Zou ik ook kunnen maar dat zou ik ook helemaal niet lollig vinden.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik zou mooooooooeten kan ik 15 minuten mn bed uit en klaar zijn, maar dat vind ik niet fijn.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrickquote:
ben benieuwd wat de volgende tt wordtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik zou mooooooooeten kan ik 15 minuten mn bed uit en klaar zijn, maar dat vind ik niet fijn.
Ik zet mijn wekker vanaf 6 uur gewoon een paar keer voor het geval ik er doorheen slaap. Maar meestal sta ik gewoon om 6 uur naast mijn bed dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Dusch.....
[..]
Zou ik ook kunnen maar dat zou ik ook helemaal niet lollig vinden.
ik lig al in bed geen zin meer om nog naar beneden te lopenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrick![]()
Heb je al lekkere beentjes??????
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Dusch.....
[..]
Zou ik ook kunnen maar dat zou ik ook helemaal niet lollig vinden.
quote:
Goed bezig oh-oh!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga de laatste lading was in de droger stoppen, kan ik meteen chips pakken en een dvd uitzoeken
Goed plan!!!! Ik heb nog een avocado en nacho's!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga de laatste lading was in de droger stoppen, kan ik meteen chips pakken en een dvd uitzoeken
ligt het aan mij of valt die lijn weg?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wat Nok?
Hij is wat minder mooi geworden, maar wel klein genoeg als upload
worteltjes met dipsaus ?!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig oh-oh!
Ik zit inmiddels aan de worteltjes met dipsaus.
Lekker!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig oh-oh!
Ik zit inmiddels aan de worteltjes met dipsaus.
Nee dat ligt niet aan jou, ships, ik zie hetquote:Op zondag 3 januari 2010 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt het aan mij of valt die lijn weg?
zal het ff proberen met het programma hier op linuxquote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou, ships, ik zie het
Deed het met Fireworks, maar die vrat de omlijning op dus
tadaaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zal het ff proberen met het programma hier op linux
*steelt ava*quote:
I know, ook al aan gedacht. Maar dat is begin juli, en 21 juli is toch wel mijn plan om af te studeren dit jaar. Anders wordt het pas weer 14 septemberquote:Op zondag 3 januari 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan ook naar werchter natuurlijk
ik kan het artikel niet meer vinden trouwens, maar er waren vorige jaar op lowlands 200 mensen gearresteerd voor allemaal onbenullige redenen
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ik zit, Whoopje op de gang die is mega irritant vanavond![]()
Zo meteen vroeg naar bed
Wat voor studie doe je?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I know, ook al aan gedacht. Maar dat is begin juli, en 21 juli is toch wel mijn plan om af te studeren dit jaar. Anders wordt het pas weer 14 septemberNatuurlijk moet mijn schouder wel meewerken, maar ik ga wel proberen naar juli te streven
En tot die tijd zit een vakantie er ff niet in!
quote:
Ook lekker! Uitgeslapen, gebadderd met lush, film gekeken met zusje en nu heerlijk lui op de bankquote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jaaa heerlijk dagje gehad, beetje wakker worden, badderen, wandelen in de sneeuw en zon
en even Loods 5 bezocht. Mr heeft gekookt en nu lekker op de bank
.
En jij???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
En dat hoor ik zoooooo vaak dat ik er niet heen durf uit angst voor de gevolgen voor mijn portemonnee...quote:
ow ja dan heb je je schouder absoluut nodig.quote:
Een praktische man meenemen of bij ieder ding bedenken; gaat dit lang mee, gebruik ik dit ook?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat hoor ik zoooooo vaak dat ik er niet heen durf uit angst voor de gevolgen voor mijn portemonnee...
Hee medepleeg!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook lekker! Uitgeslapen, gebadderd met lush, film gekeken met zusje en nu heerlijk lui op de bank![]()
Morgen weer werken!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oef ja morgen
heb een stapel papier liggen getver.
Mijn mailbox heb ik al doorgewerkt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wil ik ook een keer naartoe, maar het is zo ver weg.quote:
oh ja... dat is inderdaad niet handig met je schouder (je username!quote:
Ja helaas.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil ik ook een keer naartoe, maar het is zo ver weg.
Edit: huh, whut? Eindhoven!?![]()
![]()
Edit 2: had ik toch gelijk: Sliedrecht en Zaandam.![]()
Thanksquote:Op zondag 3 januari 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wat Nok?
Hij is wat minder mooi geworden, maar wel klein genoeg als upload
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed plan!!!! Ik heb nog een avocado en nacho's!!!![]()
eeeeeeeeeeeeeeeeh, je hebt toch een lush-date in haarlem? dan is zaandam niet heeeeeeeeel ver rijden!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil ik ook een keer naartoe, maar het is zo ver weg.
Edit: huh, whut? Eindhoven!?![]()
![]()
Edit 2: had ik toch gelijk: Sliedrecht en Zaandam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |