Ik hoorde geen dubbele tong.. alhoewel dat Brabants...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in plaats van een brief dan een boodschap inzingen in iemand z'n voicemail ?
Ik heb afgelopen jaar speciaal van die mooie enveloppen en van dat chique briefpapie rgekocht bij de bijenkorfquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan heeft iemand er echt tijd aan besteedt, maakt het een stukje 'specialer'. Geschreven brieven heeft wel iets idd. Maar ik ben er te lui voor.
en David en anthony zijn niet ziek geworden ?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, mijn flappen waren tha bomb.Dat kennen ze niet, maar vreten dat ze deden.
enig asociaal Amsterdams nederland klinkt er toch wel door in je voice mail boodschapquote:Op maandag 4 januari 2010 17:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik hoorde geen dubbele tong.. alhoewel dat Brabants...![]()
ik ben gewoon weer naar school geweest.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij geniet nog van een week kerstvakantie, of ben je ingesneeuwd ?
Nee, alleen David, maar die kon ook niet meer op zijn poten staan.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en David en anthony zijn niet ziek geworden ?
dat uitkleden is je wel toevertouwdquote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, alleen David, maar die kon ook niet meer op zijn poten staan.hij had zoveel gedronken. En normaliter drinkt hij haast niet. Ik moest hem uitkleden en in zijn nest leggen want zelfs dát kon ie niet meer.
maar volgens het late nieuws was Drenthe er het ergst aan toe met de meeste sneeuwval en zoquote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben gewoon weer naar school geweest.
bussen en treinen reden gewoon hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens het late nieuws was Drenthe er het ergst aan toe met de meeste sneeuwval en zo
hahah ja, het ging snel. Hij had iets aan met klittenband.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat uitkleden is je wel toevertouwd
easy to accesquote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah ja, het ging snel. Hij had iets aan met klittenband.
Je kunt er vast ook leuk vliegtuigjes van vouwen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar speciaal van die mooie enveloppen en van dat chique briefpapie rgekocht bij de bijenkorf
Maar dat was voor iemand die ik niet meer schrijf
Erik! Wil je een brief?
Met een geurtje enzo ook?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb afgelopen jaar speciaal van die mooie enveloppen en van dat chique briefpapie rgekocht bij de bijenkorf
Maar dat was voor iemand die ik niet meer schrijf
Erik! Wil je een brief?
Wat vond jij van The End of Time?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je kunt er vast ook leuk vliegtuigjes van vouwen.
Ik mis David Tennant nu alquote:
Hetzelfde als ik dusquote:Op maandag 4 januari 2010 18:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik mis David Tennant nu alen weet nog niet van ik van die nieuwe moet vinden. Maar dat had ik destijds ook toen Christopher Eccleston werd opgevolgd door David Tennant, dus ach..
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
enig asociaal Amsterdams nederland klinkt er toch wel door in je voice mail boodschap
nee, tis een hele goede vriend van me. En ik zie hem ook meer als een broer. Dus no nookie.quote:
Dat zijn ze allemaalquote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, tis een hele goede vriend van me. En ik zie hem ook meer als een broer. Dus no nookie.Trouwens, hij is hetero..
quote:
don't blow it all on hats.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Vlarp het volgende:
De notaris heeft veel geld aan me overgemaakt voor verbouwen enzo
Er zat idd Coco & Rabane op jaquote:
Euy kalequote:
hola!quote:
Vewwy vewwey quietquote:
Nja dat is ook alleen omdat je em dan een neukpartijtje beloofd...quote:
Ze is gewoon bezorgd om haar kleine meid!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef MisterO het volgende:
En dan belt je moeder je op omdat ze ongerust is of je het witte weer wel hebt overleefd.
Mam, hier is het al dagen niet meer wit, het sneeuwt hier gvd niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |