Ik zit momenteel ook met een "hierna moet ik NOG een jaar studeren maar ik ben het zo zat allemaal" dipje, niet echt bevorderlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Nu kan ik helemaal schaatsen kijken bij Stuurloos
En zusje; ik ook niet... Succes morgen
De 102e beller? Ik heb geen idee de hoeveelste beller ik was maar zeker niet de 102e denk ik. Dat hebben ze me iig niet verteld. Ze checkten wel of ik al eens wat had gewonnen en vaker had gebeld (maar was ook echt de 1e keer) etc.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:20 schreef hetzusjevan het volgende:
ik wil niet meer leren. Woah Stuurloos, goed bezig! Echt geluk dat je de 102e beller was
. Veel plezier met je tv
.
Haha, dat heb ik ook. Ik heb er deze maand vijf, dus ik hoop dat er nog een beetje motivatie terug komtquote:Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik zit momenteel ook met een "hierna moet ik NOG een jaar studeren maar ik ben het zo zat allemaal" dipje, niet echt bevorderlijk. Even een huisgenoot vragen of ie z'n muziek een stuk zachter wil zetten, misschien dat ik dan nog even door kan leren
.
Hmm... Dat zou best kunnen dan, haha. En daarna moet je wachten en dan kom je in de uitzending?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Stuurloos het volgende:
Volgens mij is het 102e beller gebeuren echt grote onzin.. ze laten gewoon iemand winnen die zeg maar nog nooit bij hun wat heeft gewonnen denk ik..
Ja, van te voren even babbelen over jezelf (naam+wpl+lft+werk etc.), toen 2 liedjes aan de lijn hangen, bij t laatste liedje zeiden ze op een gegeven moment 'nog 1,5 minuut', dus toen kwam ik ineens in de uitzendingquote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook. Ik heb er deze maand vijf, dus ik hoop dat er nog een beetje motivatie terug komt
[..]
Hmm... Dat zou best kunnen dan, haha. En daarna moet je wachten en dan kom je in de uitzending?
Haha, grappig.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, van te voren even babbelen over jezelf (naam+wpl+lft+werk etc.), toen 2 liedjes aan de lijn hangen, bij t laatste liedje zeiden ze op een gegeven moment 'nog 1,5 minuut', dus toen kwam ik ineens in de uitzending
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook ooit op de radio geweest bij Caz, met Marc de Hond. Hij belde me op, en toen heel verhaal en toen ineens zei hij, zo en als ik nu "Hoi <mijn fake naam>" zeg zeg jij "Hoi Marc"? En toen op de radio was het geknipt vanaf dat stuk.
jah hequote:
Wiet is wel interessantquote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah he
Als je nog een wapen moet of wat hennep ...
Haha nice..quote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef theKiD het volgende:
Ik bij Giel Beelen toen een paar jaar geleden![]()
"GVD dit is een klote nummer, veel 7'ens.. TUUT TUUT TUUT.. Shit, verkeerd nummer gedraaid, ik probeer t nog een keer... TUUT TUUT TUUT.. Nou ik probeer John nog 1x te bellen, maar met al die 7'ens in zn nr is het wat moeilijk zo op de vroege ochtend.. <Met John> Heej met Giel, wat een moeilijk nummer heb jij op de vroege ochtend... "Ghehehe.. mooi cd'tje gekregen toen
Hehequote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook ooit op de radio geweest bij Caz, met Marc de Hond. Hij belde me op, en toen heel verhaal en toen ineens zei hij, zo en als ik nu "Hoi <mijn fake naam>" zeg zeg jij "Hoi Marc"? En toen op de radio was het geknipt vanaf dat stuk.
Same herequote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef theKiD het volgende:
wie van jullie heeft tv van Ziggo? en sinds een week groene vlakken op zn beeldscherm bij alleen MTV?
Tis f*cking irritant aan t worden nu..
Geen last van, heb digitale tv van Ziggo..quote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef theKiD het volgende:
wie van jullie heeft tv van Ziggo? en sinds een week groene vlakken op zn beeldscherm bij alleen MTV?
Hier ook, en bij mijn ouders thuis, en bij mijn vriendin thuis... allemaal ziggoquote:
Ik heb het ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef theKiD het volgende:
Hehe, logisch!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:07 schreef Stuurloos het volgende:
Mijn 2010 is iig goed begonnen met een spiksplinternieuwe tv voor de boeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |