Dat is tijdens een knock-outwedstrijd (bekertoernooi bijv.)quote:Op maandag 4 januari 2010 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Wanneer eindigt een wedstrijd in penalty's schieten?Want soms is 1-1 ook okay, stoppen we en gaan we naar huis.
In poulefases (dus ook de normale competitie) is een gelijkspel toegestaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Wanneer eindigt een wedstrijd in penalty's schieten?Want soms is 1-1 ook okay, stoppen we en gaan we naar huis.
Feyenoord - Monacoquote:Op maandag 4 januari 2010 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan zal Feyenoord doorgaan omdat zij dus uit gescoord hebben en hun doelpunt dubbel telt.
Stomme vragen bestaan nietquote:Op maandag 4 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, wat een stomme vraag van mij eigenlijk.
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
En corner is wanneer het andere team de bal achter hun achterdoellijn deponeert, wie dan ook van hen, en niet alleen de keeper right?
quote:
quote:
De keeper mag als enige de bal in het veld met zijn handen beroeren binnen de 16m?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Ik moet het toch zeker weten. Want ik meen ook dat er iets is wat alleen bij de keeper ligt, maar ik weet niet meer wat..
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De keeper mag als enige de bal in het veld met zijn handen beroeren?
Omdat voetbal geen mode isquote:Op maandag 4 januari 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben de Azzurri's meer lekkere voetballers dan Oranje?
In het Duits noemen ze dit een Eckstoßquote:Op maandag 4 januari 2010 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
En corner is wanneer het andere team de bal achter hun doellijn deponeert, wie dan ook van hen, en niet alleen de keeper right?
en de scheids heb ik begrepen..quote:Op maandag 4 januari 2010 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De keeper mag als enige de bal in het veld met zijn handen beroeren binnen de 16m?
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
Anne, van vrouw tot vrouw even de volgende tip:
- zorg dat er genoeg bier is
Ik vind penalties juist wel leukquote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
Anne, van vrouw tot vrouw even de volgende tips:
- zorg dat je genoeg frikandellen en bitterballen in huis hebt
- zorg dat er genoeg bier is
- zeg niet 'mag ie om 20.00 uur op RTL4, dan komt GTST'
- blijf positief, ook al moet oranje penalties gaan nemen *aiiiiiii*
En de gouden regel voor dames tijdens voetbal is denk ik toch wel:
- probeer het niet te snappen en ga zéker niet tijdens de wedstrijd om uitleg vragen
Dan komt het allemaal goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |