacht, toen ben ik maar naar huis gegaan (want college toch al gemist). Na een uur en een kwartier zag ik hem vanuit mijn raam eindelijk langsrijdenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb 50 minuten op tram 21 gewacht, toen ben ik maar naar huis gegaan (want college toch al gemist). Na een uur en een kwartier zag ik hem vanuit mijn raam eindelijk langsrijden.
kan jij niet met de metro naar eur?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk, dit komt redelijk vaak voor.
Had ik maar een Megané zoals jij, triggerr.
lichtjes zo nu en dan, met limburg zal het wel niet te vergelijken zijnquote:
Op zich wel, vanaf Oostplein geloof ik. Maar dan moet je wel vanaf de Kralingse Zoom lopen, ik heb geen flauw idee hoe ver dat is.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kan jij niet met de metro naar eur?
is maar 3/4 min lopen manquote:Op maandag 4 januari 2010 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op zich wel, vanaf Oostplein geloof ik. Maar dan moet je wel vanaf de Kralingse Zoom lopen, ik heb geen flauw idee hoe ver dat is.
De tram zou in principe perfect oovr mij zijn (stopt voor de deur), maar hij is zo ongelooflijk onbetrouwbaar.
De Turken zijn hun aanval begonnen!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:00 schreef IHVK het volgende:
De sirenes loeien, snel sluit alle ramen en deuren!
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turken zijn hun aanval begonnen!
Oh, ik hoorde laatst van iemand 10 a 15 minuten. Ik zal het vanmiddag eens proberen, nu maar hopen dat de metro's wat betrouwbaarder zijnquote:
dan hoor jequote:Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turken zijn hun aanval begonnen!
ik heb het over van eur naar de metros hequote:Op maandag 4 januari 2010 12:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde laatst van iemand 10 a 15 minuten. Ik zal het vanmiddag eens proberen, nu maar hopen dat de metro's wat betrouwbaarder zijn.
wel klein legerquote:
Volgens mij wel, ja. Maar die kutbordjes geven op mijn station nooit de resterende wachttijd aan. En zelfs als ze het doen resetten ze zich om de haverklap weer.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:02 schreef IHVK het volgende:
50 minuten op de tram wachten? je loopafstand is toch kleiner?
Ja, weet ik. Van de metro's naar de EUR zal het weinig verschillenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik heb het over van eur naar de metros he
Dat is wel minstens 5 tot 10 minuten hoor, is meer dan het lijkt!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik heb het over van eur naar de metros he
Ga spelen man Opa, als je een beetje vlot loopt, vanaf gebouw g naar het metrostation.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel minstens 5 tot 10 minuten hoor, is meer dan het lijkt!
Niet als de metrocontroleurs achter je aan rennenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel minstens 5 tot 10 minuten hoor, is meer dan het lijkt!
Ja de tram is daar nooit zo goed in, bij de metro klopt het wel altijd.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja. Maar die kutbordjes geven op mijn station nooit de resterende wachttijd aan. En zelfs als ze het doen resetten ze zich om de haverklap weer.
Wie zit er nou ooit in Gquote:Op maandag 4 januari 2010 12:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga spelen man Opa, als je een beetje vlot loopt, vanaf gebouw g naar het metrostation.
daarmee bedoel ik de eerste ingangen van Erasmus einsteinquote:Op maandag 4 januari 2010 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie zit er nou ooit in G. Bij mij is het C, M, L of T.
Ja maar meestal moet je naar een gebouw helemaal aan de andere kant, en dan moet je ook nog naar boven en een lokaal in.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga spelen man Opa, als je een beetje vlot loopt, vanaf gebouw g naar het metrostation.
Een beetje lopen is goed voor de gezondheid.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar meestal moet je naar een gebouw helemaal aan de andere kant, en dan moet je ook nog naar boven en een lokaal in.
Het valt niet mee.![]()
(rozen)
Jij wordt echt zo een zeikbejaardequote:Op maandag 4 januari 2010 12:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar meestal moet je naar een gebouw helemaal aan de andere kant, en dan moet je ook nog naar boven en een lokaal in.
Het valt niet mee.![]()
(rozen)
Correctie: zo zag het er gisteren bij jullie uit.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk zo ziet het er nu bij ons uit.
Nee, nu. Die foto's heb ik 5 minuten geleden gemaakt.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Correctie: zo zag het er gisteren bij jullie uit.
Dan moet je de tijdsinstellingen op je camera eens aanpassen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, nu. Die foto's heb ik 5 minuten geleden gemaakt.Gisteren lag er veel meer.
![]()
quote:File change date and time: 2010:01:03 13:05:56
Oh, raar. Ik heb ze toch echt net genomen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je de tijdsinstellingen op je camera eens aanpassen.
[..]
Ik weet nu waar je huus woont.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk zo ziet het er nu bij ons uit.
Arabische of Engelse variant? Zijn er twee van.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey Trigger,
Ik heb laatst de film 'de boodschap' gezien. Toch wel goed om te kennen eigenlijk. Hij is wel lang trouwens met 3 en een half uur. Ik hoorde trouwens dat ie opnieuw opgenomen gaat worden
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, raar. Ik heb ze toch echt net genomen.
Ik heb de arabische versie gezien. Een nieuwe biografie? Weet je wanneer die komt en wie em aan het maken?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabische of Engelse variant? Zijn er twee van.
Niet opnieuw opgenomen, maar een nieuwe biografie van de profeet.
Tsja, officieel heb ik natuurlijk gewoon collegequote:Op maandag 4 januari 2010 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom kom je niet naar limboland? Kun je tenimnste nog een beetje sneeuw meemaken.
Omdat ik het nu pas weet.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom kom je mij dan nooit opzoeken.
Ik van 4 tot 6quote:Op maandag 4 januari 2010 12:17 schreef Triggershot het volgende:
Wie verzint er in Allahsnaam dat je eerste dag na een vakantie meteen verplicht werkcollege hebt van 3 tot 5
De Arabische Emiraten.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb de arabische versie gezien. Een nieuwe biografie? Weet je wanneer die komt en wie em aan het maken?
Ik weet niet of er in Maastricht ook zoveel sneeuw ligt. Ik woon in Noord-Limburg namelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, officieel heb ik natuurlijk gewoon college. Maar ik kan altijd eens mijn zus in Maastricht opzoeken
.
Ik ook, maar dat was niet verplichtquote:Op maandag 4 januari 2010 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik van 4 tot 6. En eigenlijk ook nog eens 4 uur hoorcollege.
Echt een starbucks slet ben je he.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Omdat ik het nu pas weet.
Zullen we morgen naar de opening van Starbucks in Leiden?![]()
Cool. Ik vind wel dat er meer goede islamitische films en turkse geschiedenis films gemaakt mogen worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Arabische Emiraten.
Zou in 2010 beginnen met de shoots.
google maar eens naar cuneyt arkin, komt helemaal goed.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Cool. Ik vind wel dat er meer goede islamitische films en turkse geschiedenis films gemaakt mogen worden.
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
google maar eens naar cuneyt arkin, komt helemaal goed.
Ach, meer dan hier waarschijnlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet of er in Maastricht ook zoveel sneeuw ligt. Ik woon in Noord-Limburg namelijk.
Ohhh maar dan.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:20 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn colleges beginnen 8 februari pas weer.
DAarom zit ik nu ook thuis in plaats van op de uniquote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was niet verplicht
Ga dan.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, meer dan hier waarschijnlijk.
Echte geschiedenis film. Niet veredelde rambo'squote:Op maandag 4 januari 2010 12:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
google maar eens naar cuneyt arkin, komt helemaal goed.
Alsof ik serieus was.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt een starbucks slet ben je he.![]()
We kunnen wel naar Schiphol?
jij bent tenminste nog gegaanquote:Op maandag 4 januari 2010 12:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
DAarom zit ik nu ook thuis in plaats van op de uni.
Nee, hoor, ik ben niet verder dan de tramhalte gekomen. Daar heb ik 45 minuten gewacht en toen ben ik weer 20 meter naar huis gelopenquote:
Ik vertrouw films echt zelden, meestal compenseer je veel omdat er scenario's moeten worden geschreven, met name Turkse films één en al lof voor de Turk.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Echte geschiedenis film. Niet veredelde rambo's
sjonniequote:Op maandag 4 januari 2010 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik ben niet verder dan de tramhalte gekomen. Daar heb ik 45 minuten gewacht en toen ben ik weer 20 meter naar huis gelopen.
Als ik écht veel sneeuw wil zien kan ik beter naar ons huis in Drenthe gaan, daar is pas veel sneeuw gevallenquote:
Tussendoor wel een tentamen, en een paper.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Tussendoor wel een tentamen, en een paper.
Ik doe mijn paper over een stripboekfiguur, van de X-Men.
[ afbeelding ]
Burka-heldin.
Juist niet. Heel oriëntalistisch juist.quote:
Wat studeer jij in godsnaam?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Tussendoor wel een tentamen, en een paper.
Ik doe mijn paper over een stripboekfiguur, van de X-Men.
[ afbeelding ]
Burka-heldin.
Dat is een heel goed idee.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat studeer jij in godsnaam?
En dan bortecinem als reallife figurant?
Vanaf twaalven. Na 1 uur zit je sowieso goed.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey trigger of ihvk, hoe laat gaan vandaag de winkels open? Ik moet zo nog even wat stoere patta's scoren.
Ok, bedankt!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanaf twaalven. Na 1 uur zit je sowieso goed.
Heb ik ook vaak, al helemaal met lenzen in is dat kut. Ik probeer dan altijd te gapen, want dan worden mijn ogen vochtig en is het makkelijker om het eruit te krijgenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb elke dag wel last van een stofje/wimper haartje dat in mijn oog verdwijnt. Zo fucking irritant. Kan iemand mij even aan het huilen maken?
Ah, jammer. Volgende keer een weekban op fok aanvragenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Bleh... Tentamen vandaag met 2 foutjes te veel niet gehaald.
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb elke dag wel last van een stofje/wimper haartje dat in mijn oog verdwijnt. Zo fucking irritant. Kan iemand mij even aan het huilen maken?
Wat is dit toch voor filmpjequote:
Hmm ja met lenzen lijkt het mij ook erger. Mijn ogen zijn op het moment vochtig/rood maar toch krijg ik het er niet uit. Ik heb er de laatste tijd echt bijna elke dag last van, zo irritant.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, al helemaal met lenzen in is dat kut. Ik probeer dan altijd te gapen, want dan worden mijn ogen vochtig en is het makkelijker om het eruit te krijgen.
Die had ik weken terug al een keer geplaatst hier.quote:
Je huilt te weinig. Laat een taart mislukken of realiseer je dat je nooit het land uitkomt omdat niemand met je wil reizenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm ja met lenzen lijkt het mij ook erger. Mijn ogen zijn op het moment vochtig/rood maar toch krijg ik het er niet uit. Ik heb er de laatste tijd echt bijna elke dag last van, zo irritant.
Oogdruppels geprobeerd?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm ja met lenzen lijkt het mij ook erger. Mijn ogen zijn op het moment vochtig/rood maar toch krijg ik het er niet uit. Ik heb er de laatste tijd echt bijna elke dag last van, zo irritant.
Er wordt dus japans gesproken dat op scheldwoorden in het Turks lijktquote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er wordt Japans gesproken, maar in het Turks wordt er keihard gescholden, waarbij moeders worden betrokken, etc. Als je geen Turks verstaat is het inderdaad niets aan.
Jaaa.. En niet eens 'lijkt', maar gewoon kei harde scheldwoorden.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er wordt dus japans gesproken dat op scheldwoorden in het Turks lijkt?
Misschien omdat je te vaak achter de monitor zit? Of te dichtbij?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
*Huilt*quote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je huilt te weinig. Laat een taart mislukken of realiseer je dat je nooit het land uitkomt omdat niemand met je wil reizen
Ik zit helemaal niet vaak achter het monitor, de laatste tijd iig niet. Maar wat heeft dat te maken met een haartje dat in mijn oog verdwijnt?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien omdat je te vaak achter de monitor zit? Of er te dichtbij?
Precies.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er wordt dus japans gesproken dat op scheldwoorden in het Turks lijkt?
Waaaaat? Hoezo 'durf' je dat niet, het is gewoon een kwestie van je hoofd achterover doen en een stuk of 2 druppels op je oog te laten vallenquote:
Ja maar dat vind ik eng. Hehehe.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waaaaat? Hoezo 'durf' je dat niet, het is gewoon een kwestie van je hoofd achterover doen en een stuk of 2 druppels op je oog te laten vallen.
Ow, dat heb ik niet gelezen. Ik las alleen je post waarin je het over vochtige/rode ogen had.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet vaak achter het monitor, de laatste tijd iig niet. Maar wat heeft dat te maken met een haartje dat in mijn oog verdwijnt?
Dan hoop ik voor je dat je nooit lenzen hoeft te nemenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik eng. Hehehe.
waar naartoe?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds reizen
Maar huil nog even
Jullie hadden het de vorige x mis, het was niet trifko.quote:
Met kadersa, of die daarvoor?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie hadden het de vorige x mis, het was niet trifko.
Ik zou sowieso never nooit lenzen nemen. Ik snap echt niet hoe mensen die dingen in/op hun oog kunnen stoppen. Zo eng.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je nooit lenzen hoeft te nemen. Mijn ogen zijn nu zo aan aanrakingen gewend dat ik zonder te knipperen op mijn oog kan drukken
.
Ik denk niet dat dit bilmi isquote:Op maandag 4 januari 2010 02:26 schreef kizzybizzy het volgende:
aan haar tatoeage te zien, is het Phoenix Marie..zij doet goeie analscenes
Bilmiyorem stil?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet jij veel?
Stille wateren, diepe gronden enzo
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet jij veel?
Stille wateren, diepe gronden enzo
Het is, zoals alles eigenlijk, een kwestie van wennenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou sowieso never nooit lenzen nemen. Ik snap echt niet hoe mensen die dingen in/op hun oog kunnen stoppen. Zo eng.
Ik vind 'm niet zó eigenlijk... Maar het is meer een nummer waarbij het om de boodschap gaat, zo te horen.quote:
Like dah.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zó eigenlijk... Maar het is meer een nummer waarbij het om de boodschap gaat, zo te horen.
"Risalah? / Cagri " Bedoel je? Dat is verplichte kost voor elke Moslim.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey Trigger,
Ik heb laatst de film 'de boodschap' gezien. Toch wel goed om te kennen eigenlijk. Hij is wel lang trouwens met 3 en een half uur. Ik hoorde trouwens dat ie opnieuw opgenomen gaat worden
Ze moeten eens met een vette Istanbul 1453 film komen! Met Antonio Banderas als Fatih Sultan Mehmedquote:Op maandag 4 januari 2010 12:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Cool. Ik vind wel dat er meer goede islamitische films en turkse geschiedenis films gemaakt mogen worden.
Veels te oud. Fatih was slechts 21 toen hij Constantinopel veroverde.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze moeten eens met een vette Istanbul 1453 film komen! Met Antonio Banderas als Fatih Sultan Mehmed
Ik versta alleen dat we al lang niet meer hebben gesproken. Het eerste deel " labbay" geen idee wat dat is. En Zel wtf is dat? En Islaringiz yaxshimi... is dat of de lichten aan zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef GenusButeo het volgende:
Labbay, Zel. Ishlaringiz yaxshimi? Anchadan beri ko'rishmadik!
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veels te oud. Fatih was slechts 21 toen hij Constantinopel veroverde.
Lijkt me idd helemaal niet erg. Een film over de overwinning op Istanbul. Maar laat Antonio Banderas maar thuis. Ik hoef geen spanjaard die een groot Turkse sultan speelt...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze moeten eens met een vette Istanbul 1453 film komen! Met Antonio Banderas als Fatih Sultan Mehmed
Hij was al sultan op zijn twaalfde..quote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veels te oud. Fatih was slechts 21 toen hij Constantinopel veroverde.
''İşleriniz iyi gidiyor mu?''quote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik versta alleen dat we al lang niet meer hebben gesproken. Het eerste deel " labbay" geen idee wat dat is. En Zel wtf is dat? En Islaringiz yaxshimi... is dat of de lichten aan zijn?
Maar als ze het maken , moeten ze het zeker goed doen. Zeker geen Ali Erbil of een of andere mogole Turk. Gewoon eigenlijk mij als Fatih Sultan Mehmed of als Ulubatli Hasanquote:Op maandag 4 januari 2010 13:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Lijkt me idd helemaal niet erg. Een film over de overwinning op Istanbul. Maar laat Antonio Banderas maar thuis. Ik hoef geen spanjaard die een groot Turkse sultan speelt...
Wisselde weer af met zijn pa héquote:Op maandag 4 januari 2010 13:28 schreef kizzybizzy het volgende:
[..]
Hij was al sultan op zijn twaalfde..
'Labbay' is een groet.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik versta alleen dat we al lang niet meer hebben gesproken. Het eerste deel " labbay" geen idee wat dat is. En Zel wtf is dat? En Islaringiz yaxshimi... is dat of de lichten aan zijn?
Geef je op, zou ik zeggenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maar als ze het maken , moeten ze het zeker goed doen. Zeker geen Ali Erbil of een of andere mogole Turk. Gewoon eigenlijk mij als Fatih Sultan Mehmed of als Ulubatli Hasan
Hahhaa dan zou ik me Turks toch aanzienlijk moeten verbeteren. Maar ik zou graag een soldaat willen zijn die als een mad-man het kasteeel bestormd en verder gaat na 5 pijlen. En de vijand gaat natuurlijk dood na 1 pijl. Maar zij zijn geen Turken dus dat is logischquote:
En dat je met een trampoline een kasteelmuur van 6 meter hoog opspringt.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hahhaa dan zou ik me Turks toch aanzienlijk moeten verbeteren. Maar ik zou graag een soldaat willen zijn die als een mad-man het kasteeel bestormd en verder gaat na 5 pijlen. En de vijand gaat natuurlijk dood na 1 pijl. Maar zij zijn geen Turken dus dat is logisch.
Nee.quote:
Het idee was dus dat het geen Rambo film moest wordenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dat je met een trampoline een kasteelmuur van 6 meter hoog opspringt.
Bovendien is die hele film van hem opgenomen in Roemenië en niet in Kazachstan, naar men zegt. Ik heb 'm zelf niet gezien.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee."Jak sie masz" is Pools. Dat wist m'n vader toevallig. Die kan Pools.
Het schijnt van wel, ik heb de film niet gezien. En een selectie woorden in andere talen. Heel random.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
Borat praat toch Hebreeuws in de film?
Yahudi tohumu, nolacak.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
Laatst was er een docu over dat zigeunerdorpje uit die film, best zielig hoe ze werden gebruikt door mensen die Borat wilden aanklagen voor hun eigen doel en verder kon Sacha Baron Cohen ze wel iets meer geld geven dan een paar euro. :/
Afiyet ossung!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, ik heb de film niet gezien. En een selectie woorden in andere talen. Heel random.
Nu ga ik echt lunchen.
Hij is ook best populair gewordenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die laatste klinkt niet eens zo gek.In combinatie met de saz.
KEN LEEEEEEEEEEEEEEE LADIBOEDIBOEDOUTSJOEEquote:
Ja en dat als ik hun zwaarden uit hun handen slaan, dat ze automatisch dood gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 13:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dat je met een trampoline een kasteelmuur van 6 meter hoog opspringt.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze ken ik.'
Ik ben echt gek op Altay Kai.
Echt een Rus tohumu weer he.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:04 schreef Burakius het volgende:
DudeWat is dat Altai-Kai gedoe voor vage poep
Hahahahaha ik ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik heb het een keer geprobeerd na te toen, maar ik stikte bijna.
Ze praten te snel, anders zou je het wel verstaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:01 schreef Burakius het volgende:
Ja tuurlijk dat zie je aan zijn ogen. Precies mijn vader. Ook de huid. Raar om uit te leggen. zelfs zijn tanden zijn hetzelfde .. echt raar. Ook zijn haar
Maar in dat liedje van freestailo, hij zegt iets met ben Tatar sen nog wat volgens mij
Moet ik het automatisch leuk vinden ofzoquote:
Nee.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Moet ik het automatisch leuk vinden ofzo, omdat ik Turk ben. Dit is gewoon dikke troep. Stoners muziek.
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:22 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Nou vooruit deze kan er ook mee door.
İskilipli Atıf Hocaquote:
quote:
Ik dacht dat je me weer probeerde te beledigen, maar goed dat heb je nu alweer gedaan dus het is alweer goed.quote:
Nee vlaggen zijn wel mooi.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je alles zo gaat bekijken...
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ken een paar (niet persoonlijk) Christelijke Turken die een Russische voornaam en een Turkse achternaam hebben, dat klinkt pas scheef.![]()
Nikolay Kapakli
Alexey Karacoban
Mikhail Cakir
Stephan Dimitri Topal
Opflikkeren naar je eigen bureau, het is hier vol ja, Turkquote:Op maandag 4 januari 2010 14:42 schreef IHVK het volgende:
Sneeuwt hier weer..
Ik doe aan SOG'en stuur me eens weg..
Rot op!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:42 schreef IHVK het volgende:
Sneeuwt hier weer..
Ik doe aan SOG'en stuur me eens weg..
later dudequote:Op maandag 4 januari 2010 14:42 schreef IHVK het volgende:
Ik ben al weggejaagd op twitter, facebook en msn nu jullie nog en dan ga ik leren.
Ik was eens in een winkelcentrum in Eskisehir, hoor ik ineens een vrouw naar haar zoon roepen: ''David Can, oglum, gel buraya''.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik deze namen voor het eerst las/hoorde schoot ik echt in de lach. Ik dacht echt van wtf, maar dat denken ze vast en zeker ook over onze Arabische voornamen in combinatie met een Turkse achternaam.
quote:
Koop een auto met voorruitverwarmingquote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bijna m'n vingers er afgevroren bij het ijskrabben vanochtend.
Hahahahahahah omg.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik was eens in een winkelcentrum in Eskisehir, hoor ik ineens een vrouw naar haar zoon roepen: ''David Can, oglum, gel buraya''.
Wat als je niet-Turkse man daar anders over denktquote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
Maar serieus, als ik later met een niet Turk zou trouwen, dan zou ik mijn kinderen ook gewoon een Turkse naam geven. Lekker belangrijk dat het niet matcht.
Nederlandse namen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Tevens: hater, er zijn ook wel mooie Nederlandse namen.
Weet jij of de trams met zulk sneeuwweer wel rijden? of kan ik beter de metro pwnen?quote:
Het valt wel mee in vergelijking met vorige keer en als je de buienradar bekijkt gaat het ook niet zo lang duren, dus ik denk dat ze wel rijden?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet jij of de trams met zulk sneeuwweer wel rijden? of kan ik beter de metro pwnen?
Als ik een dochter krijg, vernoem ik haar naar mijn moeder. Een Perzische naam. Jij blij ?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Burakius het volgende:
Of ik noem ze allemaal Arya, Arïer, Aryamehr, Mehr du Arya, Nur-ul Arya
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als ik een dochter krijg, vernoem ik haar naar mijn moeder. Een Perzische naam. Jij blij ?
Dan geen kinderen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat als je niet-Turkse man daar anders over denkt?
Ah, het is nu alweer bijna opgehouden.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het valt wel mee in vergelijking met vorige keer en als je de buienradar bekijkt gaat het ook niet zo lang duren, dus ik denk dat ze wel rijden?
Maar als je op zeker wilt spelen neem je de metro.
Nur is Arabisch.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Burakius het volgende:
Of ik noem ze allemaal Arya, Arïer, Aryamehr, Mehr du Arya, Nur-ul Arya
quote:
Mooiste volkslied wat er is. En dat zeg ik niet omdat ik een Turk ben. De betekenis ervan is zo sterk zo mooi. Ik ken er niet één die zo mooi is. De tekst dan héquote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Overigens wat vinden jullie Turken van het Turks volkslied? Net gehoord, maar viel me wel een beetje tegen.
Het Franse volkslied is naar mijn mening qua inhoud een stuk mooier. Nee, vond het Turkse volkslied niet echt wat. Qua muziek dan.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mooiste volkslied wat er is. En dat zeg ik niet omdat ik een Turk ben. De betekenis ervan is zo sterk zo mooi. Ik ken er niet één die zo mooi is.
Dude, de jouwe is nog een vertaling. En de vertaling pwnt al het Franse volkslied. De geschiedenis achter de tekst , de woorden. Echt perfect. Ik ga hier niet verder in discussie over. Ieder zijn eigen mening.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het Franse volkslied is naar mijn mening qua inhoud een stuk mooier. Nee, vond het Turkse volkslied niet echt wat.
Hahahahaha oude Bulgaarse namen zijn gewoon Turkse namen, so no problem.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar tot de eierstokken gaan rammelen. Dan geef je ze zelfs nog een Bulgaarse naam.
How about het oerhollandse Pieternelquote:Op maandag 4 januari 2010 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha oude Bulgaarse namen zijn gewoon Turkse namen, so no problem.
Nee, sorry. Daar ga ik echt geen kind voor baren.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
How about het oerhollandse Pieternel
Het muziekje is er later onder gezet, maar wat betreft de tekst vind ik het mooiste volkslied dat er is.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Overigens wat vinden jullie Turken van het Turks volkslied? Net gehoord, maar viel me wel een beetje tegen.
Mischien is de 'nieuwigheid' van de Turkse mannen eraf en zijn ze niet meer zo interessant/exotisch voor de gemiddelde Nederlanderquote:Op maandag 4 januari 2010 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie in mijn omgeving de laatste tijd veel Turkse meisjes trouwen met niet Turken, maar andersom zie ik het steeds minder, valt dat jullie ook op?
Jup vroeger wel.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:12 schreef Burakius het volgende:
Dit is de standaard Turk-Nederlander situatie:
Vader is Turk
Moeder is Nederlander
Gescheiden
Hmm dunnow. Maar het viel me gewoon op.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien is de 'nieuwigheid' van de Turkse mannen eraf en zijn ze niet meer zo interessant/exotisch voor de gemiddelde Nederlander?
qua tekst dus?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het muziekje is er later onder gezet, maar wat betreft de tekst vind ik het mooiste volkslied dat er is.
Weet je wat mooie Turkse jongensnamen zijn? Batuhan en Timur.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, sorry. Daar ga ik echt geen kind voor baren.
Jep. Vind ik nou ook. En Atilla en Cihangir (heb ik van jou).quote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet je wat mooie Turkse jongensnamen zijn? Batuhan en Timur.
De tekst ken ik niet, maar ik had het vooral over het muziek. Qua inhoud vind ik de Franse volkslied het mooiste wat er is.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het muziekje is er later onder gezet, maar wat betreft de tekst vind ik het mooiste volkslied dat er is.
Denk niet dat velen Timur zullen waarderen, vanwege Ankara etc.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet je wat mooie Turkse jongensnamen zijn? Batuhan en Timur.
Met name die hele oubollige namen vind ik niet mooi, maar die overdreven hippe (meestal uit Amerika overgenomen) namen vind ik ook niks.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Ach Daan en Emma zijn toch mooie namen.
Of Eva?
Om maar wat te noemen.
Ware het niet dat de meeste namen - ook die jij opnoemt - verbasterd zijn van oud Hebreeuwse namen en voornamelijk een christelijke achtergrond hebben. Niets Nederlands aan dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Of Eva?
Om maar wat te noemen.
quote:
En in het Turks is het natuurlijk een tienvoud mooier.quote:Fear not! For the crimson flag that proudly ripples in this glorious dawn, shall not fade,
Before the last fiery hearth that is ablaze within my nation is extinguished.
For That is the star of my nation, and it will forever shine;
It is mine; and solely belongs to my valiant nation.
Frown not, I beseech you, oh thou coy crescent,
But smile upon my heroic race! Why the anger, why the rage?
This blood of ours which we shed for you shall not be blessed otherwise;
For Freedom is the absolute right of my God-worshiping nation.
I have been free since the beginning and forever shall be so.
What madman shall put me in chains! I defy the very idea!
I'm like the roaring flood; powerful and independent,
I'll tear apart mountains, exceed the heavens and still gush out!
The lands of the West may be armored with walls of steel,
But I have borders guarded by the mighty chest of a believer.
Recognize your innate strength, my friend! And think: how can this fiery faith ever be killed,
By that battered, single-fanged monster you call "civilization"?
My friend! Leave not my homeland to the hands of villainous men!
Render your chest as armor and your body as trench! Stop this disgraceful rush!
For soon shall come the joyous days of divine promise...
Who knows? Perhaps tomorrow? Perhaps even sooner!
View not the soil you tread on as mere earth - recognize it!
And think about the shroudless thousands who lie so nobly beneath you.
You're the noble son of a martyr, take shame, hurt not your ancestor!
Unhand not, even when you're promised worlds, this paradise of a homeland.
What man would not die for this heavenly piece of land?
Martyrs would gush out should one simply squeeze the soil! Martyrs!
May God take my life, all my loved ones and possessions from me if He will,
But may He not deprive me of my one true homeland for the world.
Oh glorious God, the sole wish of my pain-stricken heart is that,
No heathen's hand should ever touch the bosom of my sacred Temples.
These adhans, whose shahadahs are the foundations of my religion,
May their noble sound last loud and wide over my eternal homeland.
For only then, shall my fatigued tombstone, if there is one, prostrate a thousand times in ecstasy,
And tears of fiery blood shall flow out of my every wound,
And my lifeless body shall gush out from the earth like an eternal spirit,
Perhaps only then, shall I peacefully ascend and at long last reach the heavens.
So ripple and wave like the bright dawning sky, oh thou glorious crescent,
So that our every last drop of blood may finally be blessed and worthy!
Neither you nor my race shall ever be extinguished!
For freedom is the absolute right of my ever-free flag;
For independence is the absolute right of my God-worshiping nation!
Was hij geen Oezbeek?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Denk niet dat velen Timur zullen waarderen, vanwege Ankara etc.. Hij was een machtige Tatar!
quote:
Eerste 2 zijn het populairst zoals je hebt gelezenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Of Eva?
Om maar wat te noemen.
Alles heeft wel ergens een oorsprong.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ware het niet dat de meeste namen - ook die jij opnoemt - verbasterd zijn van oud Hebreeuwse namen en voornamelijk een christelijke achtergrond hebben. Niets Nederlands aan dus.
Hahahaha.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eerste 2 zijn het populairst zoals je hebt gelezen![]()
Ik vind Daan maar zo-zo, beetje jaren 90 Carry Slee gevoel krijg ik erbij![]()
Ik vond Imme altijd wel wat hebben voor een meisje, Dagmar ook wel, zijn vrolijke namen![]()
Voor jongens weet ik het niet zo, behalve mijn eigen naam natuurlijk
Alles heeft inderdaad zijn oorsprong, maar de meeste Nederlandse namen vinden hun oorsprong niet in Nederland. Een beetje pseudo-Nederlandse namen dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alles heeft wel ergens een oorsprong.
Maar het valt gewoon onder Nederlandse naam vind ik.
Vrijwel alle Nederlandse namen zijn Christelijk dan wel Germaans.
Arme kinderen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef Burakius het volgende:
Ik vind trouwens deze namen die ik wil zetten mocht ik een zoon krijgen veel vetter:
Baybars
Bayezid
Kaykubad
Qutuz
Girayhan
Je bedoelt die standaard Arabische namen? Wat is daar Turks aan?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef IHVK het volgende:
Wat is er mist met Fatma, Ayse, Mehmet, Ali en Emre?
Atilla.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
Kubilay
Alper Tunga
Alp
Kursad
Atilla
Goktug
Zet daar Korkut bij.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
Kubilay
Alper Tunga
Alp
Kursad
Atilla
Goktug
Niks? Moet dat.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bedoelt die standaard Arabische namen? Wat is daar Turks aan?
moet je naam Turks zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bedoelt die standaard Arabische namen? Wat is daar Turks aan?
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zet daar Korkut bij.Hoewel het in Nederland wel eens voor problemen kan zorgen.
Met woeste haardos en dito kleren: Atilla de Hunquote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
Kubilay
Alper Tunga
Alp
Kursad
Atilla
Goktug
Niks mis met Ayşe. Zo heet mijn moeder.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef IHVK het volgende:
Wat is er mist met Fatma, Ayse, Mehmet, Ali en Emre?
Dede Korkut. Is Dede een Turkse naam trouwens? Wij hebben een Koerdische kennis die zo heet.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zet daar Korkut bij.Hoewel het in Nederland wel eens voor problemen kan zorgen.
WAT.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met woeste haardos en dito kleren: Atilla de Hun![]()
![]()
Hij zal maar een heel vrouwelijk homo worden
Nee je geeft je zelf te snel weg.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:28 schreef HakkiePakkie het volgende:
[..]
wrm weet je niet of je naam Turks moet zijn jij begon er toch over
http://tr.wikipedia.org/wiki/Dedequote:Op maandag 4 januari 2010 15:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dede Korkut. Is Dede een Turkse naam trouwens? Wij hebben een Koerdische kennis die zo heet.
Watquote:
iedereen beschuldigen van onwetendheid?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee je geeft je zelf te snel weg.![]()
Maar goed ik ga niet iedereen beschuldigen van Bilmiyorem zijn, dus ik houd erover op.![]()
Grappig. Die man is dus echt alles behalve een Alevi.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dede_(religious_figure)
Het stamt zelfs uit de pre-islamitische tijd van de Turken in Centraal-Azië:quote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Grappig. Die man is dus echt alles behalve een Alevi.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Dedequote:Dede sözcüğü Orta Asya'da, İslam dini ortaya çıkmadan önce toplumdaki aydın, bilgili kişileri tanımlamak için kullanılan bir sıfattı.
Veel verhalen over Mongolen zijn overdreven. Ik bedoel, ze worden echt neergezet als bloeddorstige barbaren terwijl veel historici beweren dat het helemaal niet zo erg was als dat er werd/wordt beweerd. Maar goed, de Mongolen hebben wel vieze spelletjes op de Turken gespeeld.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Alexander de Grote was toch ook homo?
Maar dat is iemand anders dan Atilla de Hun.![]()
Ik haat trouwens gelezen hoe de Mongolen tekeer gingen in Bagdad en de Arabische gebieden, damn de kruistochten zijn er echt babyspel bij.
Een Turkse Christen ging daar tekeer ja. Zoek eens op Hulagu/Hulugu en wie zijn metgezellen waren. Alle Christenen werden wel gespaard in Baghdad. You gotta love 'emquote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Ik haat trouwens gelezen hoe de Mongolen tekeer gingen in Bagdad en de Arabische gebieden, damn de kruistochten zijn er echt babyspel bij.
http://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Baghdad_%281258%29
Freaky shit .
Niet alleen in de Arabische gebieden, ook in Iran. Tussen de 700.000 en 1.3 miljoen Iraniers vermoord.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Waar zoek je dan op?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kwam laatst op internet Libaneze Christelijke Turkmenen tegen. WTF.
wie helpt me aan de naam schatjesquote:Op maandag 4 januari 2010 15:33 schreef HakkiePakkie het volgende:
ik kwam laatst tijdens schoonmaak basisschool een Turks meisje tegen waarvan haar voornaam met gun begon, kan iemand het afmaken? vond het wel een mooie naam.
Is dat zo?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel verhalen over Mongolen zijn overdreven. Ik bedoel, ze worden echt neergezet als bloeddorstige barbaren terwijl veel historici beweren dat het helemaal niet zo erg was als dat er werd/wordt beweerd. Maar goed, de Mongolen hebben wel vieze spelletjes op de Turken gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |