[rauwestem]quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denken ze straks dat ze de sexlijn van Kelly of Katja gebeld hebben per ongeluk!
Nou Vlarpje, nu je het zo vraagt...............quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[rauwestem]
"Hoi lekkere bink! Wat voor stouts wil je vandaag met me doen?"
[/rauwestem]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[rauwestem]
"Hoi lekkere bink! Wat voor stouts wil je vandaag met me doen?"
[/rauwestem]
jaquote:
och och och...quote:
En ik zit vandaag met keelpijn thuis en een bijna kapotte stemquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
och och och...
In dat geval; zoek een hoekje op en ga huilen...
had je maar een sjaal moeten omdoen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik zit vandaag met keelpijn thuis en een bijna kapotte stem
Whehe... die heb ik al weken om. Weet je hoe koud buiten!?!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
had je maar een sjaal moeten omdoen...
Ach die paar graadjes onder nul...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe... die heb ik al weken om. Weet je hoe koud buiten!?!
ben ik met je eens, maar dat is nog veel te modern voor de gemiddelde gemeente ambtenaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze merken vanzelf dat mail sneller is.
Hoe dichter bij de nul, hoe.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach die paar graadjes onder nul...
daar zal het dan wel aan liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ja, maar ik ben daadwerkelijk een mens
My kingdom for some painkillersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar zal het dan wel aan liggen
Auwa in mijn hoofd. En algehele malaise. En niezen. En koorts. En en en en enquote:
Auwa? Wat Limburgs van je.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Auwa in mijn hoofd. En algehele malaise. En niezen. En koorts. En en en en en
Joodse penicilline maakt Keukenkastjes gelukkigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:19 schreef Baltar het volgende:
Keukenkast![]()
Reikt een kop Joodse pencilline aan voor KK
Is dat iets nieuws in 2010 dan?quote:
Ik zit ziek thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef keizerpinguin het volgende:
valt hier nog wat te beleven of is het hier weer eens rustig?
Nee, ik ben echt niet lekker. Maar keelpijn en beetje grieperig gevoel. Kon vanmorgen nauwelijks praten, nu gaat het wel al iets beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh jee... en ernstig? of valt het mee......
of ben je aan het spijbelen?
Bijna net zo rustig als in de Danssalonquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef keizerpinguin het volgende:
valt hier nog wat te beleven of is het hier weer eens rustig?
Je hebt een IKEA keuken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef Baltar het volgende:
Zo, weer eens bij de IKEA geweest.
De keukenkastjes hebben er weer wat schappen erbij gekregen, heerlijk: Overzicht en ORDE!
Jaquote:
Heeft zo moeten zijn, 't is een teken dat je er naar toe moetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Alsof God er mee speelt!
De oude danssalon zondagavonden komen voortaan maandelijks terug ind e danssalon en ik baalde als een stekker dat dat de LAATSTE zondag van de maand zou zijn omdat de eerste maandga van de maand veelal de maandafsluiting is en ik dan om 7:00 moet beginnen.
Heeft Philips in 2010 toch hele vreemde kalendermaanden waarbij de allereerste vervelende pas in December 2010 is![]()
we hebben een strakke, hoogglans witte met als onderkasten lades en bovenkasten gewoon regulier.quote:
Dat klinkt ook heulemaal niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
De keukenconcurrentDe mijne dan he.
Antracietgrijze keuken, licht blad, roestvrij stalen apparatuur en limoengroene tegels.
Ja, zelfs twee avondprogramma's:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er moest nog wat achterblijven zodat je binnenkort weer terug mag ?
ook nog rondom West End een avond programma gedaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |