abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76220597
Dus TS OV chipkaart reisproduct ophalen bij zo'n oplaadpunt. TS stopt ov chipkaart in machine, drukt 'reisproduct ophalen'. Even wachten... En niks. "Er staat geen product klaar".

... Wat? Waarom zag ik dit al aankomen.

TS weer naar huis, op de website registreren en maar eens bekijken of er wel een product klaarstaat (zou wel moeten volgens de brief die ik kreeg). Er staat week-ov en korting maar er staat niet bij of dit week-ov reisproduct KLAARSTAAT of dat het geactiveerd is.

TS bellen met het 0900 10ct/min nummer die op de kaart staat. Na 2 minuten een ultra sloom kutmenu doorgegaan te zijn krijg ik me toch een bandje te horen: "Het is erg druk op moment. Probeer het later nog eens. De verbinding wordt verbroken."

Krijg toch de tyfus met die kut ov-chipkaart.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  woensdag 30 december 2009 @ 14:25:04 #2
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_76220636
Vrouwen en techniek.
pi_76220640
Ik ga die kut kaart gewoon niet halen, falend kut NS
pi_76220645
Het komt door de Reptilians.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
pi_76220666
Bij de meeste staat het product pas uiterlijk vanaf 1 januari klaar.
pi_76220680
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
En wat heeft de NS er precies mee te maken?
pi_76220687
OV chipkaart

Moet dat kreng ook nog activeren... Standaard staat er voor de maand januari toch hetzelfde op als wat je had in 2009?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_76220754
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:26 schreef Black-Death het volgende:
OV chipkaart

Moet dat kreng ook nog activeren... Standaard staat er voor de maand januari toch hetzelfde op als wat je had in 2009?
Ja, staat in de folder van wel. Die site werkt prima, staat genoeg info. Maar als het allemaal niet lukt, moet je het maar lekker zelf uitzoeken: TUU TUU TUU
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_76220784
quote:
Jup, tijd zat.
pi_76220804
Dit jaar heb ik in Amsterdam al gewoon kunnen reizen met mijn OV chipkaart. Moet ik dan alsnog iets aanvragen online of kan ik gewoon naar zo'n kast lopen en daar het juiste abonnement aandrukken?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_76220816
Jezelf TS noemen.. !
pi_76221015
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:28 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Jup, tijd zat.
Oh bij ons op de uni staat zo'n ding en loop daar elke dag langs dus dat doe ik in januari dan wel es
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_76221212
Hou je vast.. de meeste opwaardeerpaaltjes doen het op dit moment gewoon NIET.
Elke keer als je dacht dat het daar niet slechter geregeld kon worden verzinnen ze er weer iets nieuws bij.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_76221291
Maar als ik eens gratis wil reizen me de trein moet ik dus WEL in- en uit-checken?

En met korting?
pi_76221293
En de grap is.
Zwartrijders hebben deze problemen allemaal niet .
pi_76221474
Ik probeerde die 0900-klantenservice ook al de hele ochtend te bellen. Steeds was het te druk en werd de verbinding verbroken, maar nu net, 1 minuut geleden, kreeg ik een medewerker aan de lijn. Hij kon mij overigens niet echt helpen want het systeem bij hem op het OV-chipkaartkantoor lag er uit.. dus hij kan mijn gegevens niet inzien.. Pfff... wat een enorme faaltoestand is dit..
  woensdag 30 december 2009 @ 14:43:30 #17
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_76221486
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef Steengeyl het volgende:
Het komt door de Reptilians.
Weet je dat wel zeker. Ik hoorde namelijk via het forum van Niburu vernomen dat het de Greys waren die met hun moederschip (die te zien was in Noorwegen) het hele systeem van de chipkaart verstoord hebben.
pi_76222475
quote:
OV chipkaart

Ja. Totdat je je reisproduct hebt opgehaald (uiterlijk 31 januari) staat op de kaart standaard het abonnement wat je nu ook hebt. Je kunt dus gewoon reizen met de kaart vanaf 1 januari.

Je kunt hier kijken wanneer je je reisproduct kan ophalen:
http://www.studentenov-chipkaart.nl/
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_76222551
!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76388147
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef zovty het volgende:
En de grap is.
Zwartrijders hebben deze problemen allemaal niet .
Ja, het wordt steeds aantrekkelijker.
pi_76388180
Een Connexxion-buschauffeur zei gisteren tegen mij dat de papieren kaart in combinatie met een roze strippenkaart nog even gedoogd wordt. Gelukkig maar, want ik moet nog vijf strippen opmaken

Hoorde net op de radio dat de ov-chipkaartpaaltjes vandaag misschien gaan crashen omdat ze alle activerende studenten niet aan zullen kunnen . In 't bericht klonk het overigens alsof het de schuld was van de studenten dat ze hun kaart nog niet geactiveerd hadden... Als het nou gewoon mogelijk geweest was vanaf 16 dec, zoals gepland, hadden we het nog een beetje kunnen spreiden. Trouwens, dat kan nog steeds, vanwege 't tijdelijke reisproduct, maar ik betwijfel of alle studenten zelf actief achter info aan zijn gegaan, en brieven heb ik niet meer gehad sinds dat laatste optimistische foldertje uit november...
pi_76388187
quote:
Op maandag 4 januari 2010 06:45 schreef Evelien het volgende:
Een Connexxion-buschauffeur zei gisteren tegen mij dat de papieren kaart in combinatie met een roze strippenkaart nog even gedoogd wordt. Gelukkig maar, want ik moet nog vijf strippen opmaken

Hoorde net op de radio dat de ov-chipkaartpaaltjes vandaag misschien gaan crashen omdat ze alle activerende studenten niet aan zullen kunnen . In 't bericht klonk het overigens alsof het de schuld was van de studenten dat ze hun kaart nog niet geactiveerd hadden... Als het nou gewoon mogelijk geweest was vanaf 16 dec, zoals gepland, hadden we het nog een beetje kunnen spreiden. Trouwens, dat kan nog steeds, vanwege 't tijdelijke reisproduct, maar ik betwijfel of alle studenten zelf actief achter info aan zijn gegaan, en brieven heb ik niet meer gehad sinds dat laatste optimistische foldertje uit november...
Godver, heb de mijne net weggegooid.
pi_76388333
quote:
Op maandag 4 januari 2010 06:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Godver, heb de mijne net weggegooid.
je ouwe nooit weggooien voordat je nieuwe hebt (en die nieuwe ook goed werkt)
pi_76390453
Die van mij doet t al, heb hem een paar maanden terug bij mijn OV-kaart gekregen voor doordeweeks. Ook wel leuk is dat de meeste buschauffeurs blijkbaar die kaartjes nog niet helemaal snappen, haal ik mijn kaartje langs het apparaat, piept ie en zegt ie dat ik te weinig tegoed heb. Maar ik kan wel mooi doorlopen. Die chauffeurs denken dat het goed is omdat dat ding piept.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:24:39 #25
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76390553
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
NS heeft er niks mee te maken, falende kut FL_Freak
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef 91Vos het volgende:
Die van mij doet t al, heb hem een paar maanden terug bij mijn OV-kaart gekregen voor doordeweeks. Ook wel leuk is dat de meeste buschauffeurs blijkbaar die kaartjes nog niet helemaal snappen, haal ik mijn kaartje langs het apparaat, piept ie en zegt ie dat ik te weinig tegoed heb. Maar ik kan wel mooi doorlopen. Die chauffeurs denken dat het goed is omdat dat ding piept.
Ik wist niet dat je moest uitschecken bij elke bus die ik neem Maar je kan ook meteen uitchecken wanneer je de bus instapt zodat het weinig kost
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76390709
Die site, ov-chipkaart is nog leuker. Ik wil dus kijken waar ik dat rampen product van hun kan ophalen. Maar die site is zo kk slecht geprogrammeerd dat dus echt niks werkt Moet je eens proberen te zoeken naar plekken waar je kan ophalen. Ik heb voor de lol alle grote steden geprobeerd maar je blijft gewoon steeds teruggaan naar diezelfde pagina. Geen melding of niks Schijnbaar kan je dus nergens je product ophalen.

Wat mij betreft mogen alle verantwoordelijke voor dit debiele systeem publiekelijk voor de muur worden gezet

Hoe kan het dat je in andere landen wel een fatsoenlijk geautomatiseerd systeem hebt waarbij je al dit gezeik niet hebt maar moet er in NL weer een of ander achterlijk niet goed werkend systeem worden gebruikt?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_76390732
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef 91Vos het volgende:
whehe... handig
pi_76391449
Op Utrecht Centraal hebben ze alle incheck/uitcheck punten weggehaald.
Ik was dus tegelijkertijd ingecheckt in de bus en in de trein.
pi_76391533
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:58 schreef tralalala het volgende:
Op Utrecht Centraal hebben ze alle incheck/uitcheck punten weggehaald.
Ik was dus tegelijkertijd ingecheckt in de bus en in de trein.
Opgeruimd staat netjes.
pi_76391554
Ik hoor net op de radio dat alles goed is gegaan met de OV chipkaart, dus klacht niet terecht
Niet terugplaatsen @admin
pi_76391596
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:02 schreef Apebeer het volgende:
Ik hoor net op de radio dat alles goed is gegaan met de OV chipkaart, dus klacht niet terecht
Ah, kijk.. mooi, slotje dus!
pi_76395372
Ik ben vanmorgen gewoon op school gekomen ondanks dat ik mijn studentenchipkaart niet heb opgeladen. Of het nou komt door het tijdelijke abbonnement dat erop is gezet (dat geldig is tot 31-01) of doordat ik in regio Rotterdam woon en naar school ga en ik dus niks hoef te doen omdat ik die chipkaart al ruim een jaar gebruik voor de metro is mij dan weer niet duidelijk.

Overigens wist een conducteur van de RET te vertellen dat de papieren kaart van vorig jaar nog geldig is tot 31-01.
pi_76430109
Wat me trouwens ook is opgevallen is dat ik in Limburg (omg maastricht) nog geen enkele bus heb zien rijden met die kaartlezers
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_76447012
Ik snap er nog steeds geen zak van. Ik ging vandaag dat ding proberen 'af te halen' bij zo'n apparaat. Zegt hij dat er geen abonnement voor me klaar staat. Kijk ik bij wat ik heb (kon je ook aanklikken); staat er dat ik een weekend abonnement + korting doordeweeks heb t/m december 2012. Fijn, mooi geregeld dacht ik dus. Ik stort er nog even wat geld op voor de eerstvolgende keer dat ik weer ga reizen.

Vervolgens word ik gecontroleerd door de conducteur in de trein die me verteld dat mijn kaart nog niet is geactiveerd en dat deze dus 31 januari vervalt oid. Hij had het erover dat ik op internet iets moest kiezen maar ik snap er echt de ballen meer van. Kut systeem.
pi_76447195
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van. Ik ging vandaag dat ding proberen 'af te halen' bij zo'n apparaat. Zegt hij dat er geen abonnement voor me klaar staat. Kijk ik bij wat ik heb (kon je ook aanklikken); staat er dat ik een weekend abonnement + korting doordeweeks heb t/m december 2012. Fijn, mooi geregeld dacht ik dus. Ik stort er nog even wat geld op voor de eerstvolgende keer dat ik weer ga reizen.

Vervolgens word ik gecontroleerd door de conducteur in de trein die me verteld dat mijn kaart nog niet is geactiveerd en dat deze dus 31 januari vervalt oid. Hij had het erover dat ik op internet iets moest kiezen maar ik snap er echt de ballen meer van. Kut systeem.
t/m 2012 = niet geactiveerd
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:19:03 #36
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76447282
loggen mensen zich uberhaupt wel in? ik in ieder geval niet wat een faalding ook zeg.
pi_76447360
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:16 schreef tralalala het volgende:

[..]

t/m 2012 = niet geactiveerd
En waar/hoe kan ik dit dan wel doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 18:21:32 ]
pi_76449536
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef ASroma het volgende:
loggen mensen zich uberhaupt wel in? ik in ieder geval niet wat een faalding ook zeg.
Als je met een weekabbo reist hoef je dus doordeweeks niet in/uit te checken.
pi_76449953
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En waar/hoe kan ik dit dan wel doen?
Goede vraag. Ik kreeg een foutmelding tijdens het ophalen van mijn bestelling.
Toen nog maar een keer geprobeerd en toen waren er geen bestellingen meer te vinden. Ik weet niet of er eerst uberhaubt wel een bestelling op stond.

Ik probeer het 22 januari nog wel even (adviesdatum) en anders maar even bellen.
pi_76453420
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:02 schreef Apebeer het volgende:
ja hoe komen ze daarbij ? in Rotterdam staan er 100den mensen (studenten) in de rij.
Hoezo gaat het goed dan ?

De OV chipkaart site is ook al gecrasht
pi_76453523
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En wat heeft de NS er precies mee te maken?
NS is medeoprichter van TransLink en dus wel degelijk medeverantwoordelijk voor de chaos.

Bovendien werkt de NS ook nog met een eigen chipkaart die nog niet volkomen uitwisselbaar is met de andere systemen.
pi_76458755
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:24 schreef Cat_Tank het volgende:
Dus TS OV chipkaart reisproduct ophalen bij zo'n oplaadpunt. TS stopt ov chipkaart in machine, drukt 'reisproduct ophalen'. Even wachten... En niks. "Er staat geen product klaar".
Ik heb precies hetzelfde..
pi_76459341
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Booomer het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde..
Ik ook, maar ik heb dan ook als adviesdatum 21 januari gekregen ofzoiets... We moeten gewoon nog even geduld hebben. 't Ding werkt tot die tijd toch wel prima.
pi_76459478
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Wat me trouwens ook is opgevallen is dat ik in Limburg (omg maastricht) nog geen enkele bus heb zien rijden met die kaartlezers
Komen er voorlopig ook niet, maar er zijn wel controleurs en als je dan gepakt wordt heb je een boete. Voordeel is dat er voor heel Limburg maar 20 controleurs zijn
pi_76460674
Ik zie het al voor me, elke x tientallen studenten die de trein missen omdat het oplaadpunt er zo lang over doet
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_76461326
Hmm, bij mij stonden mijn reisproducten er al op toen ik de pas kreeg... Heb nooit iets op hoeven halen bij zo'n schraal automaat.
pi_76461390
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef Gutz het volgende:
Hmm, bij mij stonden mijn reisproducten er al op toen ik de pas kreeg... Heb nooit iets op hoeven halen bij zo'n schraal automaat.
Dan zou ik dat toch maar eens gaan doen dan.
pi_76461427
Waarom staan er horden van mensen te wachten voor zo'n oplaad/activatie-punt?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:26:42 #49
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_76463696
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:13 schreef portie het volgende:

[..]

Als je met een weekabbo reist hoef je dus doordeweeks niet in/uit te checken.
Jawel, in de bus moet je altijd in- en uitchecken indien mogelijk. Doe je dat niet, dan zou het als zwartrijden kunnen worden gezien. Alleen bij de NS hoef je voorlopig niet in/uit te checken, want die zijn te traag met invoering van de kaart...
pi_76465360
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:26 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Jawel, in de bus moet je altijd in- en uitchecken indien mogelijk. Doe je dat niet, dan zou het als zwartrijden kunnen worden gezien. Alleen bij de NS hoef je voorlopig niet in/uit te checken, want die zijn te traag met invoering van de kaart...
Bij d bus dan wel, in de trein zal het voor studenten met een week kaart nooit hoeven. De scanners van de conducteurs kunnen gewoon zien of je een Week of Weekend kaart hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')