Jup, zit er ook bij. Helaas moet ik de tv in de verpakking laten ivm de staat van mijn huis en houd ik hem liever in de doos totdat ik ga verhuizen (van de zomer). Mijn huidige tv werkt nog prima.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, logisch!
En toch ook een abonnement van eredivisie live ofzo?
Groot gelijk heb je danquote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jup, zit er ook bij. Helaas moet ik de tv in de verpakking laten ivm de staat van mijn huis en houd ik hem liever in de doos totdat ik ga verhuizen (van de zomer). Mijn huidige tv werkt nog prima.
Geen idee, ik word komende zomer uit mn appartement geschopt door de projectontwikkelaar die aardig wat woningen heeft opgekocht in mijn rijtje. Er worden nieuwbouw appartementen gebouwd en aangezien ik een contract heb (particulier), moet ie me een gelijkwaardige woning aanbieden. Natuurlijk proberen zoveel mogelijk geld uit te slepenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je dan
En verhuizen? Waar ga je heen?
Ooo oke, spannend dan! Ik zou dan onderhand wel willen weten waar ik terecht komquote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik word komende zomer uit mn appartement geschopt door de projectontwikkelaar die aardig wat woningen heeft opgekocht in mijn rijtje. Er worden nieuwbouw appartementen gebouwd en aangezien ik een contract heb (particulier), moet ie me een gelijkwaardige woning aanbieden. Natuurlijk proberen zoveel mogelijk geld uit te slepen
Voorlopig nog niet, ligt aan de financien in juni/juli en anders gewoon huren..quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ga je toch samenwonen stuurloos? In dat appartementending wat je liet zien laatst?
Tja, ik ook, maar zolang ik niks hoor kan het voor mij alleen maar voordeliger uitwerken. Het is namelijk niet pakkie an om erachter te zitten, hoe langer ze wachten hoe meer ik kan eisenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, spannend dan! Ik zou dan onderhand wel willen weten waar ik terecht kom
Hmm, ik snap je punt maar toch, ik ben zoals auto: ik wil weten waar ik terecht kom haha. Succes ermee, hopelijk kan je er iets moois uitslepenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja, ik ook, maar zolang ik niks hoor kan het voor mij alleen maar voordeliger uitwerken. Het is namelijk niet pakkie an om erachter te zitten, hoe langer ze wachten hoe meer ik kan eisen
Dat is ook weer zo, dat zal mijn vriendin ook wel hebben, want ik denk dat die bij mij komt wonen als ik uit mijn huidige huis weg ben. Er is een keer ingebroken terwijl ik lag te slapen en dus voelt ze zich er niet veilig 's nachts. Vandaar dat ze me wakker maakt als ze naar het toilet moet 's nachts, dan moet ik mee..quote:Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hmm, ik snap je punt maar toch, ik ben zoals auto: ik wil weten waar ik terecht kom haha. Succes ermee, hopelijk kan je er iets moois uitslepen.
Heh bah.. terwijl je lag te slapen? Hoe eng is dat? Ik zou me dan ook niet meer veilig voelen in huis.. brr. Werd je niet wakker ofzo?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, dat zal mijn vriendin ook wel hebben, want ik denk dat die bij mij komt wonen als ik uit mijn huidige huis weg ben. Er is een keer ingebroken terwijl ik lag te slapen en dus voelt ze zich er niet veilig 's nachts. Vandaar dat ze me wakker maakt als ze naar het toilet moet 's nachts, dan moet ik mee..
Nope, niks gehoord. Volgende ochtend komt mn vriendin langs vanuit school, vertelt ze me dat alle deuren open staan etc. tja, toen wist ik wel genoeg (laptop weg, dig.cam weg, portemonnee met pasjes weg, horloge weg)...quote:Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heh bah.. terwijl je lag te slapen? Hoe eng is dat? Ik zou me dan ook niet meer veilig voelen in huis.. brr. Werd je niet wakker ofzo?
Dat is echt ramkut zegquote:Op maandag 4 januari 2010 20:43 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nope, niks gehoord. Volgende ochtend komt mn vriendin langs vanuit school, vertelt ze me dat alle deuren open staan etc. tja, toen wist ik wel genoeg (laptop weg, dig.cam weg, portemonnee met pasjes weg, horloge weg)...
Dat sowieso, maar nadat t gejat was ben ik nog 10x zo erg als voorheen, haha.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Tegan het volgende:
Ik check op drukke plekken standaard of ik mijn telefoon en portemonee nog heb om de zoveel tijd.
Dat ging het toen ook eventjesquote:Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef Guard het volgende:
Die eerste vind ik mooi, zo mooie gelige waas op de foto, alsof het ieder moment hard kan gaan sneeuwen..
Ahh, wat lief!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Wij hebben zo'n leuke buurt, met hele vriendelijke buren. We hebben achterom een grote poort, en elke keer als we wat later zijn met de kliko binnenhalen, dan hebben ze de kliko al binnen de poort gehaald zodat ze niet worden weggehaald/gemold/whatsoever, dan hoeven we de kliko alleen nog maar mee naar onze achterdeur te slepen.
En net belde er iemand aan, was het weer een van de buren. Zegt ie: "ja, ik zag dat jullie de kliko buiten hadden staan, maar die wordt niet opgehaald met dit weer hoor! De vrachtwagen kan de straat niet door! Maar je moet hem aan de XXX straat zetten, daar komen ze wel! Maar ik ga nu toch met mijn hond wandelen, dus ik doe het wel even voor jullie, maar ik dacht, ik meld het even, niet dat jullie morgen thuiskomen en denken "waar is onze kliko heen", dus dan weten jullie dat ie aan die straat staat!"
Super lief!
Was elke buur maar zo!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Wij hebben zo'n leuke buurt, met hele vriendelijke buren. We hebben achterom een grote poort, en elke keer als we wat later zijn met de kliko binnenhalen, dan hebben ze de kliko al binnen de poort gehaald zodat ze niet worden weggehaald/gemold/whatsoever, dan hoeven we de kliko alleen nog maar mee naar onze achterdeur te slepen.
En net belde er iemand aan, was het weer een van de buren. Zegt ie: "ja, ik zag dat jullie de kliko buiten hadden staan, maar die wordt niet opgehaald met dit weer hoor! De vrachtwagen kan de straat niet door! Maar je moet hem aan de XXX straat zetten, daar komen ze wel! Maar ik ga nu toch met mijn hond wandelen, dus ik doe het wel even voor jullie, maar ik dacht, ik meld het even, niet dat jullie morgen thuiskomen en denken "waar is onze kliko heen", dus dan weten jullie dat ie aan die straat staat!"
Super lief!
mooie picsquote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Aan begin van avond even een paar fotootjes gemaakt...
[ [url=http://farm5.static.flickr.com/4065/4244979737_601403aa1b_b.jpg]afbeelding ][/url]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |