[rauwestem]quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denken ze straks dat ze de sexlijn van Kelly of Katja gebeld hebben per ongeluk!
Nou Vlarpje, nu je het zo vraagt...............quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[rauwestem]
"Hoi lekkere bink! Wat voor stouts wil je vandaag met me doen?"
[/rauwestem]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[rauwestem]
"Hoi lekkere bink! Wat voor stouts wil je vandaag met me doen?"
[/rauwestem]
jaquote:
och och och...quote:
En ik zit vandaag met keelpijn thuis en een bijna kapotte stemquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
och och och...
In dat geval; zoek een hoekje op en ga huilen...
had je maar een sjaal moeten omdoen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik zit vandaag met keelpijn thuis en een bijna kapotte stem
Whehe... die heb ik al weken om. Weet je hoe koud buiten!?!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
had je maar een sjaal moeten omdoen...
Ach die paar graadjes onder nul...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe... die heb ik al weken om. Weet je hoe koud buiten!?!
ben ik met je eens, maar dat is nog veel te modern voor de gemiddelde gemeente ambtenaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze merken vanzelf dat mail sneller is.
Hoe dichter bij de nul, hoe.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach die paar graadjes onder nul...
daar zal het dan wel aan liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ja, maar ik ben daadwerkelijk een mens
My kingdom for some painkillersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar zal het dan wel aan liggen
Auwa in mijn hoofd. En algehele malaise. En niezen. En koorts. En en en en enquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |