't Blijft een Italiaan he..quote:Op maandag 11 januari 2010 18:25 schreef Drinky het volgende:
Heb je een ducati, is het eerste wat ie doet niet starten
Het is en blijft erg slecht en daardoor blijf ik het ook een klacht noemen.quote:Als dat op elke school van Nederland zo is, kun je t dan onderhand nog wel een klacht noemen?
Het was natuurlijk weer een stukje reclame voor de school en het werd niet geaccepteerd als je stukje ( 5 zinnetjes ofzoquote:Niet anoniem? Hoe controleren ze dat? En wat als je het toch doet?
Meewerken aan censuur
Herkenbaar, nja, dat met het negatieve gedoequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef patrickpsv het volgende:
Niet kunnen tennissen omdat ons pap het verkeerd geregeld heeft.![]()
Nog geen muziek op mijn nieuwe mobieltje kunnen zetten omdat ik hem nog niet kan verbinden met mijn computer.![]()
Tijd gaat te snel.![]()
[..]
Het is en blijft erg slecht en daardoor blijf ik het ook een klacht noemen.![]()
[..]
Het was natuurlijk weer een stukje reclame voor de school en het werd niet geaccepteerd als je stukje ( 5 zinnetjes ofzo) een negatieve nadruk had. Ik heb maar gewoon geschreven wat voor dingen we hebben gedaan op die school, zonder mijn mening er bij te geven. Ik vertik het om te schrijven dat het een goede school is, dan zou ik liegen namelijk.
Hersentumor?quote:
Ik ook niet, maar dat is met opzetquote:
Je kunt toch wel 5 minuten je voordeur open zetten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond komt de kapster na haar werk meteen naar hier om mij te knippen. Aangezien ze meestal te laat is verwacht ik dat ze zo rond 20.15u hier is. Hierdoor mis ik waarschijnlijk de eerste cruciale 5 minuten van Wie is de Mol?!
Zo cheap is het anders nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:53 schreef fathank het volgende:
Moet je maar niet zo cheap zijn om je thuis te laten knippen.
Jawel toch? Binnen 2 weken stond dit topic vol met kleine klachten die geen eigen topic verdienen. Ik vraag me alleen af of het ook echt minder topics heeft opgeleverd. Kan iemand dat nagaan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Ensaf het volgende:
Klacht: Onzekerheid over de vraag of hier een deel #2 van getolereerd zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |