SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
En wat heeft de NS er precies mee te maken?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga die kut kaart gewoon niet halen, falend kut NS
Ja, staat in de folder van wel. Die site werkt prima, staat genoeg info. Maar als het allemaal niet lukt, moet je het maar lekker zelf uitzoeken: TUU TUU TUUquote:Op woensdag 30 december 2009 14:26 schreef Black-Death het volgende:
OV chipkaart![]()
Moet dat kreng ook nog activeren... Standaard staat er voor de maand januari toch hetzelfde op als wat je had in 2009?
Jup, tijd zat.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:26 schreef Black-Death het volgende:
Moet dat kreng ook nog activeren... Standaard staat er voor de maand januari toch hetzelfde op als wat je had in 2009?
Oh bij ons op de uni staat zo'n ding en loop daar elke dag langs dus dat doe ik in januari dan wel esquote:
Weet je dat wel zeker. Ik hoorde namelijk via het forum van Niburu vernomen dat het de Greys waren die met hun moederschip (die te zien was in Noorwegen) het hele systeem van de chipkaart verstoord hebben.quote:
Ja. Totdat je je reisproduct hebt opgehaald (uiterlijk 31 januari) staat op de kaart standaard het abonnement wat je nu ook hebt. Je kunt dus gewoon reizen met de kaart vanaf 1 januari.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:26 schreef Black-Death het volgende:
OV chipkaart![]()
Ja, het wordt steeds aantrekkelijker.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef zovty het volgende:
En de grap is.
Zwartrijders hebben deze problemen allemaal niet.
Godver, heb de mijne net weggegooid.quote:Op maandag 4 januari 2010 06:45 schreef Evelien het volgende:
Een Connexxion-buschauffeur zei gisteren tegen mij dat de papieren kaart in combinatie met een roze strippenkaart nog even gedoogd wordt. Gelukkig maar, want ik moet nog vijf strippen opmaken
Hoorde net op de radio dat de ov-chipkaartpaaltjes vandaag misschien gaan crashen omdat ze alle activerende studenten niet aan zullen kunnen. In 't bericht klonk het overigens alsof het de schuld was van de studenten dat ze hun kaart nog niet geactiveerd hadden... Als het nou gewoon mogelijk geweest was vanaf 16 dec, zoals gepland, hadden we het nog een beetje kunnen spreiden. Trouwens, dat kan nog steeds, vanwege 't tijdelijke reisproduct, maar ik betwijfel of alle studenten zelf actief achter info aan zijn gegaan, en brieven heb ik niet meer gehad sinds dat laatste optimistische foldertje uit november...
je ouwe nooit weggooien voordat je nieuwe hebt (en die nieuwe ook goed werkt)quote:Op maandag 4 januari 2010 06:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godver, heb de mijne net weggegooid.
NS heeft er niks mee te maken, falende kut FL_Freakquote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga die kut kaart gewoon niet halen, falend kut NS
Ik wist niet dat je moest uitschecken bij elke bus die ik neemquote:Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef 91Vos het volgende:
Die van mij doet t al, heb hem een paar maanden terug bij mijn OV-kaart gekregen voor doordeweeks. Ook wel leuk is dat de meeste buschauffeurs blijkbaar die kaartjes nog niet helemaal snappen, haal ik mijn kaartje langs het apparaat, piept ie en zegt ie dat ik te weinig tegoed heb. Maar ik kan wel mooi doorlopen. Die chauffeurs denken dat het goed is omdat dat ding piept.
whehe... handigquote:Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef 91Vos het volgende:
Die van mij doet t al, heb hem een paar maanden terug bij mijn OV-kaart gekregen voor doordeweeks. Ook wel leuk is dat de meeste buschauffeurs blijkbaar die kaartjes nog niet helemaal snappen, haal ik mijn kaartje langs het apparaat, piept ie en zegt ie dat ik te weinig tegoed heb. Maar ik kan wel mooi doorlopen. Die chauffeurs denken dat het goed is omdat dat ding piept.
Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:58 schreef tralalala het volgende:
Op Utrecht Centraal hebben ze alle incheck/uitcheck punten weggehaald.
Ik was dus tegelijkertijd ingecheckt in de bus en in de trein.
Ah, kijk.. mooi, slotje dus!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:02 schreef Apebeer het volgende:
Ik hoor net op de radio dat alles goed is gegaan met de OV chipkaart, dus klacht niet terecht
t/m 2012 = niet geactiveerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van. Ik ging vandaag dat ding proberen 'af te halen' bij zo'n apparaat. Zegt hij dat er geen abonnement voor me klaar staat. Kijk ik bij wat ik heb (kon je ook aanklikken); staat er dat ik een weekend abonnement + korting doordeweeks heb t/m december 2012. Fijn, mooi geregeld dacht ik dus. Ik stort er nog even wat geld op voor de eerstvolgende keer dat ik weer ga reizen.
Vervolgens word ik gecontroleerd door de conducteur in de trein die me verteld dat mijn kaart nog niet is geactiveerd en dat deze dus 31 januari vervalt oid. Hij had het erover dat ik op internet iets moest kiezen maar ik snap er echt de ballen meer van. Kut systeem.
En waar/hoe kan ik dit dan wel doen?quote:
Als je met een weekabbo reist hoef je dus doordeweeks niet in/uit te checken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef ASroma het volgende:
loggen mensen zich uberhaupt wel in? ik in ieder geval nietwat een faalding ook zeg.
Goede vraag. Ik kreeg een foutmelding tijdens het ophalen van mijn bestelling.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waar/hoe kan ik dit dan wel doen?
ja hoe komen ze daarbij ? in Rotterdam staan er 100den mensen (studenten) in de rij.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:02 schreef Apebeer het volgende:
Ik hoor net op de radio dat alles goed is gegaan met de OV chipkaart, dus klacht niet terecht
NS is medeoprichter van TransLink en dus wel degelijk medeverantwoordelijk voor de chaos.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En wat heeft de NS er precies mee te maken?
Ik heb precies hetzelfde..quote:Op woensdag 30 december 2009 14:24 schreef Cat_Tank het volgende:
Dus TS OV chipkaart reisproduct ophalen bij zo'n oplaadpunt. TS stopt ov chipkaart in machine, drukt 'reisproduct ophalen'. Even wachten... En niks. "Er staat geen product klaar".
Ik ook, maar ik heb dan ook als adviesdatum 21 januari gekregen ofzoiets... We moeten gewoon nog even geduld hebben. 't Ding werkt tot die tijd toch wel prima.quote:
Komen er voorlopig ook niet, maar er zijn wel controleurs en als je dan gepakt wordt heb je een boete. Voordeel is dat er voor heel Limburg maar 20 controleurs zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Wat me trouwens ook is opgevallen is dat ik in Limburg (omg maastricht) nog geen enkele bus heb zien rijden met die kaartlezers
Dan zou ik dat toch maar eens gaan doen dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef Gutz het volgende:
Hmm, bij mij stonden mijn reisproducten er al op toen ik de pas kreeg... Heb nooit iets op hoeven halen bij zo'n schraal automaat.
Jawel, in de bus moet je altijd in- en uitchecken indien mogelijk. Doe je dat niet, dan zou het als zwartrijden kunnen worden gezien. Alleen bij de NS hoef je voorlopig niet in/uit te checken, want die zijn te traag met invoering van de kaart...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:13 schreef portie het volgende:
[..]
Als je met een weekabbo reist hoef je dus doordeweeks niet in/uit te checken.
Bij d bus dan wel, in de trein zal het voor studenten met een week kaart nooit hoeven. De scanners van de conducteurs kunnen gewoon zien of je een Week of Weekend kaart hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, in de bus moet je altijd in- en uitchecken indien mogelijk. Doe je dat niet, dan zou het als zwartrijden kunnen worden gezien. Alleen bij de NS hoef je voorlopig niet in/uit te checken, want die zijn te traag met invoering van de kaart...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |