Ja, sorry...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:43 schreef Orea het volgende:
[..]
Sssssst ik wil het niet horen!!! *vingers in oren stopt*
Ik heb toen 80G gekocht...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Orea het volgende:
Roep dat maar niet te hard![]()
Inmiddels zit er al 1,5 cupmaat bij(wat helemaal crime is met bh's... G zit te krap en een grotere maat heb ik nog niet gekocht
)
mooi hoor!quote:
volgende week vast wel eentje van ons in onze feestkleren (sangdrax in rok, ik op net en seleentje doet een draakje na!)quote:Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef octopussy het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Baby ingedaald..check![]()
Buik lijkt inderdaad lager te zitten nu![]()
Ik wil meer buiken zien hoor!
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Maar jij hebt dan ook een enorme voorgevel Asy...
Mijn man noemt ze 'mijn sterke punten'quote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
met alle respect Asy, maar ik heb wel even gefascineerd zitten kijken.
![]()
Vivi is niet de enige met zulke goede eigenschappen!
En dames met een bescheiden cupje, ook al groeien ze niet tijdens je zwangerschap, daarna écht wel hoor!
Ik ging van een bescheiden B naar een fikse E.![]()
En dat is er inmiddels allemaal weer af.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mijn man noemt ze 'mijn sterke punten'![]()
![]()
En ik wil niet dat je VIvi vergelijkt met mij![]()
Dat zou een belediging voor Vivi zijn... die is mooi slank...
Normaal ben ik ook gewoon tevreden, maar nu met die 20 kilo erbij...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:59 schreef Incantrix het volgende:Méns, hou op! Je bent práchtig!
Werkelijk Asy, don't put yourself down like that.. Kijk nog eens naar je trouwfoto's en wéét dat je gewoon een prachtmeid bent, je buik is ook al zo mooi!
maar asy, je hoort aan te komen! tis toch gewoon jouw lijf, dat is iets om trots op te zijn dat alles het blijkbaar keurig doet zoals het moet! en ga nou niet verwachten dat een week na de bevalling alles zomaar trugplooit, dat gebeurt zelden en dat hoeft helemaal niet, je hebt die reserves nodig strakjes!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook gewoon tevreden, maar nu met die 20 kilo erbij...![]()
Maar toch bedankt lieffie![]()
Ik vind het ook niet erg om aan te komen hoor! Begrijp me niet verkeerd! Maar 20 kilo is wel gewoon veel voor mijn bouw. Ik weet ook dat het niet meteen na de bevalling weg is. Ik maak me er ook niet superdruk om, maar het irriteert me soms wel. Gewoon omdat ik al niet zo mobiel ben door dat bekken en dat extra gewicht maakt het er gewoon niet makkelijker op...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef simmu het volgende:
[..]
maar asy, je hoort aan te komen! tis toch gewoon jouw lijf, dat is iets om trots op te zijn dat alles het blijkbaar keurig doet zoals het moet! en ga nou niet verwachten dat een week na de bevalling alles zomaar trugplooit, dat gebeurt zelden en dat hoeft helemaal niet, je hebt die reserves nodig strakjes!
Ik ben ook 20 kilo aangekomen, maar het gaat er vanzelf weer af hoor als je gewoon normaal eet en niet teveel snoept. Alleen mijn buik is nog blubberquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg om aan te komen hoor! Begrijp me niet verkeerd! Maar 20 kilo is wel gewoon veel voor mijn bouw. Ik weet ook dat het niet meteen na de bevalling weg is. Ik maak me er ook niet superdruk om, maar het irriteert me soms wel. Gewoon omdat ik al niet zo mobiel ben door dat bekken en dat extra gewicht maakt het er gewoon niet makkelijker op...
En met mijn buik ben ik heel erg tevreden hoor!
Ik ben er speciaal voor terug gaan scrollen. En ehm... Nou, ik zit net weer op mijn stoel.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
met alle respect Asy, maar ik heb wel even gefascineerd zitten kijken.
![]()
Vivi is niet de enige met zulke goede eigenschappen!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben er speciaal voor terug gaan scrollen. En ehm... Nou, ik zit net weer op mijn stoel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |