Extreem simpel:quote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Extreem simpel:
Prei fijnsnijden en knoflook in dunne plakjes snijden. Knoflook fruiten in olijfolie, prei erbij mikken en een minuut of 8 roerbakken. Oude kaas naar smaak in kleine blokjes snijden en met een handje verse basilicum aan de prei toevoegen. Kaas laten smelten (de gesmolten kaas vormt een saus met het vocht van de prei). Mengen met gare pasta naar keuze.
*Wijst naar de koelkast*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Nint het volgende:
[..]
Het zou helemaal af zijn met Vanillevla als toetje.
Ik doe zoiets alleen dan met kookroom en spekjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Extreem simpel:
Prei fijnsnijden en knoflook in dunne plakjes snijden. Knoflook fruiten in olijfolie, prei erbij mikken en een minuut of 8 roerbakken. Oude kaas naar smaak in kleine blokjes snijden en met een handje verse basilicum aan de prei toevoegen. Kaas laten smelten (de gesmolten kaas vormt een saus met het vocht van de prei). Mengen met gare pasta naar keuze.
*Negeertquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Nint het volgende:
[..]
* Nint Kucht een keer schraapt zijn keel en wrijft over zijn kapotte knie
Boursin is ook lekker (of vind je dat al te kazig?)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe zoiets alleen dan met kookroom en spekjes. Kaas
.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe zoiets alleen dan met kookroom en spekjes. Kaas
.
Mja, net alsof ze allebei in een andere kamer zitten te internetten en dit topic het communicatiemiddel isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Toch apart dat je dat via dit topic uitvecht...
Inderdaad...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, net alsof ze allebei in een andere kamer zitten te internetten en dit topic het communicatiemiddel is"Zullen we zo gaan eten" hier posten in dit topic
Hij zit naast me, dus hij mag me dat soort dingen inderdaad gewoon vragenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, net alsof ze allebei in een andere kamer zitten te internetten en dit topic het communicatiemiddel is"Zullen we zo gaan eten" hier posten in dit topic
Dan is het nog erger dan in een andere kamer...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij zit naast me, dus hij mag me dat soort dingen inderdaad gewoon vragen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan is het nog erger dan in een andere kamer...
Mag ik niets aan mijn postcount doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan is het nog erger dan in een andere kamer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |