Waarom proef ik overal dat het de schuld is der Marokkanen?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:38 schreef Hetiszover het volgende:
Storm in een glas water nu ik het zo zie
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:38 schreef Hetiszover het volgende:
Storm in een glas water nu ik het zo zie
Omdat zij in de laatste 2 gevallen in ieder geval zijn begonnen denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom proef ik overal dat het de schuld is der Marokkanen?²
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom proef ik overal dat het de schuld is der Marokkanen?²
Ja ik. Dag-nacht ritme is een beetje omgedraaid.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
OT ik moet al lang gaan slapen maar gaat niet lukken, meer mensen last van?
Respect ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Trouwens ik had niet gedacht dat ze door de vrieskou zouden gaan lopen kloten, toch een prestatie opzich.
Marokkanen zijn het in het Rifgebergte wel gewend om in de kou te zittenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Trouwens ik had niet gedacht dat ze door de vrieskou zouden gaan lopen kloten, toch een prestatie opzich.
Mensen zijn tot veel in staat als ze gezond nadenken, helaas zijn ze tot nog meer in staat als ze de hersenen uitschakelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook al af, ik denk veel niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen zijn tot veel in staat als ze gezond nadenken, helaas zijn ze tot nog meer in staat als ze de hersenen uitschakelen.
Moeten die entiteiten niet werken morgen?²
De overheid en hun maatregelen halen niets uit.De overheid beperkt zichzelf in zn maatregelen op wettelijk gebied. Ik weet nog dat er een groepje mariniers in amsterdam wat straten schoongeveegd heeft toen een bepaalde groep hardleers was. Was meteen afgelopen. Ook toen trad de overheid te laks op.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:34 schreef capricia het volgende:
Die spanning in die wijk is er volgens mij al jaren.
Toen ik daar 10 jaar geleden op bezoek bij een Molukse familie was, spak de familie daar al over.
Exact.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef Lundegaard het volgende:
Respect voor deze Molukse gemeenschap. Zij doen wat de Nederlanders al 15 jaar geleden hadden moeten doen.
Een 'tot hier en niet verder'- signaal afgeven.
Volgens omroep Gelderland heeft burgemeester Van Schelven van Culemborg een noodbevel afgekondigd. De wijk is aangemerkt als veiligheidsrisicogebied.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:47 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Er is altijd spanning met die klojo's overal in NL. De overheid en hun maatregelen halen niets uit. Er is maar 1 mogelijkheid en dat is om ons te organiseren en massaal af te reizen naar probleemgebieden om daar eens ff goed de bezem doorheen te halen. De overheid beperkt zichzelf in zn maatregelen op wettelijk gebied. Ik weet nog dat er een groepje mariniers in amsterdam wat straten schoongeveegd heeft toen een bepaalde groep hardleers was. Was meteen afgelopen. Ook toen trad de overheid te laks op.
Ja maar ze komen die wijk toch niet binnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:48 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Volgens omroep Gelderland heeft burgemeester Van Schelven van Culemborg een noodbevel afgekondigd. De wijk is aangemerkt als veiligheidsrisicogebied.
Van Schelven zou berichten hebben ontvangen dat er mogelijk verschillende groepen uit andere delen van het land naar Culemborg willen afreizen om deel te nemen aan de rellen.
Dat is ws al gaande.
Hmmquote:Geknal en gegil te horen. #culemborg
41 minutes ago from Echofon
Meestal kan die veel betekenen bij dit soort problemen.quote:
we hebben vroeger ook problemen met de Molukkers gehad, zie onder andere 2 treinkapingen. Nu gaat het toch ook ok tussen ons de "superieure" witte Nederlandse bevolking en de Molukkers?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:47 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Er is altijd spanning met die klojo's overal in NL. De overheid en hun maatregelen halen niets uit. Er is maar 1 mogelijkheid en dat is om ons te organiseren en massaal af te reizen naar probleemgebieden om daar eens ff goed de bezem doorheen te halen. De overheid beperkt zichzelf in zn maatregelen op wettelijk gebied. Ik weet nog dat er een groepje mariniers in amsterdam wat straten schoongeveegd heeft toen een bepaalde groep hardleers was. Was meteen afgelopen. Ook toen trad de overheid te laks op.
Kijk kijk en kijk..quote:Op maandag 4 januari 2010 00:47 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
. De overheid en hun maatregelen halen niets uit.. De overheid beperkt zichzelf in zn maatregelen op wettelijk gebied. Ik weet nog dat er een groepje mariniers in amsterdam wat straten schoongeveegd heeft toen een bepaalde groep hardleers was. Was meteen afgelopen. Ook toen trad de overheid te laks op.
Er zijn nooit spanningen op straat geweest tussen Molukkers en Nederlanders. Het was een politiek probleem wat er speelde. En als ik het goed heb, waren er heel wat Nederlanders die het idee achter de kaping wel konden begrijpen.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
we hebben vroeger ook problemen met de Molukkers gehad, zie onder andere 2 treinkapingen. Nu gaat het toch ook ok tussen ons de "superieure" witte Nederlandse bevolking en de Molukkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |