quote:Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus vanaf komende maandag heb je een baan in je vakgebied.
Is zn vriendinnetje nou nog steeds niet geboren eigenlijk?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Zo, papadagje, en Jair ligt heerlijk te tukken
Het laatste nieuws van gisteravond was nog niet, neequote:Op maandag 4 januari 2010 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is zn vriendinnetje nou nog steeds niet geboren eigenlijk?
Dat komt dus helemaal goed. Heb je al een idee waar je het liefst zou willen werken?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoop hetStiekem hoop ik dat het net als bij mn horeca-bijbaantjes gaat: LB stapt ergens binnen, en vraagt of ze nog mensen nodig hebben. Wordt daarop ófwel direct aangenomen (3x gebeurd), of mag een formulier invullen en wordt 2 dagen later gebeld
(2x gebeurd)
Bij de coffee companyquote:Op maandag 4 januari 2010 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat komt dus helemaal goed. Heb je al een idee waar je het liefst zou willen werken?
Wat is Jair veranderd!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Even de vrouwen hier het hoofd op hol brengen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
d'r zit een kleintje in de studeerkamer een soepstengel op te peuzelen
![]()
quote:
Klinkt goed!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag echt lang gedaan om terug te komen. Overal in Tjechie en Duitsland een dik pak sneeuw.
Gemiddelde snelheid op de snelweg: 50-55km/u
Best veel auto's van de weg geraakt en er was zelfs een stuk snelweg afgezet onderweg.
8< <knip> >8
Dat is leuk jaquote:Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hij heeft sinds een paar dagen weer ineens zo'n sprongetje gehad; kan nu nog beter twee handen coordineren, kan al bijna kruipen, en we oefenen nu alvast met "hiep, hiep, hoera", waarbij hij echt zelf z'n handjes in de lucht gooit en gaat meezingen
Hey broquote:Op maandag 4 januari 2010 10:22 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh iedereen!
Wat een mooi neefje heb ik he![]()
Ja, dat zit hier welquote:
Gesponsord door Christine Le Duc?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
Het stripmuseum lijkt mij wel wat.
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:23 schreef MadMaster het volgende:
Tsjechië is geweldig en buiten Praag op de meeste plekken nog prima betaalbaar.
Da's balen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat zit hier wel
Ik had trouwens op 2e kerstdag misschien in het Drents Museum in Assen kunnen werken; daar was een signeersessie van Jan Kruis op een tentoonstelling over hem. Had ik naast mn jeugdheld kunnen staan (ik zou dan boeken verkopen), en ik had er nog 200 euro mee kunnen verdienen ook!!!!!!!Maar het is iemand anders geworden
![]()
Dat klinkt niet gek; een "strip en strip museum".quote:Op maandag 4 januari 2010 10:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gesponsord door Christine Le Duc?
Wat lief dat je meezoekt!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's balen.![]()
Kunstencentrumgroep Groningen heeft trouwens een vacature.
http://www.culturele-vaca(...)gezet-onderwijs.html
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wil ik graag weer naar toe op vakantie. Maar eerst dit jaar een rondje Engeland Schotland en wellicht the US of A
En neem dan een aanhanger vol kunst mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb altijd wel hilarische ondernemers-ideeën:
- een cultureel reisbureau voor verstandelijk gehandicapten: ik reisleider, mijn beste vriendinnen psychiater en psycholoog, en mn vriend de boekhouder/chauffeur
- een muzikale koffiebar voor op festivals, op een bakbrommer ofzo: mn oude huisgenoot kan plaatjes draaien, zijn vriendin kan bedienen, ik kan koffie maken, en mn vriend wederom de boekhouding.
etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |