altijd fijn als er nog mee mensen die er zo over denkenquote:
ach, een koude periode is niet erg, maar als het toch geen schaatsen wordt dan mag het wegblijven ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
altijd fijn als er nog mee mensen die er zo over denken
Kou is voor eskimo's
Het OV is al jaren een rampquote:Op maandag 4 januari 2010 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
zijn er al rampen te melden met die OV-shit?
weer thuis?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
altijd fijn als er nog mee mensen die er zo over denken
Kou is voor eskimo's
Dat weet ik, afgelopen mei voor het laatst gebruik van mogen maken. Twee treinen reden niet vanaf hoofddorp, maar het aanwezige NS-personeel kon me dat niet vertellen (stonden zelf ook te wachten..quote:
Kijk, schoolvoorbeeld harde werkerquote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik ben gisteren thuisgekomen.
En vandaag weer aan het werk.
Mja, ik sta in de trein van rotterdam cs naar enschede in een poging thuis te komenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
staan in de trein ja, dat is hier voor mensen die echt geen geld hebben, niet voor de middenklasse.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik sta in de trein van rotterdam cs naar enschede in een poging thuis te komen
Ik moet er woensdag aan geloven.. Heb gelukkig de chipkaart al wel binnen maar moet hem nog activeren deze maand. Blijkt ook een ramp te zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Telt het ook als dit je allereerste stagedag van het jaar is?
Een gelukkig nieuw jaar iedereen!
Ik ben inmiddels weer in Engeland waar ik helaas nog steeds geen internet heb in mn huis, dus ik moet tijdens werktijd maar eventjes Fokken.
Nog 4,5 week te gaan en dan kom ik weer terug naar Nederland:D
Maar bij jullie moet je ook zo onderhand met een schoenlepel instappenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staan in de trein ja, dat is hier voor mensen die echt geen geld hebben, niet voor de middenklasse.
indahquote:
WOKquote:
voor die 4.5 week zou ik ook geen internet meer gaan regelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ben inmiddels weer in Engeland waar ik helaas nog steeds geen internet heb in mn huis, dus ik moet tijdens werktijd maar eventjes Fokken.
Tweetyquote:Op maandag 4 januari 2010 10:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Correctie, dat is indiaquote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar bij jullie moet je ook zo onderhand met een schoenlepel instappen
Valt wel mee, als je wat meer betaald dan 18 eurocent zoals die arme sloebers krijg je je eigen stoel hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
DJquote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet er woensdag aan geloven.. Heb gelukkig de chipkaart al wel binnen maar moet hem nog activeren deze maand. Blijkt ook een ramp te zijn
Muckquote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op maandag 4 januari 2010 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor die 4.5 week zou ik ook geen internet meer gaan regelen.
slecht he..quote:Op maandag 4 januari 2010 10:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik herkende jullie niet met KSC in kleine letters
GFquote:
Pienquote:Op maandag 4 januari 2010 10:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik herkende jullie niet met KSC in kleine letters
ik zag het net ook pas anders had ik klonk vanmorgen wel gevraagd of hij er hoofdletters van had kunnen makenquote:
ik zag het natuurlijk al veel langer, maar wilde eens kijken wat er zou gebeuren.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zag het net ook pas anders had ik klonk vanmorgen wel gevraagd of hij er hoofdletters van had kunnen maken
Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:58 schreef tralalala het volgende:
Op Utrecht Centraal hebben ze alle incheck/uitcheck punten weggehaald.
Ik was dus tegelijkertijd ingecheckt in de bus en in de trein.
Ik snap niets van die OV chipkaart. Ik kreeg een maand geleden een email van de ibgroep dat ik mijn chipkaart in de laatste week van december kon activeren. Ik dacht dus op schiphol van, oja laat ik eens braaf zijn en mn chipkaart activeren zodat ik die vanaf 1/1 kan gaan gebruiken.quote:
ik dacht al je zegt er niks vanquote:Op maandag 4 januari 2010 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zag het natuurlijk al veel langer, maar wilde eens kijken wat er zou gebeuren.
het zijn ambtenaren die het regelenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik snap niets van die OV chipkaart. Ik kreeg een maand geleden een email van de ibgroep dat ik mijn chipkaart in de laatste week van december kon activeren. Ik dacht dus op schiphol van, oja laat ik eens braaf zijn en mn chipkaart activeren zodat ik die vanaf 1/1 kan gaan gebruiken.
Staat er bij ophalen bestellingen dat er niets voor me klaarstaat.
Daarna keek ik op de inhoud van de kaart en daar staat dan op dat ik een weekkaart + een kortingskaart heb. Maar dat die pas ingaat vanan 10.01. Nou kan mij de ingangsdatum weinig schelen omdat ik die kaart niet eerder dan februari ga gebruiken. Maar ik vind het wel raar dat ze eerst het ene zeggen en dan vervolgens het andere doen.
LOLquote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zijn ambtenaren die het regelen
ik zal het proberenquote:
Klonkquote:Op maandag 4 januari 2010 11:17 schreef Klonk het volgende:
lekker gefietst en ff wat boodschapjes gedaan voor mijn schoonouders
MPGquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zijn ambtenaren die het regelen
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
indah![]()
nieuw jaar, dus toegangspas geblokkeerd, account geblokkeerd, enz.![]()
maar we zijn nu een uur later en alles werkt weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |