Wat lief van je cat!!!! Heb je het codewoord zelf niet meer nodig dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, ik gaf je het codewoord. Dat Elies het ook effe weet, zeg maar.
*is behulpzaam*
Wil jij eff ergens in een boom gaan zitten wijsneus?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:54 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zei toch , laat die kat met rust , waar of niet ?
Bambaaaa, boekje is uitquote:
ja, of in elk geval mn pinpas...quote:
Dat heb je veul sneller gedaan als ik!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stickertsbanden (euhh Mr banden? geen idee..
) slijtage
![]()
![]()
Dat scheelt toch wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
edit: oftwel, iets meer detail, maar tis niet echt een wonder
Of in een koud fietsenhok!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil jij eff ergens in een boom gaan zitten wijsneus?
Courgette!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ml-etje;![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waar, in R'dam? Nee toch?![]()
Volgensmij kan dat al sinds begin vorig jaar niet meer..
Iesch oenversjeel.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief van je cat!!!! Heb je het codewoord zelf niet meer nodig dan?
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of in een koud fietsenhok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ml-etje;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Bamba!!!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat heb je veul sneller gedaan als ik!. Wat vond je ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ze hebben van die staande lampen met een boog.![]()
Volgens mij kan ik die zaak zo leegkopen.
Ik lees nogal snelquote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat heb je veul sneller gedaan als ik!. Wat vond je ervan?
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bamba!!!!!!
PM je telefoon nummer even!!!!Yup, komt eraan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
![]()
als ik dinsdag naar loods5 ga en een foto van zo'n koffer maak (als ik m niet zelf koop) vind je me dan weer lief?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn schuld KRAS KRAS KRASDEKRAS
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Idd, verhaal was niet verkeerd. Alleen geen goed boekje voor vieze uitspraken erbij te verzinnenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lees nogal snelen 2x in bad doet wonderen
Vond hem netjes kuis en een vrij makkelik verhaalmaar wel leuk en lief en
Lolquote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hij deed het echt
(iets met vrijdag, melig, geen zin om te lopen en 1 halte).
Sommige dingen zijn wel een beeeeetje overpriced.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mijn oma vertelde vandaag dat ze er 1 op zolder had waar ze vanaf moest.
Ik ben benieuwd (alsof ik die hier kwijt kan).
Ze hebben zoveel..maar ook wel veel slechte kwaliteit.
Mini buffetkast met 1 deur die echt krom was, 500 euro..:W
Nee hoor, ik kan ook na het intikken weer wissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |