doe dat dan ook niet!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:11 schreef MisterO het volgende:
Ik flipte op mijn huisgenoot ook vanavond
Schatje patatje, is het geen bedtijd voor jou?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is gewoon bezorgd om haar kleine meid!
Hell noquote:Op maandag 4 januari 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu moet je verhuizen?
klinkt als een homoquote:Op maandag 4 januari 2010 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hell no![]()
Ik kwam thuis en voor mijn kamerdeur had hij mijn lege pizzadoos van gisteravond neergegooid. Ja ik was vergeten om de doos in de prullenbak te gooien. Gvd doe niet zo moeilijk en gooi het dan gewoon in de prullenbak. Ik word echt helemaal gestoord van zehoe kinderachtig kun je zijn.
Het is een irritante Eindhovenaar.,.. tunnelvisie.quote:
eindhoven de gekstequote:Op maandag 4 januari 2010 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is een irritante Eindhovenaar.,.. tunnelvisie.
En hetzelfde voor mij. I ignore them from now on.
Gelukkig zijn er ook nog toffequote:Op maandag 4 januari 2010 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij kan ook harder slaan waarschijnlijk...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe vlam van Rihanna, ziet beter uit danChris Brown
Nee grote mensen mogen later opblijvenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Schatje patatje, is het geen bedtijd voor jou?
home run!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij kan ook harder slaan waarschijnlijk...
Het had idd ook mij kunnen zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
I don't know bout that!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee grote mensen mogen later opblijven
Toch wel in hele kleine stukjes gescheurd he?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het had idd ook mij kunnen zijn![]()
Nee wacht, ik had de pizzadoos waarschijnlijk in je bed gelegd,
Je had mij een nieuwe pizza gekocht? ja dat mocht wel hoor!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het had idd ook mij kunnen zijn![]()
Nee wacht, ik had de pizzadoos waarschijnlijk in je bed gelegd,
of omgekeerd open geklaptquote:Op maandag 4 januari 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch wel in hele kleine stukjes gescheurd he?
"Mam, ik kan nog steeds mijn eigen troep achter mijn gat niet opruimen."quote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef MisterO het volgende:
En dan belt je moeder je op omdat ze ongerust is of je het witte weer wel hebt overleefd.
Mam, hier is het al dagen niet meer wit, het sneeuwt hier gvd niet eens
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
"Mam, ik kan nog steeds mijn eigen troep achter mijn gat niet opruimen.".
trouwen om nederlander te worden ?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Wat is iedereen toch opfegokt vandaag? Is dat de nadefeestdagenstress of zo?
Die turk van me (die misschien vanaf morgen geen turk meer is) zit ook al de hele dag te mopperen en godveren
Wat ik natuurlijk dan nog eens extra prikkel
je gaat net als ik ook slapen ?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar eens moet verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |