Daar kan ik vrede mee hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:26 schreef murp het volgende:
[..]
laten we maar zeggen dat jij gewoon tong80 bent
Kijk, SwJ zegt in de SC altijd dat we elkaar geen goedemorgen mogen wensen, ofquote:
quote:goedemorgen murp
krijgt zodat die andere ook weerquote:goedemorgen murp
en dan als er weer iemand goedemorgen komt zeggen dat je dan weer:quote:goedemorgen murp
krijgt en dat die andere daar weer op reageerdquote:goedemorgen murp
snap je? het is een beetje topicverneukend en misschien snap je het zo een beetjequote:goedemorgen murp
zo kaan je het ook zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef ToT het volgende:
Volgens mij is het vooral niet de bedoeling dat continu iedereen iedereen gaat zitten groeten. idd beetje chatroom-effect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Die ban van de 'originele' user was dan ook meer dan terecht, me dunkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
kemp_hond ligt in de kliko, was een kloon van een gebande.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef ajf het volgende:
DW en Ez, die multiquotes zijn echt superirritant. Volgens mij zijn jullie hardleers.
SwJ, heb jij tegen DW gezegd dat ze in 4 verschillende quotes op Eze in moet gaan? Dat soort dialogen is voor de rest van de SC namelijk reteirritant, omdat wij daar niet over mee kunnen praten.quote:
Nee. Je hoeft niet op iedereen in te gaan. Multiquote kan handig zijn, maar dat betekent niet dat je álles moet quoten en overal op moet reageren. Twitteren en zo kan net zo goed op msn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
SwJ, heb jij tegen DW gezegd dat ze in 4 verschillende quotes op Eze in moet gaan? Dat soort dialogen is voor de rest van de SC namelijk reteirritant, omdat wij daar niet over mee kunnen praten.
Willen ze gezellig met elkaar praten moeten ze dat maar over msn doen, niet in die multiquotes.
dus verheldering graag waarom je dat zegt
Het gaat niet om multiquotes van een bericht aan mij. Hij bedoelt multiquotes in de vorm van een reactie op een post van DW, daarna een van jou, daarna een van SWJ enzo. Niet 3 verschillende posts, maar 1 post met reacties op 3 andere posts. Dat snap jij ook nog wel. Neem ik aan tenminste.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
SwJ, heb jij tegen DW gezegd dat ze in 4 verschillende quotes op Eze in moet gaan? Dat soort dialogen is voor de rest van de SC namelijk reteirritant, omdat wij daar niet over mee kunnen praten.
Willen ze gezellig met elkaar praten moeten ze dat maar over msn doen, niet in die multiquotes.
dus verheldering graag waarom je dat zegt
Ik wil even kwijt dat ik de hele ONZ sc laatste maanden een stuk minder leuk vind, er is echt een kliek gekomen. Maar ik denk alleen dat je dat niet tegenhoud, het trekt me gewoon niet meer om in de ONZ SC te posten, wat ik vroeger nog wel hadquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef timmmmm het volgende:
Dan nog, wanneer je 6 reacties in één post plaatst, is het doorgaans niet nutteloos, onoverzichtelijk en gruwelijk irritant.
Dit is waar. Dit heb ik ook meerdere malen aangekaart. sinds iedereen elke 2 seconden ging meeten, is het helemaal fout gegaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil even kwijt dat ik de hele ONZ sc laatste maanden een stuk minder leuk vind, er is echt een kliek gekomen. Maar ik denk alleen dat je dat niet tegenhoud, het trekt me gewoon niet meer om in de ONZ SC te posten, wat ik vroeger nog wel had
Dat zie je met de meeste slowchats gebeuren helaas. Op een gegeven moment vormt zich er een kliek en voelen anderen er zich niet welkom meer. Enige dat je kan doen is er toch blijven posten en zelf wel openstaan voor nieuwkomers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil even kwijt dat ik de hele ONZ sc laatste maanden een stuk minder leuk vind, er is echt een kliek gekomen. Maar ik denk alleen dat je dat niet tegenhoud, het trekt me gewoon niet meer om in de ONZ SC te posten, wat ik vroeger nog wel had
Klopt, daarom zeg ik ook dat je er waarschijnlijk niets aan kan doen. Mensen vinden het leuk om er te posten of niet ( meer ) en blijven weg...quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zie je met de meeste slowchats gebeuren helaas. Op een gegeven moment vormt zich er een kliek en voelen anderen er zich niet welkom meer. Enige dat je kan doen is er toch blijven posten en zelf wel openstaan voor nieuwkomers.
Voor mijn gevoel zijn nieuwkomers altijd welkom geweest in de ONZ SC. Daardoor komen er ook steeds nog nieuwe mensen bij. Maar ook ik merk dat de SC steeds minder gezellig wordt.... Maar wat daar dan aan te doen is weet ik ook niet, in die zin er gebeurd niets tegen de policy oid.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zie je met de meeste slowchats gebeuren helaas. Op een gegeven moment vormt zich er een kliek en voelen anderen er zich niet welkom meer. Enige dat je kan doen is er toch blijven posten en zelf wel openstaan voor nieuwkomers.
Dat is het punt niet zo. Nieuwkomers zijn wel welkom. Maar iedereen praat constant met elkaar in de ONZ SC, en daardoor kan je niet maar af en toe meeposten. Je moet meteen minstens de helft van de dag ONZ SCen, anders weet je niets, en hoor je er niet bij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat nieuwkomers niet welkom zijn, jullie zijn gewoon een vaste groep geworden omdat jullie elkaar ook in het echt zien denk ik, maar goed, misschien moeten er maar 2 sc's komen 1 voor de kliek en 1 voor de restquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn nieuwkomers altijd welkom geweest in de ONZ SC. Daardoor komen er ook steeds nog nieuwe mensen bij. Maar ook ik merk dat de SC steeds minder gezellig wordt.... Maar wat daar dan aan te doen is weet ik ook niet, in die zin er gebeurd niets tegen de policy oid.
Goed idee, hoolsquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:06 schreef tong80 het volgende:
Voor de slowchatters. Hools in voetbal kan wel nieuwe aanwas gebruiken.
Wees niet bang het gaat niet alleen over voetbal. 50 % van de Hoolers is vrouw.
Nee, dat weet ik, dat zag ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat nieuwkomers niet welkom zijn, jullie zijn gewoon een vaste groep geworden omdat jullie elkaar ook in het echt zien denk ik, maar goed, misschien moeten er maar 2 sc's komen 1 voor de kliek en 1 voor de rest. nee hoor jokeje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |