+1quote:
Excuses ik kreeg visitequote:
Post nog wel even dat ie me komt halen voor een feestje. Waarschijnlijk tot morgen.quote:
Kan gebeurenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post nog wel even dat ie me komt halen voor een feestje. Waarschijnlijk tot morgen.
Nogmaals sorry.
Niet bekend met de voetballer Andro Knel neem ik aan......quote:
Nope..quote:Op maandag 4 januari 2010 18:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet bekend met de voetballer Andro Knel neem ik aan......
Knel was een Surinaamse Rotterdammer die bij de SLM-Ramp was omgekomen. Hij was net een paar maanden getransfereerd naar een andere club....quote:
Yankee +1quote:
Terwijdequote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Yankee het volgende:
Hoe heet de wijk in Culemborg waar sinds Nieuwjaarsnacht wat 'probleempjes' zijn?
quote:
Die was af en toe gast.quote:
Ook af en toe gast.quote:
Okay ik wou het even zeker weten.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O sorry. Ik zag inderdaad het antwoord van diegene onder mij. Die had het goed. My bad!
Ja je kon het al zien zoals ik antwoordde, maar tis verdomd lastig anders en TEN STRENGSTE VERBODEN bovendienquote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay ik wou het even zeker weten.
Dank zij die achterlijke bos uien John De Mol mag hij niet meer met Derksen en Ter Weijde aan 1 tafel zitten op tv..... Helaas want van Genee en Kraay jr. wordt ik nou niet echt vrolijk.....quote:
Het geeft niet. No harm done.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja je kon het al zien zoals ik antwoordde, maar tis verdomd lastig anders en TEN STRENGSTE VERBODEN bovendien
Nee maar anders had ik het toch gezegd: ik reageerde als: o ja hugo camps ja, niet in de gaten hebbende dat het "antwoord" dan ineens als 1e werd gegeven. Anyway: fuck it.quote:
Nouja, wel mooi hoe Kraay jr. altijd voor lul wordt gezet, maar die mag van mij ook wel weg. Genee vind ik een prima presentatorquote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank zij die achterlijke bos uien John De Mol mag hij niet meer met Derksen en Ter Weijde aan 1 tafel zitten op tv..... Helaas want van Genee en Kraay jr. wordt ik nou niet echt vrolijk.....
In vergelijking met Barbara Barend of die zonnebank bruine krullebol is Wilfred wel een goede presentator maar in vergelijking met Ruud Ter Weijde toch een klasse of 3 minder.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nouja, wel mooi hoe Kraay jr. altijd voor lul wordt gezet, maar die mag van mij ook wel weg. Genee vind ik een prima presentator
Barneveldquote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef ScottTracy het volgende:
Gisteren won Phil Taylor voor de dertiende keer het WK Darts van de PDC, er zijn in de historie van dat toernooi maar 3 andere winnaars geweest. Noem er 2
Dat is allemaal best leuk maar soms mist Genee wel het overwicht om het tot een goed gesprek te laten komen, maar dat is ook erg moeilijk vrees ik met een van der Gijp en een Kraay jr....quote:Op maandag 4 januari 2010 19:56 schreef BeamofLight het volgende:
Als je dit kunt kijken zonder hardop te lachen dan ben je seniel.
Ben niet zo van het darten....quote:
BOL +1quote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef BeamofLight het volgende:
Ja John Part is de canadees
Dat had 'ie gewild.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Crutch het volgende:
En had Stompé niet ook een keer gewonnen?
AKQ # 1838quote:
Die dusquote:
MSNquote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, ben tegelijk nog in gesprek op MSN.
Welke film?quote:De film gaat over het leven van drie jonge mannen die in een hoogoven werken in het saaie industriestadje Clairton, Pennsylvania en volop van het leven genieten. Als hobby gaan ze vaak jagen, vandaar ook de titel "". Maar hun leven verandert drastisch als ze als soldaten de Vietnamoorlog meemaken. Ze worden los van elkaar uitgezet tot ze elkaar ontmoeten in een klein gevangenenkamp, gevangengenomen door de Vietcong en worden gedwongen om Russische roulette te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |