Nee, why?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
Ang3l, deed je eigenlijk mee met de postcodeloterij?
omdat de kanjer dit jaar in Eindhoven gevallen isquote:
ik ben wel blij dat ik dus vanochtend kon carpoolenquote:Op maandag 4 januari 2010 08:27 schreef Vlarp het volgende:
Whoohoo! Drama op het spoor in de randstad. Te weinig materieel, een springer en koud. Sta in een overvolle trein naar Gouda in de hoop dat ik zo nog naar Leiden kan komen
Nou laat mij dan maar die loterij mislopenquote:Op maandag 4 januari 2010 08:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat de kanjer dit jaar in Eindhoven gevallen is
maar jij woont niet in Woensel dus dat gaat toch aan uwen neus voorbij
dromer ?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Exen van vriendinnenIk sta op de zwarte lijst van wraak of zo
gezellig danquote:Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Exen van vriendinnenIk sta op de zwarte lijst van wraak of zo
Heel slim van ze, zo ontkomen ze er mooi aan. Verschrikkelijk altijd, zijn ook altijd collega's waardoor je niet gezoend wil worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:09 schreef Stroekie het volgende:
en ik heb dus collega's die deze week vakantie inplannen om zo te ontsnappen aan nationale lebberdag
Dat Ab Klink dat nog niet verboden heeftquote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heel slim van ze, zo ontkomen ze er mooi aan. Verschrikkelijk altijd, zijn ook altijd collega's waardoor je niet gezoend wil worden.
Leuke lakleren moonbootjes? Of harige uggjes?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had je moonboots toch niet al reeds naar zolder gebracht ?
Lakleer en sneeuw gaat geloof ik niet zo goed samen?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuke lakleren moonbootjes? Of harige uggjes?
waren afgelopen zomer de uggs in aussie land nog steeds zo populair in de winkels ?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Lakleer en sneeuw gaat geloof ik niet zo goed samen?
wellicht nog wel via cultura 24 ?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
annie is niet terug te kijken op uitzending gemist
waar vind ik afleveringen dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht nog wel via cultura 24 ?
http://www.cultura.nl/page/dossier/784070
lezen we tegenwoordig geen email meer?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen k*tjes![]()
Beste wensen voor 2010!![]()
zo, nu eerst koffie...
je bedoelt dat mailtje van 'Kick off 2010 with a bang - shoot your first load.. '?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lezen we tegenwoordig geen email meer?
Ik schrijf ook nog weleens een brief. Aan omaquote:
zeker weer te veel gezopen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt dat mailtje van 'Kick off 2010 with a bang - shoot your first load.. '?![]()
ja, ik heb je voicemail gehoord. Je kan heel goed zingen![]()
Ik had dat veel later pas gehoord. Maar toch mijn dank. En dat mailtje heb ik pas dagen later gelezen. Ik was een beetje ziekies.
deze bejaarde is best blij met emailquote:Op maandag 4 januari 2010 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik schrijf ook nog weleens een brief. Aan omazij heeft geen pc. En ouderen waarderen dat meer. Net zoals kerstkaartjes en die bullshit...
Nee, buikgriep had ik. Ik liep leeg uit alle gaten.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeker weer te veel gezopen?
die kinderen van nu denken ook dat ze maar met ales wegkomen
Ja, maar een brief of een kaart is toch echt anders dan een e-mail. Ik weet niet, maar in geschreven woorden zit toch wat anders dan in een getypt stukje tekst.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik schrijf ook nog weleens een brief. Aan omazij heeft geen pc. En ouderen waarderen dat meer. Net zoals kerstkaartjes en die bullshit...
quote:
ja, ik schrijf ook. Vind dat nog wel leuk om te doen. Ik ben nog van een generatie die nog enigszins een net handschrift heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar een brief of een kaart is toch echt anders dan een e-mail. Ik weet niet, maar in geschreven woorden zit toch wat anders dan in een getypt stukje tekst.
was je toch niet zorgvuldig genoeg geweest met je oliebollen en appelfappen en heb je toch een voedselvergiftiging opgelopen ?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, buikgriep had ik. Ik liep leeg uit alle gaten.![]()
i can get away with murder
en in plaats van een brief dan een boodschap inzingen in iemand z'n voicemail ?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar een brief of een kaart is toch echt anders dan een e-mail. Ik weet niet, maar in geschreven woorden zit toch wat anders dan in een getypt stukje tekst.
Sowieso de moeite al om de postzegel te halen, kaart te halen, te schhrrijven, te plakken.... i.p.v. hallmark klik klik copy/paste, zo weer 20 verstuurd.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heeft iemand er echt tijd aan besteedt, maakt het een stukje 'specialer'. Geschreven brieven heeft wel iets idd. Maar ik ben er te lui voor.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, mijn flappen waren tha bomb.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je toch niet zorgvuldig genoeg geweest met je oliebollen en appelfappen en heb je toch een voedselvergiftiging opgelopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |