i want to slap her ass , heb nog een appeltje te schillen ....quote:
Batsen?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
Nou dan geloof je het lekker niet!
Opgelost! Slotje!
adem in adem uit Greys!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgelost! Slotje!
1...2...3..4..5..6..7..8..9..10!!!!!!!!!!!!!!!quote:
yep , het blijft een pc met een beeldschermpje , meer nietquote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Jij leeft echt in je eigen kleine wereldje he?![]()
![]()
Nu? Doet je bipsebaps niet meer zeer dan?quote:
Trust me, dat was een héul luchtige reactie van mij!quote:
Ho, wacht even...quote:
dan gaat ze toch bovenop!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu? Doet je bipsebaps niet meer zeer dan?![]()
Ik ben trots op je!!!!!!!quote:Trust me, dat was een héul luchtige reactie van mij!
Sterker nog, ik weet al niet eens meer waar het over ging
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry , ik trek mezelf wel aan m'n haren uit het moeras , geen probleem
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgelost! Slotje!
Zeg, openstaan voor nieuwe dingen he!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho, wacht even...Wat ga je met mijn bipsebaps doen als we gaan batsen
Nou, het is niet zo sekseh als jij de hele tijd 'oeh, ah, wacht, auw... ' roept tussendoorquote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho, wacht even...Wat ga je met mijn bipsebaps doen als we gaan batsen
Open?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, openstaan voor nieuwe dingen he!
Rijen van 10 @ Sliedrecht van hutkoffersquote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar daar wilde ik naartoe treinen. En de date + datum is nog niet zeker.
Zou wel een optie kunnen zijn.![]()
Ml-tje: ik wilde gewoon sjoppen, maar ben ook al langer op zoek naar een hutkoffer die als salontafel kan dienen. Zou ik zoiets daar kunnen vinden denk je?
COURRRRRRGETTE Greys, courgette!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo sekseh als jij de hele tijd 'oeh, ah, wacht, auw... ' roept tussendoor
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo sekseh als jij de hele tijd 'oeh, ah, wacht, auw... ' roept tussendoor
Ja, anders is er geen ruk bal klote zak niks aan!quote:
Da's ook zo eentonigquote:
En dáár doe ik het allemaal voorquote:Ik ben trots op je!!!!!!!![]()
Die opmerking krijgen we vaker.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, jullie vliegen door de topics heen.
Eigenwijs ding of wellicht wat verwilderd dan. Heeft ze een droog en tochtvrij plekje waar ze kan slapen? En in ieder geval heeft ze nu te eten. Nog geen contact kunnen krijgen met Amivedi?quote:Ter info: Het kittentje zit nog ergens bij de fietsen, maar we hebben d'r niet te pakken kunnen krijgen. Op een gegeven moment hadden we een soort Macgyver-boobietrap gezet, snuffelt hij er even aan, grijpt het stuk kipfilet weg en gaat het rustig in de bosjes op zitten vreten.
Nou ja, ik ga er morgen nog maar een keer kijken, en dan zien we wel verder.
dus cat, lief doen tegen mij zaterdag!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Rijen van 10 @ Sliedrecht van hutkoffers
quote:
Oh, wat zonde!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ter info: Het kittentje zit nog ergens bij de fietsen, maar we hebben d'r niet te pakken kunnen krijgen. Op een gegeven moment hadden we een soort Macgyver-boobietrap gezet, snuffelt hij er even aan, grijpt het stuk kipfilet weg en gaat het rustig in de bosjes op zitten vreten.
Nee, nou ja. Dat wel natuurlijk, maar ik ben graag voorbereidquote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Zeg, openstaan voor nieuwe dingen he!
Ow, op die fiets. Gaat wel goedkomenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Rijen van 10 @ Sliedrecht van hutkoffers
3 weken terug werkte een blanco papiertje ook nog bij die poortjesquote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
Oh, dit is echt mooi. Ik moet vanaf morgen met een OV chipkaart reizen. Ik heb er allang 1 voor de metro in R'dam, aangezien ik daar op school zit.
Krijg ik eerst een brief van die eikels dat ik er 1 moet aanvragen.
Vervolgens krijg ik een tijdelijke OV chipkaart.
Dan komen die losers erachter dat ik er al 1 heb, en krijg ik dus een brief dat ik die dus moet gaan gebruiken![]()
Magoed, in die brief stond ook dat je via een site kon kijken wat voor abonnement er op staat. Nou, leuk dacht ik. Dus dat probeerde ik net uit. Je hoefde alleen maar even wat gegevens in te vullen, gebruikersnaam en wachtwoord verzinnen en je kunt inloggen om je gegevens te bekijken.
Ja.
Zo makkelijk lijkt het.
Maar is het dus niet heAlles gedaan, niks. Inloggen lukt niet. Heb nu mn wachtwoord opnieuw opgevraagd, maar na 5 min nog geen mailtje binnen
![]()
Echt, hoe moeilijk kan het zijn?!![]()
Dus net als zij een keer een zere bipsebaps heeft ga jij er variatie in gooien!quote:
Stickertsquote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van die echte? Met banden en stickerts en net dat beetje charmante slijtage?
Chantagequote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus cat, lief doen tegen mij zaterdag!![]()
[..]
* verhuist naar FB *
Mond dicht en doorbatsen. Kom nou.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook! Echt schattig!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, wat zonde!
Maar dan zal ie wel niet heel wanhopig zijn (probeer ik mezelf dan wijs te maken)
(En ik vind je lief)
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, nou ja. Dat wel natuurlijk, maar ik ben graag voorbereid
[..]
Ow, op die fiets. Gaat wel goedkomen![]()
* weer weg is, anders huwelijksprobleem
quote:
Ja maar om nou metquote:Op zondag 3 januari 2010 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mond dicht en doorbatsen. Kom nou.![]()
Er zijn er heel wat die dat het toppunt van genot vinden hoor
Wij gaan hier weer even monopoly spelen (jullie gaan nog denken dat dat synoniem is aan batsen op tafel)
oooooooh, nu wil ik er ook heen!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stickertsbanden (euhh Mr banden? geen idee..
) slijtage
![]()
![]()
ik bedoelde , dat hoor ik graagquote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
Dat is het em nou juist. Door de pijn heen gaan. Je gata het daarna vanzelf lekker vindenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja maar om nou mette beginnen als iemand al een zere bipsebaps heeft...
Waar, in R'dam? Nee toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
3 weken terug werkte een blanco papiertje ook nog bij die poortjes
Daar weet ik niks van! Ik ben heel onschuldig!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is het em nou juist. Door de pijn heen gaan. Je gata het daarna vanzelf lekker vinden
ik zei toch , laat die kat met rust , waar of niet ?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ter info: Het kittentje zit nog ergens bij de fietsen, maar we hebben d'r niet te pakken kunnen krijgen. Op een gegeven moment hadden we een soort Macgyver-boobietrap gezet, snuffelt hij er even aan, grijpt het stuk kipfilet weg en gaat het rustig in de bosjes op zitten vreten.
Nee, ik gaf je het codewoord. Dat Elies het ook effe weet, zeg maar.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
... zei zij die meteen over 'open' begint!
Uhuh!
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
NED1 bij de reunie een man:
"je bent langer dood dan je leeft, dus dan kun je er maar beter iets van maken..."
Porto thuis latenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oooooooh, nu wil ik er ook heen!!!!![]()
Ik ga misschien dinsdag wel stiekem even kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |