Volledig mee eens, toen ik vroeger nog naar school moest met de trein. minimaal 1x per 3 weken zon homo die voor vertraging zorgde.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:44 schreef Ochtendjas het volgende:
Ik hoop dat ie nog leeft, maar dat ie zijn benen kwijt is oid.
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die per ongeluk vast kwam op een overgang.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, weer een kneus die zelfmoord heeft gepleegd of geprobeerd te plegen.
Inderdaad. Niet te vroeg conclusies trekken.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die per ongeluk vast kwam op een overgang.
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die per ongeluk kwam op een overgang.
Hoe moet ik het anders noemen? Trein rijdt in op persoon? Klinkt weer zo gaar...quote:
Met zijn voet in de rails zeker? Of zijn rugzakje aan de spoorboom?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die per ongeluk vast kwam op een overgang.
quote:
Een auto die stil valt op de overgang. Opeens 'file' terwijl de auto over wil steken (ik weet dat het niet slim is maar het gebeurd vaak zat).quote:Op maandag 4 januari 2010 08:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Met zijn voet in de rails zeker? Of zijn rugzakje aan de spoorboom?
Hihiquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi
Je hebt een woordje weg gehaald zodat het lijkt dat er heel iets anders staat.
hihi echt heel grappig en nieuw.
Weet ik, ik ben geniaal.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi
Je hebt een woordje weg gehaald zodat het lijkt dat er heel iets anders staat.
hihi echt heel grappig en nieuw.
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Moest ook nog eens in de rij om mijn OV-chipkaart te laden. Nu ja, ik heb mijn OV-chipkaart opgeladen met mijn abonnement.
Dat zou het geen aanrijding met persoon zijn, maar met auto o.i.d. (lijkt me)quote:Op maandag 4 januari 2010 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een auto die stil valt op de overgang. Opeens 'file' terwijl de auto over wil steken (ik weet dat het niet slim is maar het gebeurd vaak zat).
Die meid links wil je!quote:Op maandag 4 januari 2010 09:11 schreef zarGon het volgende:
Godverdomme. Of had ik dat al gezegd?
Ik kan ook niet eens naar huis, de trams zitten vol tot de nok.
[ afbeelding ]
"Ik zeg, doen!"quote:Op maandag 4 januari 2010 09:11 schreef zarGon het volgende:
Godverdomme. Of had ik dat al gezegd?
Ik kan ook niet eens naar huis, de trams zitten vol tot de nok.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 4 januari 2010 09:20 schreef zarGon het volgende:
Zit je in de tram, die echt helemaal vol zit, rijdt hij niet omdat de deuren niet dicht gaan.
Meestal duurt het nog veel langer hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 09:23 schreef _Michiel_ het volgende:
Waarom moet een aanrijding met een persoon 30 minuten vertraging opleveren?
Je belt Achmed, die haalt er een doekje over, en doorrijdenKost hooguit 5 minuten!
Waarom überhaupt schoonmaken? Geeft juist een mooi doorleeft gevoel aan de trein als de botsplinters aan de voorkant gekoekt zitten.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:23 schreef _Michiel_ het volgende:
Waarom moet een aanrijding met een persoon 30 minuten vertraging opleveren?
Je belt Achmed, die haalt er een doekje over, en doorrijdenKost hooguit 5 minuten!
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Moest ook nog eens in de rij om mijn OV-chipkaart te laden. Nu ja, ik heb mijn OV-chipkaart opgeladen met mijn abonnement.
Ja, daar kun je wel vanuit gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 08:49 schreef zarGon het volgende:
Godverdomme. Ben net aangekomen op Station Delft. Sterf.
quote:
Ze hebben haar kont gejatquote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Jij snapt niet dat er mensen op het perron stonden die het zagen?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:43 schreef karr-1 het volgende:
Yep ik was ook een slachtoffer van die eikel die een einde aan zijn leven moest maken. Kunnen mensen dat nou nooit doen op een manier dat niemand er last van heeft?
En ook ik snap niet waarom je na een aanrijding met een persoon meteen alles plat moet leggen. Even alles aan de kant schuiven, schoonmaken en door met die handel. Kost maximaal een half uur of zo, maar nee wij leggen meteen alles plat voor een paar uur.
En die moeten op de plek des onheils hun verhaal kunnen doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat er mensen op het perron stonden die het zagen?
Of dat er een conducteur in de trein zat?
Die mensen hebben een trauma voor het leven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |