Volledig mee eens, toen ik vroeger nog naar school moest met de trein. minimaal 1x per 3 weken zon homo die voor vertraging zorgde.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:44 schreef Ochtendjas het volgende:
Ik hoop dat ie nog leeft, maar dat ie zijn benen kwijt is oid.
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die per ongeluk vast kwam op een overgang.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, weer een kneus die zelfmoord heeft gepleegd of geprobeerd te plegen.
Inderdaad. Niet te vroeg conclusies trekken.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die per ongeluk vast kwam op een overgang.
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die per ongeluk kwam op een overgang.
Hoe moet ik het anders noemen? Trein rijdt in op persoon? Klinkt weer zo gaar...quote:
Met zijn voet in de rails zeker? Of zijn rugzakje aan de spoorboom?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die per ongeluk vast kwam op een overgang.
quote:
Een auto die stil valt op de overgang. Opeens 'file' terwijl de auto over wil steken (ik weet dat het niet slim is maar het gebeurd vaak zat).quote:Op maandag 4 januari 2010 08:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Met zijn voet in de rails zeker? Of zijn rugzakje aan de spoorboom?
Hihiquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi
Je hebt een woordje weg gehaald zodat het lijkt dat er heel iets anders staat.
hihi echt heel grappig en nieuw.
Weet ik, ik ben geniaal.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi
Je hebt een woordje weg gehaald zodat het lijkt dat er heel iets anders staat.
hihi echt heel grappig en nieuw.
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Moest ook nog eens in de rij om mijn OV-chipkaart te laden. Nu ja, ik heb mijn OV-chipkaart opgeladen met mijn abonnement.
Dat zou het geen aanrijding met persoon zijn, maar met auto o.i.d. (lijkt me)quote:Op maandag 4 januari 2010 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een auto die stil valt op de overgang. Opeens 'file' terwijl de auto over wil steken (ik weet dat het niet slim is maar het gebeurd vaak zat).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |