Extreem simpel:quote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Extreem simpel:
Prei fijnsnijden en knoflook in dunne plakjes snijden. Knoflook fruiten in olijfolie, prei erbij mikken en een minuut of 8 roerbakken. Oude kaas naar smaak in kleine blokjes snijden en met een handje verse basilicum aan de prei toevoegen. Kaas laten smelten (de gesmolten kaas vormt een saus met het vocht van de prei). Mengen met gare pasta naar keuze.
*Wijst naar de koelkast*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Nint het volgende:
[..]
Het zou helemaal af zijn met Vanillevla als toetje.
Ik doe zoiets alleen dan met kookroom en spekjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Extreem simpel:
Prei fijnsnijden en knoflook in dunne plakjes snijden. Knoflook fruiten in olijfolie, prei erbij mikken en een minuut of 8 roerbakken. Oude kaas naar smaak in kleine blokjes snijden en met een handje verse basilicum aan de prei toevoegen. Kaas laten smelten (de gesmolten kaas vormt een saus met het vocht van de prei). Mengen met gare pasta naar keuze.
*Negeertquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Nint het volgende:
[..]
* Nint Kucht een keer schraapt zijn keel en wrijft over zijn kapotte knie
Boursin is ook lekker (of vind je dat al te kazig?)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe zoiets alleen dan met kookroom en spekjes. Kaas
.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe zoiets alleen dan met kookroom en spekjes. Kaas
.
Mja, net alsof ze allebei in een andere kamer zitten te internetten en dit topic het communicatiemiddel isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Toch apart dat je dat via dit topic uitvecht...
Inderdaad...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, net alsof ze allebei in een andere kamer zitten te internetten en dit topic het communicatiemiddel is"Zullen we zo gaan eten" hier posten in dit topic
Hij zit naast me, dus hij mag me dat soort dingen inderdaad gewoon vragenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, net alsof ze allebei in een andere kamer zitten te internetten en dit topic het communicatiemiddel is"Zullen we zo gaan eten" hier posten in dit topic
Dan is het nog erger dan in een andere kamer...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij zit naast me, dus hij mag me dat soort dingen inderdaad gewoon vragen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan is het nog erger dan in een andere kamer...
Mag ik niets aan mijn postcount doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan is het nog erger dan in een andere kamer...
Na 21.00 u moet je ook niet meer leren, vind ik. Mijn "sponsgehalte" is dan vrij laagquote:
Mijn sponsgehalte is altijd laagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Na 21.00 u moet je ook niet meer leren, vind ik. Mijn "sponsgehalte" is dan vrij laag
Meh, liever niet, hij is ziek...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kunt ook iets anders doen als je naast elkaar op de bank zit...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Na 21.00 u moet je ook niet meer leren, vind ik. Mijn "sponsgehalte" is dan vrij laag
zolang het geen fart met een frans accent is ben ik niet onder de indrukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef Nint het volgende:[..]I cough in her general direction
Pah.. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberriesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:51 schreef Guard het volgende:
[..]
zolang het geen fart met een frans accent is ben ik niet onder de indruk
Go and boil your bottoms, you sons of silly persons!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef Nint het volgende:
[..]
Pah.. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries
come no further, for death awaits you all with nasty, big, pointy teeth.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Go and boil your bottoms, you sons of silly persons!
I blow my nose at you
We are the knights who say Ni!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Nint het volgende:
[..]
come no further, for death awaits you all with nasty, big, pointy teeth.
What an eccentric performance.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Nint het volgende:
[..]
come no further, for death awaits you all with nasty, big, pointy teeth.
We are now no longer the Knights who say Ni.quote:
Beware for I carry the Holy Hand Grenade of Antiochquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Guard het volgende:
[..]
We are now no longer the Knights who say Ni.
We are now the Knights who say... ”Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
Thou shalt count to three, no more, no less. Three shall be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three. Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out.quote:
ken je die níet?! We are all individuals!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:26 schreef automatic_ het volgende:
Ehh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |