Wat heb je tegen mijquote:
das vreemdquote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
JawelOm de een of andere reden twijfelden mensen eraan
quote:
Uitbuit? Uitbuit? Ik heb het gevoel dat ik genaaid word door jou! Veel beloven en niks waarmaken hè?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef Lonker het volgende:
[..]
ooo![]()
Ik heb het gevoel dat je me uit buit
Oow ja dat weet ik nog!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef Lonker het volgende:
Die foto's hier
Doet me denken aan die hyves van die pedo die jullie een paar weken geleden gevonden hadden.
Uiteindelijk was het dus de verkeerde en had hij 20 pagina's vol met kanker erin
Jozefquote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Deze man heeft zichzelf naar het VWO gehackt.
link?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef Lonker het volgende:
Die foto's hier
Doet me denken aan die hyves van die pedo die jullie een paar weken geleden gevonden hadden.
Uiteindelijk was het dus de verkeerde en had hij 20 pagina's vol met kanker erin
Mosterdsoepquote:Op zondag 3 januari 2010 21:50 schreef omg-rmc het volgende:
stokbroodje boursin erbij of bak mosterdsoep
wat vinden jullie
stokbroodjequote:Op zondag 3 januari 2010 21:50 schreef omg-rmc het volgende:
stokbroodje boursin erbij of bak mosterdsoep
wat vinden jullie
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:50 schreef paulzurrr. het volgende:
Wie voegt hem toe: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000108578951
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:50 schreef Pieter-utd het volgende:
HAHAHA DIE FRANS DOET ALTIJD ZO LEKKER GEK!!!!212![]()
![]()
Jij bent pas echt gemeenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Uitbuit? Uitbuit? Ik heb het gevoel dat ik genaaid word door jou! Veel beloven en niks waarmaken hè?Ik stuur Alberto op je af
Best wel lullig eigenlijk....quote:
Nee ik rook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand ervaring met niquotine zuigtablet?
Ik heb jou toch niks gedaan?quote:
Ik denk dat je de verkeerde quote... ik ken jou nietquote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Uitbuit? Uitbuit? Ik heb het gevoel dat ik genaaid word door jou! Veel beloven en niks waarmaken hè?Ik stuur Alberto op je af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Plaats hem even in dat ene topic over haarquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:51 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde quote... ik ken jou niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
hihihihi je zei sperma hihihiihihihihihiquote:
Ook ietsje te groot hequote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef Maraca het volgende:
Sorry, was even aan het testen.. die is te groot.. poging 2
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef Lonker het volgende:
[..]
hihihihi je zei sperma hihihiihihihihihi![]()
![]()
ik ga snel mijn internet geschiedenis wissen voordat iemand ziet dat ik dit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |