abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76385409
Storm in een glas water nu ik het zo zie
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:39:05 #27
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76385447
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:38 schreef Hetiszover het volgende:
Waarom proef ik overal dat het de schuld is der Marokkanen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76385454
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:38 schreef Hetiszover het volgende:
dat denkt de burgemeester ook
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_76385485
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Omdat zij in de laatste 2 gevallen in ieder geval zijn begonnen denk ik.

OT ik moet al lang gaan slapen maar gaat niet lukken, meer mensen last van?
pi_76385496
Kan iemand anders even een poll maken wie er gaat winnen?

Ik zet mn geld op de molukkers
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76385518
Trouwens ik had niet gedacht dat ze door de vrieskou zouden gaan lopen kloten, toch een prestatie opzich.
pi_76385521
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²

Is dat een reactie op mijn bericht ?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_76385522
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

OT ik moet al lang gaan slapen maar gaat niet lukken, meer mensen last van?
Ja ik. Dag-nacht ritme is een beetje omgedraaid.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:41:40 #34
13462 BansheeBoy
pi_76385526
Heeft verse Wilders al kamervragen gesteld? Ik kan wel raden wie hier in het nadeel van zal zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:41:55 #35
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76385533
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Trouwens ik had niet gedacht dat ze door de vrieskou zouden gaan lopen kloten, toch een prestatie opzich.
Respect ja.
pi_76385545
quote:
Marokkanen zijn het in het Rifgebergte wel gewend om in de kou te zitten ___!!!!!!!!!!
  maandag 4 januari 2010 @ 00:45:43 #37
13462 BansheeBoy
pi_76385638
quote:
Mensen zijn tot veel in staat als ze gezond nadenken, helaas zijn ze tot nog meer in staat als ze de hersenen uitschakelen.

Moeten die entiteiten niet werken morgen?

²
pi_76385677
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mensen zijn tot veel in staat als ze gezond nadenken, helaas zijn ze tot nog meer in staat als ze de hersenen uitschakelen.

Moeten die entiteiten niet werken morgen?

²
Ja dat vroeg ik me ook al af, ik denk veel niet.
pi_76385699
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:34 schreef capricia het volgende:
Die spanning in die wijk is er volgens mij al jaren.
Toen ik daar 10 jaar geleden op bezoek bij een Molukse familie was, spak de familie daar al over.
De overheid en hun maatregelen halen niets uit.De overheid beperkt zichzelf in zn maatregelen op wettelijk gebied. Ik weet nog dat er een groepje mariniers in amsterdam wat straten schoongeveegd heeft toen een bepaalde groep hardleers was. Was meteen afgelopen. Ook toen trad de overheid te laks op.

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 04-01-2010 01:13:13 ]
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_76385734
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef Lundegaard het volgende:
Respect voor deze Molukse gemeenschap. Zij doen wat de Nederlanders al 15 jaar geleden hadden moeten doen.
Een 'tot hier en niet verder'- signaal afgeven.
Exact.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  maandag 4 januari 2010 @ 00:48:55 #41
65918 IBAZ
broeinest
pi_76385738
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:47 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Er is altijd spanning met die klojo's overal in NL. De overheid en hun maatregelen halen niets uit. Er is maar 1 mogelijkheid en dat is om ons te organiseren en massaal af te reizen naar probleemgebieden om daar eens ff goed de bezem doorheen te halen. De overheid beperkt zichzelf in zn maatregelen op wettelijk gebied. Ik weet nog dat er een groepje mariniers in amsterdam wat straten schoongeveegd heeft toen een bepaalde groep hardleers was. Was meteen afgelopen. Ook toen trad de overheid te laks op.
Volgens omroep Gelderland heeft burgemeester Van Schelven van Culemborg een noodbevel afgekondigd. De wijk is aangemerkt als veiligheidsrisicogebied.
Van Schelven zou berichten hebben ontvangen dat er mogelijk verschillende groepen uit andere delen van het land naar Culemborg willen afreizen om deel te nemen aan de rellen.

Dat is ws al gaande.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:49:50 #42
13462 BansheeBoy
pi_76385761
Heeft Culemborg ook een (Marokkaanse) Moskee? Meestal kan die veel betekenen bij dit soort problemen.

²
pi_76385773
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:48 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Volgens omroep Gelderland heeft burgemeester Van Schelven van Culemborg een noodbevel afgekondigd. De wijk is aangemerkt als veiligheidsrisicogebied.
Van Schelven zou berichten hebben ontvangen dat er mogelijk verschillende groepen uit andere delen van het land naar Culemborg willen afreizen om deel te nemen aan de rellen.

Dat is ws al gaande.
Ja maar ze komen die wijk toch niet binnen.
pi_76385825
quote:
Geknal en gegil te horen. #culemborg
41 minutes ago from Echofon
Hmm

Wat zou er allemaal aan de hand zijn?
  maandag 4 januari 2010 @ 00:52:39 #45
13462 BansheeBoy
pi_76385850
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:50 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Hoezo?
Meestal kan die veel betekenen bij dit soort problemen.

²
pi_76385863
quote:

[..]

Er is altijd spanning met die klojo's overal in NL. De overheid en hun maatregelen halen niets uit. Er is maar 1 mogelijkheid en dat is om ons te organiseren en massaal af te reizen naar probleemgebieden om daar eens ff goed de bezem doorheen te halen. De overheid beperkt zichzelf in zn maatregelen op wettelijk gebied. Ik weet nog dat er een groepje mariniers in amsterdam wat straten schoongeveegd heeft toen een bepaalde groep hardleers was. Was meteen afgelopen. Ook toen trad de overheid te laks op.
we hebben vroeger ook problemen met de Molukkers gehad, zie onder andere 2 treinkapingen. Nu gaat het toch ook ok tussen ons de "superieure" witte Nederlandse bevolking en de Molukkers?
pi_76385893
quote:

[..]

. De overheid en hun maatregelen halen niets uit.. De overheid beperkt zichzelf in zn maatregelen op wettelijk gebied. Ik weet nog dat er een groepje mariniers in amsterdam wat straten schoongeveegd heeft toen een bepaalde groep hardleers was. Was meteen afgelopen. Ook toen trad de overheid te laks op.
Kijk kijk en kijk..
Jouw ware aard komt naar boven.

[ Bericht 16% gewijzigd door paddy op 04-01-2010 01:14:02 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:55:38 #48
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76385953
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

we hebben vroeger ook problemen met de Molukkers gehad, zie onder andere 2 treinkapingen. Nu gaat het toch ook ok tussen ons de "superieure" witte Nederlandse bevolking en de Molukkers?
Er zijn nooit spanningen op straat geweest tussen Molukkers en Nederlanders. Het was een politiek probleem wat er speelde. En als ik het goed heb, waren er heel wat Nederlanders die het idee achter de kaping wel konden begrijpen.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:55:55 #49
65918 IBAZ
broeinest
pi_76385959
Marokkanen zijn geen ras. Nederlanders ook niet. Hou toch eens op.
pi_76385977
=edit= Oproepen tot

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 04-01-2010 01:16:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')