Doe het al zo lang ik me kan herinneren zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij neemt idd je tijd!Die gebruik ik liever om te slapen.
In 3 kwartier heb ik mezelf gedouched, katten ontbijt gegeven, brood gesmeerd en nieuws gekeken. En dan 3 kwartier rijden naar het werk.
Ik zie die mooie rooie kat van je. Had je eerst toch ook?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Get used to it. Had hem al voor de feestdagen klaarstaan voor introductie in het nieuwe jaar
Hihihi. Owquote:Op zondag 3 januari 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ikdachtomdatjijdatforumnietkendeendusnietmetdeverkiezingenerophadgestemdenzo.
Mijn wekker staat wel 3 kwartier op snoozequote:Op zondag 3 januari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe vaak laat je de wekker afgaan dan?
Ik ken volksstammen die hem rustig een uur voordat ze eruit moeten laten afgaan. En maar op die snoozeknop rammen.![]()
Ik zet hem 9 minuten voor ik echt echt op moet. En ben er meestal al de bij de eerste keer uit. Half wakker liggen wachten op de volgende keer dat hij afgaat vind ik zo zinloos.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe vaak laat je de wekker afgaan dan?
Ik ken volksstammen die hem rustig een uur voordat ze eruit moeten laten afgaan. En maar op die snoozeknop rammen.![]()
Ik zet hem 9 minuten voor ik echt echt op moet. En ben er meestal al de bij de eerste keer uit. Half wakker liggen wachten op de volgende keer dat hij afgaat vind ik zo zinloos.
Ik zou mijn program in een half uur kunnen afronden. Met 3 kwartier hoef ik me niet te haasten.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Doe het al zo lang ik me kan herinneren zo.
Het went en dan wil je niet anders meer.
Zolang ik maar niet hoef te haasten en stressen.
haasten is hier ook altijd een rampquote:Op zondag 3 januari 2010 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, hier is het altijd de hond die kat onder handen neemtEn dan vooral de oren.
Jij hebt een andere instelling of zo waardoor je alleen mijn oude ziet met Roosje, denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ava had ze eerst toch ook?![]()
Ik moet zeggen dat ik zelden naar ava's kijk trouwens.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Get used to it. Had hem al voor de feestdagen klaarstaan voor introductie in het nieuwe jaar
One luv, yo.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
En waarom zou Haar mij dan niet meer herkennen?
Na 'Hara-Luv' vergeet ze me nooit meer!
Da's een hele andere! Die zie ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie deze bij Nok
[ afbeelding ]
En Nok moet hem even uploaden én als webicon nemen, dan ziet iedereen hem!
Ik wil ook in denial,quote:Op zondag 3 januari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een hele andere! Die zie ik niet.![]()
Meow.
Heb je hem als upload ava of als webicon?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt een andere instelling of zo waardoor je alleen mijn oude ziet met Roosje, denk ik.
Tis een trageeeedie, dat zeg ikquote:Op zondag 3 januari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Annie kan me tot op heden maar matig boeien.
Niets is fijner dan om de dag zen te beginnen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb ook altijd wel een vaste rustige volgorde van wakker worden nodig om me relaxed te voelen.
Hier is dat: eerste bakkie koffie in bed met een boek (moet om wakker te worden even lezen. Dat is al zo vanaf mijn peutertijd voor ik werkelijk kon lezen) en een peuk en daarna douchen, optutten, en beneden de poezjes eten geven en kattebakskes doen. (dat laatste kan manlief ook doen, maar het eten MOET ik doen)
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Mijn wekker gaat drie kwartier voor het opstaan, een kwartier voor het opstaan en een keer of drie om de minuut als ik echt moet opstaan
Moet ik hem eerst aanpassen omdat ie dan net te groot isquote:Op zondag 3 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je hem als upload ava of als webicon?
Moet je even allebei doen, dan ziet echt iedereen hem
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Mijn wekker gaat drie kwartier voor het opstaan, een kwartier voor het opstaan en een keer of drie om de minuut als ik echt moet opstaan
Ik doe geen oog meer dicht als ik mijn wekker een paar keer zou mogen laten snoozen. Veel te bang dat ik er doorheen slaap. Dus dan sta ik liever meteen op. Als ik hem dan 27 minuten eerder zou zetten zou ik telkens een half uur te vroeg naast mijn bed staan voor mijn program. Zonde!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?Ik zet hem meestal wel expres 3 keer over 27 minuten voor als ik er doorheen slaap
Maar ik wil gewoon nog even rustig kunnen zitten voor ik ga. Toen ik nog op school zat en ik om kwart voor 8 op de fiets moest zitten ging er om een uur of 6 uit. En als ik nu 's ochtends ergens moet zijn of iets moet doen neem ik ook ongeveer zoveel tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |